Dreams do come true #13

FÖRRA DELEN:

Det hade börjat regna och det var sorglig musik på radion. Men jävlar tänkte jag, vad mer kan hända? Kan det bli sorgligare just nu?! Tänkte jag..

En timma senare satt vi på tåget, tjejerna hade piggat upp mig lite och vi satt och spelade kort.. men plötsligt får jag ett sms, av min baby, när jag läst det tittade jag på tjejerna och sen skrek jag det högsta jag kunde så en dam kom och sa till mig, en sak var säker. Jag har aldrig varit lyckligare i hela mitt liv.

____________________________________________

 

Jag läste smset och det stog klart och tydligt:

 

"Hello Shawty!<3

I think this is REALLY good neews for you, us.

We missed our airplane and my privat is broken so we can´t go home until NEXT sunday!

And do you wanna know the surprise that I have fixed for us?! :D

Me, mum, Kenny and my crew are going to stay in GOTHENBURG until that and that means you and me can be togheter in one hole week more!

What do you say about that, huh? ;)<3"

 

- AAAAHHH OMG! Skrek tjejerna för de var så lyckliga för min skull men det betydde ju även att dem skulle få träffa honom med!

- FATTAR NI HUR JÄVLA GLAD JAG ÄR ELLER?! Halvskrek jag men åter igen sa den sura damen till oss så jag började prata istället.

- ÅÅh Sarah, vad sa jag?! Sa jag inte att det skulle bli bra eller?! Sa Bella glatt.

- Jooo, och gud var verkligen med mig här! Jag bad om att ett mirakel skulle ske och det gjorde det verkligen!

- Jaaaa det kan man lugnt säga, SARAH FATTAR DU ELLER, EN HEL VECKA MED BIEBER, men när kommer de till GBG? Halvskrek Cassie igen men lugnade ner sig när vi fick ännu en arg blick av damen, hehe.

- Jag vet inte måste fråga honom!!

 

"OMG JUSTIN I CAN´T BELIVE THIS!

I´M SO HAPPY NOW SO I CAN´T STOP SCREAM!

WHEN DO YOU COME AND HOW DO YOU COME HERE?!"

A lot of kisses!!!! <3"


"Everybody is sitting on a private bus now so in five hours are we in Gothenburg,

I want to meet you when we arrive but I think we both have to sleep then?

Miss you, you are my baby<3

Love Justin<3"


Det gick inte att beskriva den lyckliga bubblande känslan inom mig! Jag skulle få träffa honom i en hel vecka till!

Jag var så lycklig. Tågresan gick snabbt nu. Och när vi steg av tåget kom våra föräldrar springandes mot oss!

Jag hade verkligen saknat dem! Så jag släppte mina väskor och sprang fram mot dem.

 

- Mamma, pappaa! Sa jag lyckligt och kramade dem.

- Hej min lilla älskling! Sa mamma och pussade mig i hela ansiktet.

- Mammaa fnissade jag, som en liten barnunge.

- Har du haft det bra gumman? Undrade pappa och tog mina väskor.

- OHJA! Det har jag verkligen, det var bäst.

- Vad bra, men vi pratar mer om det när vi kommer hem!

 

Vi gick till bilen och satte oss i den. På vägen hem tänkte jag på Justin. Jag kollade på mobilen, kanske hade han skickat något sms? Ja, det hade han! Det stod:

 

"Hello Lovely. Soon i'm in Gothenburg. Are you there yet? Miss you already,

but soon we will see eachother again. When do you wanna meet? Call me later.

Kisses"


Jag blev ännu lyckligare! Så kom jag på en idé. Jag kunde ju bjuda hem Justin & Hans mamma på middag!

Så får han träffa mina, och så får hans mamma Pattie träffa mina föräldrar. Jag tyckte det kändes som en super idé! Men bäst att berätta för mina föräldrar.

 

- Mamma, pappa.. Jag har en fråga!

- Fråga på älskling.

- Jo det är så här, när jag var i Stockholm, träffade jag en kille. Och jag gillar honom väldigt mycket, men jag vill att ni ska träffa honom.

- Kan du inte bjuda hit han ikväll då, med hans föräldrar? Undrade pappa nyfiket.

- Jo det var det jag tänkte! Men isånnafall kommer bara han och hans mamma.

- Så vem är denne pojke? Ville mamma nyfiket veta.

- Det får ni se. Så jag retsamt!

 

Nu skulle jag ju bara säga till Justin också. Jag tror han skulle bli glad! Jag skickade ett sms där det stod:

 

"Hi Justin! Yes, im home now. But i have a question, my mum and dad invited you and your mum for dinner at me tonight. Do you wanna come?"

 

Snabbt plingade telefonen till igen, och Justin's svar löd:

 

"Sounds funny! My mum and me would really like to come. When should we be there?"


Jag svarade:


"Be here at 8. Can't wait! Kisses your Sarah."


Adressen hade jag redan gett honom. Åh vad jag längtade! Och vad spännande det ska bli och se mammas och pappas miner.. Men nu måste jag göra mig iordning! Jag duschade snabbt, och valde en lite finare klänning som var oanvänd. La på lite smink och lät mitt hår var lockigt. Äntligen klar!

 

Gan Dress SEK 449, Sisters Point - NELLY.COM
klänningen

Nu plingade det på dörren. Jag öppnade. Där stod han, snyggare än vanligt. Jag kramade om han, och han viskade i mitt öra "I think i'm dying of your hottness" Jag fnissade. Nu kom mamma och pappa, dem såg chockade ut.

DAM DAM TAAA! Hur ska Sarah's föräldrar reagera!? Det får ni i nästa nummer.
Denna delen var skriven av både mig och Sofie, alltså ett ETXTRA nummer som var jättelångt! U like it?
Nu vill vi ha MASSOR OCH MASSOR AV KOMMENTARER!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det var väl normallångt tycker jag :P

Men iaf så var det jättebra! :D

2011-01-19 @ 21:12:53
Postat av: Ida

skit bra girls! :)

2011-01-19 @ 21:30:01
Postat av: Anonym

såå bra, kan inte vänta tills nästa avsnitt :DD

2011-01-19 @ 21:36:43
Postat av: Anonym

Gaaaaaaalet bra , ser fram emot nästa avsnitt och nästa och nästa osv..... <3 love it

2011-01-19 @ 22:06:59
Postat av: Mooa ''Den Bästa''

Såå braaa :D <3



Läs gärna min novellis också om ni vill , och nej nu gör jag inte reklam för mig själv :)

2011-01-19 @ 22:28:02
URL: http://www.uandmee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0