Dreams do come true #11

FÖRRA DELEN:

- Okey really don´t laugh at me now Justin! Sa hon och kom ut ur badrummet.

  • Oh my gosh, you are more beautiful without make-up than when you have it! Aww, come here, sa jag och "vinkade" hit henne bredvid mig, hon la sig tätt intill mig och jag höll om henne, släckte lampan och pussade henne på kinden. Då la hon sig över mig och kysste mig, jag besvarade den och så höll vi på ett tag, sen höll vi om varandra och närmare kunde man inte ligga varandra. Tillslut somnade vi.

 

På morgonen vaknade jag av att solen sken in i rummet. Jag tittade mig omkring, vart var jag nu igen? Jag satte mig käpprak upp i sängen. Justin vaknade.

 

  • What's wrong?

  • Oh.. it's here i am. Nothing, just forgot that i slept here over the night haha..

  • You are so cute, come on, lie here with me a few more minutes please? Sa han och tittade på mig med hundögon.

Jag skrattade bara, och la mig ner bredvid han. Vi låg och såg in i varandras ögon.

Han var så fin. Vi höll om varandra hårt. Jag slöt ögonen. Han öppnade mina igen och sa:

 

  • I like you very much Sarah.

  • I like you very much too Justin. Sa jag och tittade djupt in i hans ögon, sedan kysste han mig mjukt. Jag besvarade såklart den.

Sedan låg vi bara där och njöt av stunden, och tittade på varandra. Sedan resta han sig upp.

  • So what do you think Sarah, ready for breakfast? Sa han och tittade på mig.

  • Yeah, but i think i need to get to my room and take a shower first.

  • Or.. You just shower here? Sa han och blinkade till mig.

  • Okay sure! But i don't have any towel? Sa jag tveksamt.

  • But i have!

  • Okay, give it to me..

Han gick och hämtade en och gav till mig, sedan gick jag in i badrumet och stängde dörren. Hoppade in i duschen och satte på varmaste vattnet. Jag stod där och njöt när dörren plötsligt öppnades.

 

  • Who is it!?

  • Sorry darling, it's just me. I'm gonna get a thing i forgot. Sa Justin lite generat.

  • Oh it's only you? Well then it's okay.

  • Good! Sa han flirtigt.

  • Haha now get out before you are as wet as me. (Med vatten, misstolka inte xd)

  • sorry sorry, im out. Sa han och stängde dörren.

 

Jag duschade klart och gich sedan ut med handduken virad om mig. Justin låg på sängen och väntade på mig. Jag såg att han stirrade. Men jag sa inget, för jag gillade det.

Jag tog upp trosor och bh och lirkade på mig det. Sedan slängde jag handduken på golvet och tog om kläderna jag skulle ha idag. Hade packat ner det innan jag gick ikväll bara ifall att. Outfiten bestod av en luftig klänning, min väska och mina gröna converse. Och så solglasögonen då såklart.

 

SARAH'S KLÄDER

 

  • Done! Ropade jag till Justin när jag stod och speglade mig i den stora spegeln i hallen.
    Plötsligt känner jag ett par armar runt min midja. Och så dyker Justins huvud upp på min axel. Det pirrar i min mage. Det är det bästa jag vet. När killar håller om en bakifrån.

  • You are so beautiful my love. Säger han andlöst.

  • No, you are. Säger jag generat.

  • You are even cuter when you blushing säger han. Och ler ett stort Bieber-smile

  • …. Shall we go? Säger jag.

  • Yes. Säger han, fortfarande med blicken på mig.

Medans vi går mot frukosten säger jag;

  • So, it's the last day today.. Lite ledasamt.

  • Yeah.. Säger han. Och blev plötsligt helt sorgsen i ansiktet. So, what do you wanna do today then? If you wanna be with me..

  • OFCOURSE I WANNA BE WITH YOU! I don't know.. Maybe just hang out together, take a walk by the beach. Have an ice cream and just talk?

  • That sounds awesome.

Vi äter frukosten i lugn och ro. Och sedan när vi går ut genom dörren från hotellet bländas jag plötsligt av massa blixtar. Det är paparazzis. Fan! Tänker jag.

 

  • Justin justin! Who is the girl?

  • Is it your new girlfriend? Tell us Justin!

Jag ser hur han får panik. Vart är Kenny när man behöver han? Tänker jag.

- Shit.. Säger han panikslaget.


OH MY! ROMANTISKT ELLER VAD?! MEN VAD TROR NI, KOMMER JUSTIN BERÄTTA FÖR PAPARAZZISEN ATT SARAH ÄR HANS FLICKVÄN, ELLER KOMMER DEM FLY!? Det får ni reda på i nästa del :D Lång del nu! Bra va?
Så nu vill vi ha MÅNGA KOMMENTARER! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKA

2011-01-17 @ 22:17:34
Postat av: mikaela

spännande!

2011-01-17 @ 22:26:49
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: Anonym

MMMEEEEERR!,SKIT BRA ju!

2011-01-18 @ 15:17:01
Postat av: Anonym

azuuuuuuuuum :) spännande <3

2011-01-18 @ 21:47:00
Postat av: © Captain Wilma Von Cashewnötter ♥

(Med vatten, misstolka inte xd)



HAHAHAHA, FAN VAD GRYM XD HAHAHAHAHAH XD

2011-01-30 @ 18:36:51
URL: http://shirokuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0