Dreams do come true #22

FÖRRA DELEN:

- Hahaha you are a potatoe! Sa jag till Justin och skrattade.
- Oh no! is the water nice?
- Oh yeah, come! it's awesome. Sa jag glatt. Men egentligen lurades jag, det var ju jättekallt. Det var därför det var så lugnt här idag.
Jag såg hur Justin kastade sig i och mitt flin blev bredare och bredare.
Han kom snabbt upp till ytan och han såg så chockad ut, att jag nästan drunknade av skratt.
- Hahha you hahha
- OH YOU LITTLE!!! Skrek Justin och kastade sig emot mig..
__________________________________________________________________________________________
Han slängde sig på mig och jag kom under vattnet och det var sviiinkallt verkligen så när jag kom upp till ytan skrek jag det högst jag kunde och sen slängde jag mig på honom så han också kom under vattnet. Hahah jag älskade verkligen att reta Justin! Han skrek ungefär lika mycket som mig när han kom upp till ytan han med och då började vi skvätta vatten på varandra och efter ungefär fem minuters busande i vattnet hade vi vant oss vid värmen eller ska jag säga kylan..? Och nu var det bara mysigt här. Han var så ruskigt snygg i bara badbyxor och det droppade vatten ifrån hans hår, jag kunde inte låta bli att kolla på hans läppar, hans hals, hans mage, allt. Jag märkte att han gjorde ungefär detsamma mot mig så jag började gå mot honom och han gjorde detsamma. När våra läppar möttes så backade vi långsamt bakåt och till slut nuddade hans rygg klippkanten och jag hoppade upp i hans famn och satte mina ben runt hans rygg, kyssarna blev lite mer än bara kyssar och så höll vi på ett bra tag. Tillslut avbröt jag:
- Hehe, I think it´s pretty cold now. Jag log mot honom.
- Haha yep and it have always been but your lips make me feel like.. i´m in heaven!
- Same here Bieber, but who says that we can´t  continue it on the beach?
- That´s right baby! Sa han och tog min hand som han alltid gör, haha han fattar nog inte att jag kan gå själv, men jag har inget emot det så jag följde efter. När vi lagt oss till rätta för att sola och han precis skulle sträcka sig fram till mig så märker vi båda att det står en hel bunt med papparazzis bakom en buske.
- DAMN IT, SARAH HURRY UP, TAKE YOU THINGS AND RUN TO MY CAR! Sa han och vi plockade ihop snabbt som tusan, fan tänkte jag, fan att dom idioterna skulle förstöra allting nu..! Men jag gjorde som han sa och det dröjde inte många sekunder innan vi satt i hans bil och han började köra iväg som en galning.
- Justin, what shall you say to your fans now?! Frågade jag hastigt när jag kom på att bilderna säkert redan var ute.
- Damn!! Scooter gonna kill me now, I swear!! Sa han och slog i ratten.
- I´m sorry Justin, everything is my fault and now I destroy your career just because i´m so freakin in love with you! I understand if you hate me and AAAHHH!!! Skrek jag och brast ut i gråt, fan jag hade förstört allt, precis allt!
- WHAT?! WHAT ARE YOU SAYING SARAH?! DON´T YOU UNDERSTAND HOW MUCH YOU MEAN FOR ME?! HUH? BEFORE I MET YOU, I ALWAYS FELT SO LONELY, I HAVE NOBODY EXCEPT MY MUM WHO REALLY CARES ABOUT ME, WHO I AM, THE REAL JUSTIN BIEBER, NOT THE FKN FAMOUS PERSON! AND I KNOW YOU LOVE ME WHO I AM! I DON´T CARE IF ALL MY BELIEBERS WILL GET ANGRY AT ME NOW.. THE ONLY ONE FOR ME IS YOU, OKEY?! Skrek han och jag blev helt försvarslös, hjälp.. jag blev nästan lite rädd..
- Okey..... take it Justin.. so.. you are not mad at me? Frågade jag lugnt.
- UHM NO?! Your my girlfriend and I want you to be mine forever so.. I have to say it some time.. anyway.. I justin hate the fkn papparazzis... Sa han ledsamt. Men jag blev riktigt glad när han sa det där om att jag var hans flickvän för jag hade aldrig riktigt tänkt på att jag faktiskt har en pojkvän nu... men det har jag! Och jag vill vara hans, föralltid!
- That´s true.. what about drive home to me and relax in the sun and maybe you can sleep with me in my house today? You know.. tomorrow it´s Saturday and you travel early in Sunday morning so it´s the last night today Justin.. Sa jag och tittade på han med mina valpögon så att han verkligen skulle tacka ja!
- Ofc I Will baby, but I have to fix one thing first, it´s a surprise for you! Sa han och körde hem mig.
- See you in one hour, okay shawty? Sa han och log sådär sexigt som bara han kan göra.
- Yepp we do Bieber! Svarade jag och gav honom en kyss och sen började jag fixa lite i mitt rum som jag lovat mamma, tog mig en dusch och struntade i sminket. Han tyckte ju själv att jag var mycket finare utan.
Efter ett tag när klockan började närma sig fyra kom han hem till mig och vi gick upp på mitt rum för han skulle lämna sina saker.
- Now you have to tell me the surprise Justin!! Sa jag och var helt ivrig.
- Okay shawty, close you eyes and turn around. Svarade han och jag gjorde som jag sa, jag märkte att han lyfte undan mitt hår och satte på mig ett halsband och sen sa han att jag fick titta i spegeln.
-Wow... var allt jag kunde få fram.. Det var det finaste halsbandet jag någonsin sett, ett guldigt hjärta där det var inristat

Sarah+Justin
Forever

- Aww, thank you Justin, I don´t know what to say.. it´s so.... beautiful! Sa jag och fick tårar i ögonen.
- Do you understand now how much I love you? Frågade han.
- I suppose so.. I love you too baby, sa jag och slängde mig i hans famn.
- Everytime when your not with me you have to wear this, because if you forget me or find someone else... Försökte han säga men jag avbröt honom snabbt!
- FIND SOMEONE ELSE?! What are you thinking about me Justin?! Your my everything! Sa jag och hans leende blev bredare än aldrig förr..
__________________________________________________________________________________________

Awwww, hur söt är han inte egentligen??
Vad tror ni kommer hända nu när bilderna kommer ut och hur tror ni Scooter kommer reagera? Positivt/negativt?
Kommentera vad ni tror! När vi fått 11 kommentarer så får ni nästa kapitel!


Kommentarer
Postat av: B E C C A

Aaaaah! Jag har gråtit för att han är så fin hela dagen, och nu kommer detta! VARFÖR VARFÖR VARFÖR ska han vara så fin?

2011-02-01 @ 15:27:22
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Alicia

grym,

2011-02-01 @ 16:41:30
URL: http://aliciaolausson.blogg.se/
Postat av: Anonym

(Y)(Y)

2011-02-01 @ 17:02:18
Postat av: ''Den Bästa''

Lika bra som vanligt xD

2011-02-01 @ 17:14:06
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Jennie

Sjukt braa! :D

2011-02-01 @ 17:21:09
Postat av: Anonym

as bra <3

2011-02-01 @ 17:48:38
Postat av: Anonym

Skit bra

2011-02-01 @ 18:15:30
Postat av: Anonym

tuuuungt :D

2011-02-01 @ 18:59:13
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: Nicoole

Jäättebra ;)

2011-02-01 @ 19:20:47
Postat av: sara

jätte bra

2011-02-01 @ 20:22:40
Postat av: Svarten97

Håller med alla över! ;) jätte bra!

2011-02-01 @ 21:47:35
URL: http://Svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0