Till lilla du. Nu får du fan ge dig.

sofia!<3 om Dreams do come true #41:
Bra! Mer!

24 Mars, 22:49
elvira om Dreams do come true #41:
Mycket bra:-P
I
24 Mars, 22:48
axelina:-) om Dreams do come true #41:
Mer jätte bra!:-)

24 Mars, 22:47
Sara! om Dreams do come true #41:
Började läsa eran blogg idag och jag tycker att den är jätte bra<3

24 Mars, 22:46
Alexandra om Dreams do come true #41:
Mer!

24 Mars, 22:44
Linn!<3 om Dreams do come true #41:
Mer! Jätte bra men kanske lite längre nästa gång

24 Mars, 22:43
Johanna om Dreams do come true #41:
Bra. Mer!

24 Mars, 22:42
emmy<3 om Dreams do come true #41:
Jag tycker att den var jätte bra, men jag tycker att den kunde ha varit lite längre.

24 Mars, 22:41
sanna! om Dreams do come true #41:
Mer

24 Mars, 22:40
jenny om Dreams do come true #41:
Bra. Men hoppas på längre.

24 Mars, 22:39
Evelina<3 om Dreams do come true #41:
Jätte bra mer!

24 Mars, 22:37
Emma om Dreams do come true #41:
Super bra!

24 Mars, 22:36
amanda! om Dreams do come true #41:
Jätte jätte bra, men kan ni skriver lite längre delar?

24 Mars, 22:36
Frida! om Dreams do come true #41:
Mer mer mer! As bra!

24 Mars, 22:34
-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: transparent; font-family: 'Helvetica Neue', Arial, sans-serif; border-bottom-style: solid; border-bottom-color: #efefef; vertical-align: top; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; margin: 0px;" align="center"> fanny om Dreams do come true #41:
Mer!






24 Mars, 22:3








3

Nu måste jag säga, att jag är jäkligt trött på det här. Vi är fan inte dumma i huvudet, tror du inte vi ser på IP adressen att det är samma person? (Ni andra kan se det här ovan också!!) Om detta fortsätter såhär, kan vi bli tvungna att anmäla dig. Pga. Spammeri. Och vem vet, vi på bloggen kanske inte känner lust att skriva längre?
Vi kanske lägger ner bloggen på grund av detta.
-
Tro inte att du kan göra detta helt anonymt. För med din lilla IP-adress kan vi kolla upp exakt vem du är & anmäla dig. Detta får fanemej inte fortsätta längre! Börjar bli sjukt trött på detta nu. Och ni som kommenterar som "Kenza" & "Kissie" Lägg ner med det också. Det är inte roligt.
-
Jag vet att du som gjorde detta troligen läser, så hoppas du tar åt dig rejält. För nu är jag trött på detta!
Det finns ingen ursäkt för detta, så kom inte med "Men förlååååt dåh men er blogg är så bra!!!!" För det där stämmer inte. Visst, du kanske gillar vår novell. Men det visar du verkligen inte genom att fortsätta med detta.
EN HIMLA KOMMENTAR PER PERSON RÄCKER! Sen är vi nöjda. Så svårt att förstå?
-
Sammanfattat: Du som gjorde det här, be om ursäkt & sluta. Eller så lägger vi ner denna bloggen.
Och vi menar det!
Är dock ledsen för er andra som är så gulliga & läser och kommenterar, att ni ska få lida för detta.. :(
Och förlåt för mina svordomar. Men jag är verkligen trött på detta nu!

Kommentarer
Postat av: det var jag.

Förlåt men jag ville bara att det skulle komma en ny del för eran blogg är så bra. Jag ska inte fortsätta att göra så här många komentarer:( förlåt det var inte meningen att ni skulle ta det som illa ville faktiskt bara att det skulle komma en nu del. Jag menar verkligen förlåt. Ni får säga vad ni vill om att jag inte menar det och så men jag menar det verkligen så snälla sluta inte att skriva. För alla andras skull och jätte lite för min skull för jag antar att ni är sura på mig du. Med jag ville bara att det skulle komma en nu del.

2011-03-26 @ 00:40:59
Postat av: Ida

Hej! det jag gjorde det förra (första) gången det erkände jag ju innan men det var INTE jag nu. så tro mig, du kan inte se att det är samma IP-adress nu som innan. jag har inte ens varit inne på denna bloggen/novellen på väldigt länge...

// Ida

2011-03-26 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0