Dreams do come true #5

Förra delen:

Han var verkligen jättesnäll och ganska gullig i hans förklädnad, det måste verkligen vara jobbigt att vara så känd ibland! Så jag fick ta hand om det mesta så att ingen skulle få reda på att det var han, och även för att jag kunde svenska såklart haha.. Vi köpte popcorn och massa dricka och satte oss på våra platser och snart skulle filmen börja.

If you get scared Sarah, my hand is here for you, haha. Sa han flirtigt och jag blev lite generad.

-Haha yeah right Bieber. Svarade jag lite kaxigt.

 

 

Filmen satte igång, och såklart var den lika bra som vanligt. Jag var helt inne i den. Plötsligt blev det en såndär ”hoppa-till-scen”, ni vet när något dyker upp sådär helt plötsligt. Klart så lättskrämd som jag är, flög jag nog någon meter upp i luften. Justin vände sig om mot mig, först såg han förvånad ut.

Sedan började han flina.

  • So.. You did get scared anyway? Skrattade han belåtet.

  • Ehum no.. I just checked so the chairs was good enough.. you know..

  • Okay? And they were

  • What?

  • Were the chairs okay for you?

  • Oh! Yeah the chairs, awesome! Mumlade jag fram.

Jag märkte att han lade upp handen på armstödet. Men för att retas lite, låtsades jag som att jag inte hade märkt det. Han harklade sig lite, det lät menande. Jag fnissade tyst i mitt huvud.

 

  • What? Undrade jag och såg oförstående ut.

  • Nothing.. Sa han generat.

Vi fortsatte kolla på filmen under tystnad. När filmen var slut, började vi långsamt gå ut. Jag drack upp det sista ur min cola, och slängde den sedan i papperskorgen. När vi kom ut från bion, såg jag att min buss stod vid busshållplatsen. - Oh shit! Utbrast jag.

  • What is it? Undrade Justin.

  • Well, my bus is there. Sa jag och pekade. I gotta run, thank you so much for tonight Justin! Sa jag och skulle börja springa mot bussen. Men det gick inte, Justin höll i min arm.

  • What are you doing? My bus is there i'm gonna miss it!

  • Relax cutie. Don't you remember we live at the same hotel? I'll take you home.

  • Oh stupid me! Thank you.

  • Haha, come on now. Sa Justin och började gå iväg mot parkeringsplatsen bakom bion. Men något som Justin glömt ta på sig, när vi gick ut från bion, var hans solglasögon.

När vi gick där, hör vi plötsligt någon tjuta högt.

  • OMG! THERE IS JUSTIN BIEBER! JUSTIN, CAN I TAKE A PHOTO WITH YOU?! Plötsligt vändes alla människors ansikten mot mig och Justin.


    Massa folk kom springandes mot oss. Jag började få lite panik, tänk om han skulle dumpa mig här och fly? Men Justin tog tag i min han och började springa iväg med mig. Jag hängde med så gott jag kunde. Då ser vi en svart Range Rover komma i rusande fart. - Come on! It's Kenny!

Kenny hoppar ut ur bilen och hjälper oss in, sen kör han iväg.
- Puh! That was close. Sa Kenny.

Jag satt tyst och andades ut. Det gick bra ändå. Jag kollade på Justin.

Han såg jätteledsen ut. Jag blev förvånad.

  • Justin, what's wrong? Undrade jag.

  • Sarah, i'm really sorry. It wasen't supposed to be that way.

  • What way?

  • That the fans saw me... and we had to run away and..

  • SCH! Avbröt jag honom.

  • It's okey Justin, if i would'nt liked it this way, i would probably not even have said yes to this date.

  • Oh, thank you. Sa han, och han lät genast mycket gladare.

Jag log mot honom. Jag kollade på klockan, 20 i elva. Jag började bli trött.

Utan att jag ens märkte det slocknade mina ögonlock igen.

Jag vaknade av att någon petade på mig.

  • Sarah? We are here now.

  • Oh sorry, i think i felled asleep..

  • Yeah, you were very cute. And you slept on my shoulder.

  • Hm.. Lite pinsamt tänkte jag. Men sa ingenting.

Vi gick ut ur bilen, jag tackade för skjutsen. Sedan gick jag och Justin in till hotellet. Justin följde mig till min dörr, jag skulle precis säga hejdå till honom, och ge honom en kram. Då öppnas plötsligt min dörr och där står Bella & Cassie med munnarna öppna...

 


Uh oh! Vad händer? Tror ni dem blir arga? Och kommer Justin & Sarah träffas igen? Svaret får ni i nästa del! :) Hoppas ni gillade den. OCH GLÖM INTE KOMMENTERA! Vi är så otroligt tacksamma för det. Puss & Kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

OTROLIGT BRA :D

2011-01-09 @ 20:32:30
Postat av: Anonym

BÄST :d

Meeeeeeeer :D

2011-01-09 @ 20:38:42
Postat av: Anonym

BÄST :d

Meeeeeeeer :D

2011-01-09 @ 20:39:15
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DEN VERKLIGEN . sluta aldrig ! <3

2011-01-09 @ 20:41:06
Postat av: Frida

Skiiiit bra!!! Mer!!!!! Looooooove it<33333333333333333333 förtsätter i evighet va???? Bieberpusss!!! ;D

2011-01-09 @ 22:28:23
Postat av: Anonym

OMG! MERA!

2011-01-10 @ 06:03:20
Postat av: Claudia

Spännande! Skriv mer :D

2011-01-10 @ 15:18:21
URL: http://www.cclaudiavisser.blogspot.com
Postat av: berri

lite wierd ?

nyss krockade hon med någon och nu sitter dem på bio ????

2011-01-30 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0