Dreams do come true #9

Förra delen:

 

- Omg is that swedish? Sa Justin.

- Haha yep, does it look strange..? Frågade jag.

- Yeah and it seems like it´s hard to learn because i don´t understand a shit. Sa han.

- Hahaha, no, but my friens want´s me back now so i think i have to go.. But I think this was amazing and i would love to do it again, maybe tomorrow? Frågade jag generat.

- Me to, yes I look forward to tomorrow then! Sa han glatt.

Nu var jag tvungen att släppa hans hand eftersom jag skulle resa mig upp. Men tänkte på att jag skulle ändå få göra om detta imorgon, han följde mig fram till dörren och gav mig en kram, jag gav honom en tillbaka men skulle jag klara mig ett helt dygn på en kram? Nej.. så jag pussade honom lite lätt på munnen och han besvarade den lite försiktigt, sen sa vi hejdå och jag gick hem till mig..

 

 

 

När jag kom in i hotellrummet låg Bella och Cassie och sov redan. Jag fnissade tyst för mig själv och viskade ”SORRY DUDES” Och ja, dudes = ett av mina favorit ord! Dem gnällde i sömnen.Jag suckade.. Då hade jag ju kunnat stanna längre hos Justin. Jag bytte om till pyjamas och lade mig i sängen. Jag tänkte på dagen, åh vad underbart det hade varit! Först shopping med mina bästa vänner, sedan en mysig filmkväll med Justin..

Nöjd är bara förnamnet! Och imorgon (Eller egentligen idag, klockan var ju över 00:00) Skulle vi shoppa mer, sen ska jag mysa med Justin igen! Det pirrade lite i magen när jag tänkte på honom. Jag funderade lite, kunde jag verkligen vara kär? Nej, vi har ju bara känt varandra i några dagar... Det kan ju inte gå. Dessutom skulle han ju åka snart.. Usch, nej det ville jag inte tänka på. Jag rensade ur tankarna ur mitt huvud. På morgonen vaknade jag av att Bella och Cassie hoppade i min säng och skrek

- SAAAARAAAAAH! VAKNA VI SKA SHOPPA NUUUUU!

- Åh.. dö. Mumlade jag sur

- Kommer du inte upp inom 10 sekunder har du den här över dig!

- Mm visst.. mumlade jag igen och vände mig om

- Okej.. som du vill.. 10, 9, 8..

Jag kisade försiktigt på Bella för att se vad hon menade, då ser jag henne stå med en hink med vatten i handen.

-AAAAAAAAHHHH!!! Genast flög jag upp ur sängen. Vad elaka ni är! Gnällde jag.

- Hahaha, där fick du för ”OMG KOLLA DÄR ÄR JB!”

- Äsch.. mumlade jag

 

Vi gjorde oss ordning, och sen åt vi frukost. Men vi skyndade oss, för vi ville komma iväg till shoppingcentrumet snabbt! När vi hade ätit klart sprang vi ut, för att inte missa bussen. Vi hann precis. När vi kom fram till stan så sprang vi direkt till paradiset (centrumet) och dog igen.. våra hakor var nog i golvet vid det här laget. Vi sprang in i nästan alla affärer! Efter några timmar var vi helt slut. Och satte oss för att fika lite. Alla hade massor av påsar i handen.

 

  • Okej tjejer, några affärer till. Sen orkar jag inte mer! Pustade jag ut.

  • Instämmer.. Sa dem trött.

Vi kollade lugnt in dem sista affärerna, köpte lite godis. Och sedan började vi gå mot busshållplatsen.

 

  • Sååååå Sarah! Nu får du ju berätta om vad som hände igårkväll! Utbrast Cassie.

  • Äsch, inget speciellt.. Sa jag tyst.

  • MEN KOMIGEN NU!!!! Sa dem och började nypa mig!

  • Hahaha, okej då! Jag ger mig. Okej.. Först kollade vi på massor av filmer.. Sedan låg vi och myste och jag höll hans hand. Sedan när jag skulle gå såå..

  • Så vadå!?

  • Jag pussade han lite lätt på munnen. Men det var ju bara en puss.

  • BESVARADE HAN DEN!?

 

Fortsättning följer....


KOMMENTERA! :D Förlåt för sen del förresten.. "/ Men glöm ej kommentera!

Kommentarer
Postat av: elin

kort men bra! :)

2011-01-15 @ 14:52:53
Postat av: Anonym

ååååh den är så himla bra .. vill inte att ni ska

ändra något , love it !!! <3

2011-01-15 @ 15:36:46
Postat av: Ida

superbra tjejer mer nu ;D

2011-01-15 @ 16:04:07
Postat av: Anonym

skiit bra!! meer:D

2011-01-15 @ 16:26:33
Postat av: amanda

mer .)

2011-01-15 @ 17:47:58
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÄST.

2011-01-15 @ 22:31:34
Postat av: Lovisa

Jag tycker att detta kapitlet var jättebra när kommer nästa ?

2011-01-15 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0