Dreams do come true #3

DREAMS DO COME TRUE #3

 

Förra delen:

 

När vi kom hem så beslöt vi oss för att lägga oss i den sängen som låg i mitten för då såg man bäst på tv och vi åt upp hälften av allt godis som fanns i kylen!

- Haha tror ni att man får påfyllning gratis med godis när man vill på ett sånt här hotell? Skrattade cassie.

- Haha ja annars får vi klaga för vi kommer inte klara oss annars! Skrattade vi och somnade sedan efter att ha zappat runt lite på tv:n, vi valde att sova i samma säng, för vad behöver man en sån stor säng till, nej det är mycket mysigare att sova alla i samma säng tyckte vi!

 

 

 

Innan vi somnade satte vi på väckarklockan för att vi inte skulle missa frukosten. Halv 9 vaknade jag av att väckarklockan tjöt.

Jag satte mig käpprakt upp i sängen. Men lade mig genast ner igen för jag blev yr, sådär som man blir när man reser/sätter sig upp allt för fort!
Jag tittade på tjejerna, som vanligt så vaknade dem inte när klockan ringde, så jag körde på det vanliga, som alltid funkar:

  • KOLLA DÄR ÄR JUSTIN BIEBER!!!!

 

Plötsligt stod båda uppe vid fönstret och försökte se om han var där, när dem vände sig om stod jag där och flinade.

 

  • Hata mig inte! Skrek jag medans jag flydde undan deras kuddar som kom flygandes i en väldig fart mot mitt huvud.

  • DU SKA DÖ!! Det där är inte schysst ju!

  • Men ni vaknar ju inte annars. Vi måste göra oss iordning nu förresten, om vi ska hinna till frukosten. Vi tar ju ganska lång tid på oss. Förresten; JAG PAXAR DUSCHEN FÖRST!

  • Ååh du din lilla.. Skrek dem igen men jag fick inga kuddar på mig, för jag hade redan låst in mig i badrummet.

 

Jag försökte att inte duscha allt förlänge, men det var så skönt, så jag kunde inte låta bli. Efter så fixade jag håret, sminkade mig och tog på mig mina kläder. Det fick bli gröna converse, en snygg tröja, jeans shorts & min bruna väska.

 

  • Ni kan gå in i badrummet nu. Flinade jag åt dem.

Dem blängde, men skyndade sig sedan att fixa sig. Vi gick ner till frukostsalen och när vi kom fram så stannade vi till och stod där och bara gapade. Det var den mäktigaste frukostbuffén vi någonsin sett.

Det fanns pannkakor, ägg, bacon, frukter, juice, te, varm choklad, våfflor.

Nu vaknade vi till igen, vi sprang in och la till oss allt möjligt på tallrikarna. Sedan satte vi oss ute på balkongen. Det var strålande väder ute.

 

  • Så tjejer, idag är eran konsert. Hur känner ni er? Undrade jag.

  • SKOJAR DU ELLER? Jag tror jag dör!! Tjöt dem.

  • Det var väl det jag trodde, skrattade jag.

  • Men vad ska du hitta på nu då?

  • Jag ska gå på bio med en gammal vän här, sen kommer jag ju och möter er utanför konserten när vi ska gå hem.

  • Låter bra det!

 

Jag och min gamla kompis, Alma som hon heter. Hade det jättetrevligt.

Men nu var jag tvungen att skynda mig, konserten var klar nu och dem väntade på mig. Jag tog upp mobilen, jag hade fått ett mess från Bella.

Det stod:

Hej! Vi är vid ingång 3B. Kom dit. Puss

 

5 minuter sedan. Uups! Jag skyndade mig ut ur taxin. Jag letade länge runt efter ingången. Men det var svårt att hitta. Tillslut hittade jag äntligen något som såg ut som 3B. Jag skyndade mig in. Var det här verkligen rätt?

Det var helt dött där inne. Jag gick vidare in i någon korridor. Jag tog upp mobilen, och skulle precis ringa Bella & Cassie. Då jag stötte emot något, jag ramlade omkull på marken. - Aaouch! Utbrast jag. Jag kollade upp på personens chockade ansikte...

 


 

Såå, där kom äntligen del 3! Ursäkta för att det var lite försenat. Och det funkar fortfarande inte med dem där talestrecken. Aja. Hoppas ni gillade den. Vem kan denne person vara tror ni? KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: Tha BEST ! ;)

Skitbraa :D

2011-01-09 @ 00:40:37
Postat av: Anonym

åh ja vill ha mer mer , ja är helt besatt redan , fortsätt :)

2011-01-09 @ 00:46:11
Postat av: Anonym

JUUUSTIIIIIN :D

2011-01-09 @ 00:55:04
Postat av: sanna

åhh nu blev det spännande, längtar så mycket till's nästa inlägg ;)

2011-01-09 @ 02:40:43
Postat av: Anonym

uhhhh! meeeeeeraa!

2011-01-09 @ 09:53:24
Postat av: Julia

jättebra meeeeer

2011-01-09 @ 09:54:26
URL: http://lovestoriesaboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG, Justin kanske? MER!

2011-01-09 @ 10:30:52
Postat av: Anonym

MER!

2011-01-09 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0