Dreams do come true #20

FÖRRA DELEN:
Vi åkte till ett ställe som inte jag kände igen, huset påminnde lite om ett slott och jag kände mig verkligen som en prinsessa när jag gick in där. Justin höll mig på ryggen och ledde mig mot en stor vit dörr och innan han öppnade den så viskade han i mitt öra: "I do this because I want you to know how much you mean for me, I love you, Sarah". Jag blev gråtfärdig och när han öppnade dörren så tappade jag hakan...!
_______________________________________________________________________________________________

Det jag såg framför mig var en vacker resturang, men bara ett bord var dukat, det lyste runt hela bordet p.g.a alla levande ljus. Strax bakom bordet satt det en levande orkester som spelade lågt men otroligt vackert. Det var bara ett bord som var dukat och det var för oss två. Det fanns också en stort fint dansgolv. Han förde mig framåt och drog fram stolen för mig och sedan när han hade satt sig så serverades det champange som vi satt och smuttade på en liten stund.
- Justin, I can´t belive you did all this, for me?
- That´s true baby, it´s for you. Only because you mean so much for me.
- Aww baby, I love you. Sa jag och tog tag i hans hand som låg på bordet och nästan skrek att jag skulle ta den.
Efter en stund så serverades maten och det var otroligt gott, pasta och någon supergod sås till. Efter som vi är värsta coca-cola nördarna så beställde vi ju givetvis det med. Vi båda var väldigt hungriga så vi sa inte så mycket men när vi var klara så började orkestern spela lite högre och Justin bugade framför mig och frågade:
- May I?
Jag förstod att han ville dansa och jag älskade verkligen det, fast jag visste ju lixom inte riktigt hur jag skulle men jag svarade ju såklart ja. Han drog upp mig på dansgolvet och la mina händer på hans axlar. Hans händer la han på min rygg och undertiden vi dansade så tittade vi in i varandras ögon, hur länge som helst. Hans ögon var dem vackraste jag sett, bruna och snälla.
När vi dansat i ungefär en kvart så bestämde vi oss för att åka ner till vattnet. Vi gick vid strandkanten och höll varandra hand i hand, sen satte vi oss lite längre upp vid stranden och han höll om mig.
- I´m so happy  that i have you. Sa Justin och tittade ut genom vattnet och hans ögon blänkte.
- Same here, i´m so glad that i couldn´t find my friends after the concert, do you remember? Haha. Svarade jag.
- How can i forget that? You were so cute and... lost. Haha. But you are always cute, my Sarah.
- You to, my Justin.
- It´s a miracle that your dad find a job in Atlanta! I really look forward to present you for all my friend in my school.
- Yes, it will be so fun!!
Jag var så himla lycklig för stunden men sen kom jag att tänka på att Justin skulle vidare på söndag och jag kommer vara utan honom i typ två veckor innan jag flyttar till Atlanta..
- Justin...? Sa jag och såg ledsen ut.
- Yes my love?
- I´m really gonna miss you when you leave Sweden on Sunday..
- I´m gonna miss you to.. 2 weeks is long time without you Sarah, but think positive!
- Yes I will! I´m gonna be with you everyday when i move, haha! Even if you don´t want Justin!
- Haha trust me.. I want. Sa han sådär flirtigt.
- Where are you going on sunday?
- Home, I know I said that I will have more conserts in Europe but Scooter told me wrong.
- Okey.. can you promise me to call every day?
- Ofc baby, I promise. But just as you know.. for a couple os weeks I have much to do but I´m staying in Atlanta so I can be with you to. And then I´m free from concerts for a couple of months so I can go to school as a normal boy and be with you, haha.
- That sounds perfect.. But it´s pretty cold now, maybe we can go to the car?
- You said it! Sa han och tog mig i handen och började gå. Fan vad jag älskade denna killen, tänkte jag.
När vi väl satt i bilen så sa vi inte så mycket och han startade den inte heller för ingen visste vart vi skulle så det var tyst ett tag och sen började vi båda skratta!
- HAHA! Where shall we go Justin?
- Hahaha, I don´t now.. do you want me to drive you home or what shall we do?
- Uhmm.. I dont know.. the clock is only 22.00 and I wanna be with you, even tonight.
- Haha yeah me to, ask your parents if you can sleep at my hotelroom?
- Yes baby, I will!
"Hej mamma, jag sover hos Justin ikväll om det går bra?
Puss love you"
"Okejdå gumman, men du har mycket att göra i ditt rum inför flytten så imon tror jag att ni får vara här en stund också, älskar dig med, godnatt! Puss mamma"
- Mum said that it was OK! Sa jag glatt och han startade bilen och vi åkte hem till honom.. Han höll mig i handen hela tiden och jag kände mig så himla trygg i hans närhet. Han öppnade dörren och jag slängde mig på sängen och hans slängde sig brevid mig och så låg vi bara och tittade på varandra, länge. Sen reste han sig upp och då hittade han en lapp som han läste och när han vände sig mot mig var blicken inte positiv kan jag säga, fan.
______________________________________________________________________________________________
Åhhhh vad står det?!?!?
Kommentera vad ni tror och vad ni tyckte! :D
Efter 10 kommentarer så får ni nästa, pusss!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jätte bra! Och spännande:)

2011-01-31 @ 09:17:52
Postat av: Annika

fin blogg:) allt bra idag?

2011-01-31 @ 10:00:46
URL: http://nanikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit bra !!!!!!

2011-01-31 @ 10:31:25
Postat av: mikaela

nice! ham måste åka iväg igen? :)

2011-01-31 @ 12:45:06
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Nicoole

Skiiiitbra :), längtar till nästan del.

2011-01-31 @ 12:52:31
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

2011-01-31 @ 13:30:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg omg omg mermermermer!!

2011-01-31 @ 13:52:44
Postat av: Mooa ''Den Bästa''

Skiit bra som vanligt xD

2011-01-31 @ 15:09:35
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Jennie

Skit bra :D

2011-01-31 @ 15:22:54
Postat av: Anonym

Skit bra

2011-01-31 @ 15:31:10
Postat av: Anonym

sv; hihi javisst! :D

bra episode! :D

2011-01-31 @ 15:34:21
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Grymt :) !

2011-01-31 @ 16:07:35
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Alice

Skitbra! Vill ha MER! =)<3

2011-01-31 @ 16:38:53
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Alicia

har nu läst igenom alla ;)

skriv mer! :D

2011-01-31 @ 18:45:11
URL: http://aliciaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0