Angående updaten.

Sluta klaga! Vad är det ni inte förstår? Jag går i 9:an. Förstår ni inte hur mycket prov/inlämningar/uppsatser/redovisningar/nationella prov vi har eller!? Vi gör så gott vi kan, både jag och Sofie.
Men för att skriva en bra novelldel behöver man mycket tid, vilket jag inte har just nu. Det är bara att acceptera.
Jag är ledsen, men hade ni vart i samma situation hade ni förstått.
Sofie har skrivit halva födelsedagsdelen, jag ska skriva resten sedan. Sen kommer den upp. Kan dock inte säga när eftersom det är nu det är som mest i skolan. (Men tack till er som har tålamod och förstår, ni är guld värda!)
Tack och hej.
/Emelia

Kommentarer
Postat av: amanda

hejhej :)

eran blogg är verkligen jättebra!! :D

och jag förstår om ni inte hinner blogga så mycket just nu, men jag undrar bara när nästa kapitel kommer ? :D

2011-06-01 @ 20:48:10
URL: http://ammyhs.blogg.se/
Postat av: amanda

hejhej :)

eran blogg är verkligen jättebra!! :D

och jag förstår om ni inte hinner blogga så mycket just nu, men jag undrar bara när nästa kapitel kommer ? :D

2011-06-01 @ 20:49:23
URL: http://ammyhs.blogg.se/
Postat av: mirre

hej! har stöttat er länge nu men nu har ni inte uppdaterat på en månad!! jaa okej du har hafft pros osv... men nu är det sommarlov för hela sverige tror jag och ni har inte uppdaterat :( . snälla! jag vill läsaaaaa jag blir jätte ledsen när jag går inte på eran blogg och inte ser att ni uppdaterat! jag älskar eran blogg jätte mkt och tycker ni är hurbra som hälst på att skriva men snälla skriv en till del snart! skulle bli jätte tacksam

2011-06-23 @ 19:48:46
URL: http://jbieberlovestories.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet att det är sommarlov och sånt men.. asså det har gått mer än en månad sen ni uppdaterade... Jag försår om ni vill vara med kompisar och sån nu när det e sommar, men ni har oxå en novell som ni oxå måste sköta...

2011-07-02 @ 00:05:32
Postat av: sabbe

inte för att verka taskig eller så men..

ni säger att ni inte har tid att skriva? det är ju sommarlov.. och det har varit det i några veckor.. när ska ni börja uppdatera igen om ni inte ens har tid när ni är lediga? :)

2011-07-14 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0