Dreams do come true #2

Hej, först vill jag bara säga förlåt för att det inte kom ett kapitel imorse men jag var tvungen att åka iväg så nu kommer det istället! Hoppas det är OK! Och för er som undrar vad de svarta punkterna betyder så är det talestreck för det verkar helt plötsligt funka med något annar.. suck.
_______________________________________

Efter frukosten så gick vi upp till hennes rum igen och vi sminkade oss och gjorde allt det där en tjej gör på morgonen, en timma senare satt vi på tåget, det här kommer bli det bästa jag någonsin gjort, det känner jag på mig...

 

Tågresan skulle ta fyra timmar men det skulle inte vara några som helst problem för jag sitter med mina två bästa vänner, på väg till en vecka full av spännande saker och vi fick lov att göra allt själv, så det fanns inga negativa tankar i mitt huvud alls! Vi hade laddat upp med kortspel, roliga tidningar, massor av godis och så hade Bella med sig sin systemkamera som skulle innehålla bilder av hela veckan, som hon sen skulle lägga upp på sin blogg, haha!

 

  • Ska vi köra bubblan? Frågar cassie.

  • Ah visst! svarar vi.

 

Bubblan är ett jätteroligt kortspel som jag alltid förlorar på men det är ändå så grymt kul och man skrattar verkligen hela tiden!

 

  • Hahah Sarah nu har du förlorat fem gånger i rad, du fattar väl att du måste kolla upp någon gång eller, inte bara köra på ditt egna race! Skrattade Bella åt mig.

  • Haha jaja, men kan vi inte köra skitgubbe nu så att jag kan få äga skiten ur er någon gång? Sa jag kaxigt.

  • Haha jovisst lycka till att slå mig i skitgubbe, men ofc! Svarade då Cassie.

 

Efter ungefär halva resan så fick vi sånna där ryck som vi brukar få då vi skrattar åt allting och verkligen är hur löjliga som helt så vi börjar ta massa kort medans vi proppar i oss godiset och blixten på kameran klickar hela tiden! Folk kollar på oss som om vi var fullständiga idioter, men det hör bara till hela grejen tycker vi, haha!

 

Efter ett tag orkar vi inte mer så den sista halvtimman sitter vi och läser våra tidningar och då och då hör man att Cassie och Bella sitter och småfnittrar och då kan man bara gissa vad det handlar om, jo Justin Bieber.

 

  • Haha men tjejer lugna er nu, tänk om ni inte ens får ögonkontakt med honom imorgon, då kommer ni blir jättebesvika så förvänta er inte för mycket. Jag säger det för att vara snäll... och.. för att det går inte en minut innan jag hör det himla Bieber-snacket! Sa jag och pustade ut.

  • Hihi jaja förlåt oss då. Sa dem och så började vi istället prata om vilka coola ställen vi ska shoppa på de närmsta dagarna.

 

Nu var tåget framme och lite längre bort stod taxin som det var planerat, han körde oss till hotellet och vi tackade så mycket och gav han 300 :- Han hjälpte oss även ut med allt bagage och såg till att vi kom in ordentligt på hotellet.

 

  • Hej, min pappa har bokat ett rum för oss tre från idag till söndag, alltså en vecka och det står under namnet Jönsson. Sa Bella.

  • Okej, vänta lite, japp här hittade jag er, varsågod, nummer 167, allt ni behöver veta står i denna broschyren, har ni frågor utöver det kan ni ställa dem här. Sa hon som jobbade där.

  • Okej tack! Och jo förresten, när är frukosten? Sa bella.

  • Haha det står i broschyren men den är mellan 8 och 10! Ha en trevlig vistelse här i Stockholm! Svarade hon snällt och artigt.

 

Vi gick upp på vårat och rum och tappade nästan hakan!

 

  • WOOOOOOW, var det enda vi alla tre kunde få fram!

  • Asså shit, ser ni den här stora sängen eller? Den räcker utmärkt till oss tre! Halvskrek cassie.

  • Eeeeh cassie, om du kollar lite åt höger så ser du att vi får VARSIN! sa jag och alla började skrika och hoppa i sängarna!

  • THIS IS LIIIIIIIIIIIIFE!!!!! skrek bella och vi höll med!

     

    Efter en stund skrikande och hoppande kom vi på att vi kanske skulle ta det lite lugnt så att vi inte blir utslängda med en gång haha, så vi bestämde oss att utforska resten av det gigantiska rummet.

  • TJEJER TITTA! HELA KYLSKÅPET ÄR FYLLT AV GODIS! Skrek cassie!

  • AH MEN TITTA USIKTEN DÅ?! Skrek jag!

  • Shiiiiit vi har utsikt över havet, guud va fint det kommer bli ikväll! Konstaterade bella och vi höll med!

 

När vi trodde att vi hade kollat in hela rummet så upptäckte jag en dörr, såg ut som en garderobsdörr så jag öppnade den och det enda jag fick fram var:

 

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

  • SARAH VAD ÄR DET?! HAR DET HÄNT NGT?! Skrek dom och sprang fram till mig.

  • AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH hörde man från dem också!

  • TJEJER VI HAR EN HELT EGEN WALK-IN-CLOSET!! skrek jag och vi kramade varandra och skrek hela tiden när vi hängde in alla våra kläder och smycken som skulle användas under veckan!

 

När vi hade packat upp allt och ringt våra föräldrar och sagt att allt var okej med oss och att hotellet var GRYMT så beslöt vi oss för att gå ner och käka lunch på stan och sen för att gå på bio. Vi valde Eclipse för vi älskar twilight-filmerna och den hade precis kommit ut så det passade perfekt!

 

När vi kom hem så beslöt vi oss för att lägga oss i den sängen som låg i mitten för då såg man bäst på tv och vi åt upp hälften av allt godis som fanns i kylen!

 

  • Haha tror ni att man får påfyllning gratis med godis när man vill på ett sånt här hotell? Skrattade cassie.

  • Haha ja annars får vi klaga för vi kommer inte klara oss annars! Skrattade vi och somnade sedan efter att ha zappat runt lite på tv:n, vi valde att sova i samma säng, för vad behöver man en sån stor säng till, nej det är mycket mysigare att sova alla i samma säng tyckte vi!
___________________________________
Sådär, hoppas att ni tyckte att detta var lika bra som #1, fortsätt nu med era gulliga kommentarer så blir vi superduperglada, ha en trevlig lördagskväll alla beliebers! Kram



Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Awesome!

2011-01-08 @ 19:09:11
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

mermermernermeeeeeeeeeeeeeer :D

2011-01-08 @ 19:40:59
Postat av: Sanna

Meeeeeeeeeeeeeer :D

2011-01-08 @ 20:19:26
Postat av: Claudia

Haha fan va bra ni skriver, fortsätt med det !<3

2011-01-09 @ 16:46:17
URL: http://www.cclaudiavisser.blogspot.com
Postat av: Claudia

Haha fan va bra ni skriver, fortsätt med det !<3

2011-01-09 @ 16:46:59
URL: http://www.cclaudiavisser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0