Tack så mycket, ni är så söta :)

Vad roligt att så många gillar min & sofie's novell! Vi blir jätteglada för det! Jo, men tänkte meddela att..
Jag (Emelia) Kom nyss hem, och är så trött att jag vill dö.. Lång skoldag. Och jag skulle lägga mig tidigt igår så jag skulle orka upp, men det gick inte.. Slutade med att jag gav upp och satte på datorn istället. Somnade vid 4.
Har alltså sovit 2 timmar inatt (idag.. suck!) Och nu känner jag att jag börjat bli lite febrig (får det när jag har haft sömnbrist..) Och jag vet verkligen inte om jag orkar en del idag? :( Tror inte heller Sofie ska, eftersom hon gjorde förra.. Annars gör jag en på morgonen, för jag har sovmorgon. Annars, om ni verkligenverkligen vill ha en idag. Så kanske jag kan göra en kortis, men det är risk att jag blir pigg sen igen, och inte kan sova igen.. och det är ju inte så bra. Men, har man en blogg får man ju tåla? VAD TYCKER NI BELIEBERS? HJÄLP MIG!

Hoppas ni förstår och inte blir arga på mig.. :/ Men jag är verkligen död.

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: thihi

Inte arg såklart xd krya på dig :-)

2011-01-10 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0