Dreams do come true #8

Bara så ni vet!! När Justin pratar så är det ju givetvis engelska men när han tänker så är det på svenska! ;)

Förra delen:

Vi lämnade tillbaka tallrikarna, och han gav mig en kram.

  • See u later then!

Jag log, och gick sedan mot mitt håll. Det kändes verkligen som om det här skulle bli en bra dag. Helt pirrig i magen sprang jag upp till rummet. Jag öppnade dörren och skrek:

  • SKA VI SHOPPA NU TJEJER ELLER?!

  • Värst vad du är glad, hmm.. hände det något speciellt i matsalen eller?

Jag rodnade.

  • Äh, nej.

Gud vad jag längtade till ikväll!

_________________________________________________________________________


Klockan var nu ungefär 10 och alla tre tog var sin dusch och sminkade sig innan vi drog in till stan, jag tog på mig en rosa leopard t-shirt och mina jeansshorts. Kanske inte så märkvärdigt men jag tycker det är snyggt när det är enkelt plus att det är så galet varmt ute så man kan inte ha på sig något mer, haha! Jag hade packat ner mitt smink i min bruna skinnväska och så hade jag valt mina gröna converse idag med, finns det något skönare? Och dessutom kan man ju inte gå runt i klackskor när man ska shoppa en hel dag...!
- Så vart tycker ni att vi ska börja, det finns ju en hel del här om man säger så, haha! Frågade Bella.
- Kan vi typ inte börja på denna gatan och gå uppåt för det verkar ju vara jättemycket bra affärer på denna gatan? Frågade Cassie.
- Det låter som en perfekt idé, där framme ser jag en glasskiosk plus ett burger king som vi kan ha som mål, hehe. Sa jag och vi gick in i den första affären - gina tricot, vi hade bestämt oss att vi inte bara skulle shoppa på sånnadär dyra affärer som NK utan verkligen köpa mycket kläder istället på lite billigare affärer. Tur att vi hade ungefär samma smak så att vi kunde shoppa i samma affärer.
- Är ni redo för att gå in i provrummet? Frågade casssie med kläder upp till ansiktet så allt man såg var två ögon.
- Hahaha, ja! Skrattade vi båda två med ungefär lika mycket kläder vi med!
Efter en halvtimmas provande var vi ute ur affären med varsin full kasse var och jag hade shoppat för 700:- , hjälp, om det ska fortsätta såhär i varje butik alla dagar så har jag snart inget kvar, eller jo jag har ju faktiskt hunnit spara ihop till 6000 :- (bara shoppingpengar, dem fick vi spara ihop till själva) men ändå, detta var ju lixom första dagen och första affären.
Efter två timmars shopping orkade vi inte mer så då satte vi oss ner och tog varsin stor fet mjukglass!
- Detta är livet! Halvskrek Bella.
- Ooooohja sa vi och njööt av solen som lyste på oss!
- Vilken härlig start vi har fått på våran resa! Sa Cassie.
- Ja verkligen, älskar vårat hotellrum också! Sa Bella.
- Haha det är verkligen underbart, lyxigt, stort, tjejigt, allt man bara önskar sig! Sa jag.
- Men vad säger ni, ska vi fortsätta våran shoppingrunda kanske, klockan är redan två nu så om vi går runt i typ tre timmar till och sen käkar och så går vi hem och hittar på ngt ballt sen? Frågade Bella glatt.
- Det låter toppen! Höll vi med henne.
Efter massor av shopping i affärer som BikBok, H&M, Raglady, fiorucci, eurosko, NK, och lite fler så var vi helt slut,  igen. Och nu hade vi gjort oss av med ca 2500:- var så det fick nästan räcka för idag. Vi gick till burger king som låg i slutet av gatan och åt, så tjocka som vi är ibland hehe! När vi hade ätit klart och gick ut så hörde vi Cassie som stod åt ett annat håll förvånat säga:
- Oh.. my.. god, har ni sett tjejer, jag trodde att vi hade kollat igenom de mesta butikerna men det här är ju helt sjukt!
Vi vände oss om och bara gapade. Det vi såg framför oss var lixom, heaven. Ett megastort hus med huur många affärer som helst och runtomkring var det affärer överallt.
- Shiiit, vi har visst lite att göra imon tjejer.. Sa jag.
- Japp det har vi, men nu går vi snabtt hem fö går vi in där kommer vi aldrig komma ut känner jag på mig. Sa Bella.
Påvägen hem snackade vi om allt möjligt och sen frågade jag dem:
- Såå tjejer, vad ska ni göra ikväll hade ni tänkt..? Jag ska lixom.. eller asså Justin frågade om jag ville se på film hos han ikväll så är det okej om jag sticker över till han en stund ikväll? Frågade jag generat och tittade ner i marken.
- Ohlala, någon har en dejt...? Sa Bella.
- Åh jag blir galen på dig! Varför är livet så orättvist ibland?! Men bara för att du är våran bästis så får du väl det då!
- Åh tack tjejer! Men det är inte förräns ikväll om några timmar så nu gör vi ngt galet på vårat rum en stund! Sa jag glatt.
När vi kom hem så bestämde vi oss för att prova alla kläder, smycken, skor och skönhetsprodukter av alla slag som vi köpt under dagen medans vi lyssnade på hög musik, dansade runt! En typisk tjejsak! Bella tog givetvis kort hela tiden och allting kändes bara så perfekt för stunden. Och när jag tänkte på att jag skulle vara ensam med Bieber i hans rum om några timmar så kittlade de till lite i magen, hehe.
När klockan blev 8 så fick jag ett sms av Justin:
"Hello sweety!
Candy, coca cola, movie and everything for tonight is here now so you can come whenever you want!
Hugs from Justin<3"

Aww, han var så söt och jag blev lite varm om kinderna när jag läste det och svarade:
"Okey, nice!
I´m outside your door in 20 minutes!
Hugs from Sarah<3"

- Nämen vem var det, mr. right som smsade eller..? Sa dem flirtigt till mig.
- Haha men sluta nu, vi ska bara se på film tjejer, men jag sticker om typ 20 minuter så jag ska bara fixa till mig lite. Sa jag och gick in på toan.
Eftersom det var "myskväll" vi skulle ha så slängde jag på mig ett par mjukisbyxor istället och bättrade på sminker, kammade håret och dränkte mig i min favoritparfym av Britney Spears - curious och sen gick jag ut till tjejerna. Så ser det här alldeles för tråkigt ut eller..?
- Du är ju råsnygg, kyss inte sönder varandra ikväll bara! Flinade Bella mot mig och Cassie började skratta!
- Haha nej men sluta nu och var lite seriösa, kan jag gå såhär eller? Sa jag bestämt.
- Ja du är jättefin, men var inte borta för länge för vi kommer sakna dig sötnos! Sa dem till mig och jag blev helt varm i hjärtat. Jag hade verkligen underbara kompisar tänkte jag.
- Jaja, men vi ses typ inatt då, ha så kul vad ni nu ska göra era gullungar, har mobilen med mig, love you! Sa jag och stängde dörren.
Var faktiskt lite nervös men det skulle nog gå över så fort jag kommit till honom. Var tvungen att kolla mig i spegeln en sista gång så plingade hit hissen och när den öppnades så speglade jag mig snabbt och godkände det och gick vidare.
Knackknackknack!
- Hello there Sarah, you look great, come in!
- Haha thanx, you to, very hot! Sa jag flirtigt och gick in till honom. Gud va fint han hade gjort, ingen hade någonsin gjort något sånt här för mig innan. Det var uppdukat med godis, chips och dricka överallt och han hade hyrt tre filmer, en harry potter film (för han visste ju att jag gillade dem) och sen två tjejfilmer, john tycker must die och mean girls! Haha va söt han är, men tänk, detta gjorde han för min skull, aww.
- Aww, u are so cute, mean girls is my favourite! Ho did you know that?! Sa jag glatt.
- I know everything! Sa han flirtigt, gjorde en hairflip och satte på filmen.
Jag satte mig i hans säng och lutade mig mot väggen, roffade åt mig godis skålarna för att visa att jag är minnsan inte feg och sen kom han och satte sig tätt intill mig. Vi skrattade nästan hela tiden och godiset började ta slut.
- Oohno, there´s no candy left.. Sa jag ledsamt.
- Haha nope, I have much more! Sa han och lyfte upp en halvfull godispåse!
- Omg, you´re the best! Sa jag och smilade jättetort.
Justin´s perspektiv:

Shit hon är verkligen så himla gullig när hon ler sådär, och jag är så glad att jag har lärt känna denna tjejjen asså, även om vi bara har känt varandra i ett dygn så tycker jag verkligen om henne.
- You are so cute when u smile like that.. Sa han generat och tittade mig rakt in i ögonen.
- Aww, and you are very cute when u blushing, like now. Sa jag och pussade honom snabbt på kinden. Då tyckte vi båda två att det blev lite pinsamt så vi småfnissade och fortsatte att kolla på filmen.
När klockan var ungefär tio så var filmen slut så då frågade jag henne om hon ville se en till:
- Do you wanna look at one more?
- Yes ofc! But I´m to tired to look at magical movies like harry potter now so is john tucker okay for you. Sa hon och jag höll med henne. Filmerna är bra men det gäller att man verkligen tittar på dem, så en rolig komedi passar faktiskt bättre.
- Anything for you. Sa jag flirtigt och fixade filmen.
Sarah´s perspektiv:

Okej nu gillar jag honom bara mer och mer och jag vill mest av allt bara ligga och krama honom här för han är så himla gosig och snäll men det får ju inte hända något eftersom han ska hem på söndag och jag hatar att säga hejdå till personer jag gillar. Och i detta fallet aldrig mer få träffa.. Så nu får jag försöka ta det här som en kompis grej. Men man kan inte styra sina känslor, det är något jag fått lära mig.
Jag la mig ner lite mer så jag nästan låg ner som vanligt för jag var så himla trött och Justin gjorde samma sak, när filmen började kände jag hur någon plötsligt tar tag i min hans och jag tittar upp på honom och ler och han gör det samma. Vi åt inget godis eller någonting utan bara låg där heltstilla, kollade på filmen, höll varandra i handen, och då och då, kollade på varandra och log.
Helt plötsligt känner jag hur jag faller mot något och det var mitt huvud som la sig mot hans axel och jag var nära på att somna.
- Oh i´m sorry, i´m just so tired, hehe.
- It´s okay, you are so sweet, it´s more than okay for you to sleep on my shoulder for a while if you want to. Sa han och jag log som svars och la mig till rätta. Men jag ville inte släppa hans hand så jag la den närmre mig och blundade. För jag ville mycket hellre vila en stund här än att gå hem och förstöra allting.
Efter ett tag somnade även Justin och vi båda vaknade av eftertexten som spelades högt och det pinsammaste av allt, vi hade legat och hållt om varandra när vi sov så det var lite pinsamt när vi vaknade så vi fnissade och visste inte riktigt vad vi skulle göra. Men efter ett tag så snackade vi för fullt, men låg fortfarande i hans säng och handen hade vi fortfarande inte släppt. Detta var det mysigaste jag någonsin vart med om. Jag berättade det för Justin och han sa detsamma. Sen pep det till i min telefon:
"Hallådär snygging, vet du att klockan snart är ett och vi vill ha lite tips av en viss Sarah på vad vi kan göra.
Så om ni inte är väldigt upptagna med att ligga och pussas i hans säng så får du gärna ta och komma över.
Loveyou, puss Bella<3"

- Omg is that swedish? Sa Justin.
- Haha yep, does it look strange..? Frågade jag.
- Yeah and it seems like it´s hard to learn because i don´t understand a shit. Sa han.
- Hahaha, no, but my friens want´s me back now so i think i have to go.. But I think this was amazing and i would love to do it again, maybe tomorrow? Frågade jag generat.
- Me to, yes I look forward to tomorrow then! Sa han glatt.
Nu var jag tvungen att släppa hans hand eftersom jag skulle resa mig upp. Men tänkte på att jag skulle ändå få göra om detta imorgon, han följde mig fram till dörren och gav mig en kram, jag gav honom en tillbaka men skulle jag klara mig ett helt dygn på en kram? Nej.. så jag pussade honom lite lätt på munnen och han besvarade den lite försiktigt, sen sa vi hejdå och jag gick hem till mig..
_________________________________________________

Nu fick ni ett riktigt långt kapitel och visst är dem söta mot varandra? Aww.
Kommentera nu vad ni tycker om novellen och detta kapitlet, och är det något mer ni önskar att vi har med? Mer bilder? Vad som helt! Det är ju ni som ska läsa :D Och vi ska inte behöva påminna er om detta:
8 kommentarer innan nästa publiceras! (som jag sagt innan så kräver vi bara mer och mer kommentarer för vi får mer och mer läsare)



Kommentarer
Postat av: Elin

jättebra! :)

2011-01-12 @ 21:21:40
Postat av: thihi

Jättebra! :D Perfekt längd också, inte för lång eller kort! :D



2011-01-12 @ 21:34:28
Postat av: Anonym

OMG f1 bra kapitel :)

2011-01-12 @ 22:13:32
Postat av: Anonym

azum bra , bääääst ! Love it <3

2011-01-12 @ 22:45:54
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:D :)

2011-01-13 @ 18:30:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: mikaela

skitbra! :D

2011-01-13 @ 21:00:27
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag dog just! :O :D JAG ÄLSKAR HONOM!

2011-01-15 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0