Dreams do come true #19

FÖRRA DELEN:
- Do you wanna sleep at me tonight? Undrade jag. Ville ha han nära inatt.
- Ofcourse my lovie. I just gonna call my mum later.
Jag kände hur ögonlocken nästan föll igen. I bilen gjorde dem nog det också. För nästa gång jag vaknade, låg jag i min säng. Och Justin var bredvid. Jag höll om han mer. Jag gillade han verkligen mycket.
Tyst tyst viskade jag "I Love you" För det gjorde jag verkligen nu.
Tyst hörde jag han viska tillbaka "I Love you too". Med det i tankarna, och med hans andetag i öronen, somnade jag tungt...
_________________________________________________________________________________________________



Justins perspektiv:

Jag hör fåglar kvittra och ett starkt ljus tränger sig in i mitt ansikte, försiktigt öppnar jag ögonen och först fattar jag inte vart jag är någonstans men så vänder jag mig om. Och där låg hon, min fina Sarah. Hon var så vacker, och när hon ligger och sover ser hon så oskyldig och underbart söt ut. Det gör hon när hon är vaken också, men ändå. Jag kollar på klockan och den visar 09.51, haha coolt, såhär tidigt har jag inte vaknat innan utan att någon har väckt mig. Men jag var verkligen jättepigg så jag bestämde mig för att gå upp, jag klädde på mig och fixade till mig lite inne på toan. Då märkte jag en lapp som låg i hallen:

"Hej Sarah och Justin!
Jag och pappa har åkt till mäklaren, han behövde veta lite saker angående flytten och sen åker vi hem en stund till morfar och berättar lite om när flytten kommer ske och sådant. Så gör en härlig frukost och så ses vi senare, pusspuss :)"

Haha okeeeej, tänkte jag, vadfan kunde det stå här? Men Sarah hade lärt mig lite svenska ord så jag kunde förstå att det stog "Hello Sarah och Justin" iaf, så jag bestämde mig för att gå in på google translate och översätta, det kanske stog något viktigt lixom.

Efter ett tag förstog jag ungefär vad det stog och jag tänkte överraska Sarah med att ge henne frukost på sängen eftersom hon fortfarande sov så jag smög ner i köket och rostade lite mackor och hällde upp lite oboy i två glas. Men precis när jag skulle ta brickan så välte jag ner massa disk i diskhon så det lät jättehögt!!

- Damn!! Stupid you Justin.. viskade jag till mig själv och fortsatte att fixa med hopp om att hon inte hade vaknat.

Sarahs perspektiv:

Sakta öppnar jag ögonen och letar febrilt efter Justin men hittar honom inte! Sen hör jag en hög duns och blir jätteorolig men sen hör jag någon viska "Damn!! Stupid you Justin.." och med en gång förstår jag att det är Justin som håller på med något där nere. Jag hör hur han håller på med något i köket och jag tänkte gå ner och se om han behövde hjälp med något men då hör jag han komma upp för trappan så jag skyndar mig under täcket igen och låtsas sova, hihihi så jävla söt är han, tänkte jag.

- Goodmorning sunshine! Sa Justin vänligt och log på det där sättet bara han kunde göra och pussade mig på pannan.
- Goodmorning my love. Sa jag och låtsades som att jag precis hade vaknat.
- Here is some breakfast for us, your parents are away for a while, to visit your grandpa and something more... I don´t remember..
Aww, thanks, you are so cute Justin. But how did you know that? And have something happend with my grandpa?! Sa jag oroligt och satte mig upp.
- Nooo, or.. i don´t think so, look here. Sa han och gav mig lappen. Jag blev lugn när jag läste på lappen att det inte var något med honom som hade hänt, haha min sötnos hade nog bara missuppfattat lite.
- Haha no, my parents are just going to tell him something about the move, sweety. Sa jag och log.
- Haha okay, stupid me, but it´s not easy to understand! Skyllde han ifrån sig och vi började äta.

När vi var klara så ställde vi undan brickan och la oss ner igen ett tag, tittade in i varandras ögon och sen kom jag på en sak, jag har aldrig varit lyckligare i hela mitt liv. Han la sig halvt över mig och kysste mig i hela ansiktet, haha så underbart gullig är han.

- Sooo, what are we going to do today? Frågade jag.
- Hmm, that depends on you.. Svarade han klurigt.
- Why?
- I don´t know if you want to be with me or not. Svarade han flörtigt.
- Haha ofc I want to, stupid you.
- Great!! Halvskrek Justin och han fick till världens smile. Haha han är inte normal den killen.. tänkte jag.

Då fick han ett sms av sin mamma:
"Hello there my little boy,
hope you not have deside something for today because something like "Vakna med the Voice" want you to come for a interview and then your going to have a sign for your book and some meet and greets for your fans here in Gothenburg.
But tonight you can do what ever you want to!
Love you / Mum :)"

- Damn it! Sa han besviket.
- What is it Justin? Frågade jag.
- I can´t do something on the day today but tonight i will take you somewhere and surprise you.
- It´s okay! Haha i can´t wait til tonight then! But what are you going to do?
- Uhm, something like "Vakna med the voice" what to interview me and the I have to represent my book och yeah... you now.. that.
- Oh nice! Have fun and think about me then. Sa jag flirtigt.
- I always think about you my love. Sa han och kysste mig på munnen och strax därefter kunde man se honom från mitt fönster sätta sig i sin bil och köra iväg.


Jag bestämde mig för att vara sådär duktig idag så jag drog på mig mina idrottsskor och ett linne plus shorts och gick i rask takt till slingan. När jag väl var där sprang jag två varv och sen gick i rask takt hem. Jag kände mig alltid så duktig när jag gjorde det. När jag kom hem så spolade jag av mig med kallt vatten för det var fruktansvärt varmt ute plus att jag hade svettats och sen la jag mig och solade i nästan en timma.

Klockan var nu tolv och jag bestämde mig för att ta en dusch och sen fråga Bella eller Cassie om de ville hänga med till stan en sväng. Efter en timma satt jag och Bella på bussen in till stan för att kolla in det senaste och kanske ett litet köp eller fika. Cassie kunde inte hänga med för hon och hennes föräldrar skulle iväg idag. Dem hade typ som tradition att hälsa på hennes farföräldrar på onsdagar, haha dem är lite konstiga ibland.

Efter några timmar var jag hemma igen och jag hade hittat världens finaste klänning som jag bestämde mig för att ha ikväll när Justin skulle hämta mig. Det pep till i mobilen:

"Hi baby,
can I pic you up in one hour?
Wear a nice dress or something like that :D
Kisses from Justin<3"

"Hello my lovely boyfriend<3
Ofc i will, me and Bella was just in city and i found a beautiful one!
Kissses to you<3"

Jag satte på mig klänningen och den satt så sjukt snyggt! Sminkade mig extra fint och mitt ljusbruna hår fick falla i sina naturliga lockar. Strax därefter hämtade han upp mig och båda stog bara och glodde på varandra ett tag, han var så jääkla snygg i sin svarta kostym och han tyckte nog att jag såg ganska bra ut jag med, haha! Vi åkte till ett ställe som inte jag kände igen, huset påminnde lite om ett slott och jag kände mig verkligen som en prinsessa när jag gick in där. Justin höll mig på ryggen och ledde mig mot en stor vit dörr och innan han öppnade den så viskade han i mitt öra: "I do this because I want you to know how much you mean for me, I love you, Sarah". Jag blev gråtfärdig och när han öppnade dörren så tappade jag hakan...!


______________________________________________________________________________________________
Haha wow! Nu fick ni ett långt inlägg ;)
Vad tror ni överraskningen är? :D
Efter 9 kommentarer får ni nästa!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Fortsätt! Super bra :D

2011-01-27 @ 17:02:58
Postat av: Jennie

Fortsätt! Super bra :D

2011-01-27 @ 17:03:20
Postat av: Anonym

Jättebra!! Jag vill ha mera nu!!

2011-01-27 @ 17:26:32
Postat av: Claudia

Braaa, fortsätt :D

2011-01-27 @ 17:49:07
URL: http://www.cclaudiavisser.blogspot.com
Postat av: B E C C A

OMG! :D Jag har iiiingen aning!:O

2011-01-27 @ 18:33:24
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAWWWWEEEESSSOOMMEE!!!!

2011-01-27 @ 18:38:15
Postat av: Anonym

i looooooooooooove it !!!! <3

2011-01-27 @ 19:50:04
Postat av: Anonym

Ååh! :D:D:D

2011-01-27 @ 22:08:20
Postat av: Anonym

fan va awesome!

2011-01-30 @ 15:10:10
Postat av: Svarten97

Mer!!

2011-01-30 @ 15:19:34
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

good work!

2011-01-30 @ 16:14:25
Postat av: Ebba

Shiet vad nice berättelse :O Man ba önskar att det var om en själv haha x) Skriv mer, vill ha fortsättning!! :D

2011-01-30 @ 18:24:26
URL: http://livetsomebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

wtf?:O

2011-01-30 @ 18:52:37
Postat av: Enna

Justin Bieber kommer till Danmark i April för att göra konserter:) / Enna

2011-01-30 @ 21:45:16
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0