Förlåt....igen

Förlåt alla galna läsare som längtar efter ett nytt kapitel!
Men nu ska jag faktiskt få förklara hur läget ligger till:
Emelias internet har helt lagt av och ingen vet när det ska fungera igen så hon har inte kunnat skriva något, stackars henne :(<3
Och jag (Sofie) har haft två prov denna veckan som jag verkligen behövt plugga jättejättemycket på så jag har helt enkelt inte haft tid :(
Vi är så hemskt ledsna för att denna bloggen inte uppdateras så ofta som ni kanske önskar.
Men å andra sidan.. vem säger att man måste ha mer än ett kapitel om dagen? Är det bara jag som gillar att längta lite...? ;)
Menmen! Nu är mina prov slut så nu ska jag skriva MINST ett kapitel som publiceras så FORT jag är klar! :D
-
Undertiden ställer jag en fråga till er:
Vad tycker ni om hans nya frisyr? Jag själv tycker att det är riktigt snygg men såklart saknar jag redan hans hairflip :(
haha så galet söt är killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0