Dreams do come true #10

Vi kollade lugnt in dem sista affärerna, köpte lite godis. Och sedan började vi gå mot busshållplatsen.

- Sååååå Sarah! Nu får du ju berätta om vad som hände igårkväll! Utbrast Cassie.

- Äsch, inget speciellt.. Sa jag tyst.

- MEN KOMIGEN NU!!!! Sa dem och började nypa mig!

- Hahaha, okej då! Jag ger mig. Okej.. Först kollade vi på massor av filmer.. Sedan låg vi och myste och jag höll hans hand. Sedan när jag skulle gå såå..

- Så vadå!?

- Jag pussade han lite lätt på munnen. Men det var ju bara en puss.

- BESVARADE HAN DEN!?

____________________________________

 

- Ehm.. ja det gjorde han haha. Sa jag generat.

- OMB va gulligt! Han gillar dig verkligen Sarah! Fatta va coolt att Justin Bieber gillar DIG! Sa Bella så fort att hon nästan stammade.

- Tror ni det tjejer? För jag vet inte vad jag tycker om honom.. de känns ju lite fel att typ bli kär i självaste Justin Bieber.. Men ni vet ju hur jag är.. fallar ju skitlätt för killar och han är verkligen..

- Hallå? Jorden anropar Sarah! Vad är han..? Frågade Cassie.

- Verkligen.. helt underbar.

- Aaaaww Sarah är kär i bieber.. Sa dem gulligt.

- Jag är rädd för det.. hehe. Förlåt om jag typ.. tar eran kärlek ifrån er.

- Men duu, tänk inte så, jag tror faktiskt inte att jag gillar honom på det sättet längre, nu när vi träffat han och så asså jag gillar honom ju skitmycket fortfarande men inte på det sättet lixom, och om du nu gillar honom så tycker jag verkligen låta "er vara" eller ah.. du förstår..? Sa Bella.

- Jag känner exakt lika dant! Sa Cassie.

- Aww va gulliga ni är tjejer, jag är faktiskt glad att ni känner så för då har jag lixom inga känslor om att jag sårar er längre.. bara jävligt jobbigt att bli kär i honom lixom, han drar ju fan härifrån på söndag... Sa jag.

- Men nu ska du inte tänka så, eller hur? Kör på och lev i nuet, man vet ADLRIG vad som väntar!

- Sant! Fan va ni är bra tjejer! Och vet ni, ikväll ska jag träffa honom igeeen, hihi. Sa jag och fnissade!

- Åhhhh va kul, vad ska ni göra?! Frågade Cassie.

- Hehe jaa, skitmysigt! Jag vet inte men jag tror vi ska ha filmkväll igen eller något! Sa jag lyckligt.

- Aww jag ser verkligen hur lycklig du är Sarah, fan satsa på att ha en awesome kväll nu! Sa Bella

- Hehe ja det är jag också! Oj hehe nu fick jag ett sms av han också:

 

"Hello there cutie :)

What do you want to do tonight?

Maybe like yesterday? Just relax and.. yeah.. like yesterday? ;)

Kisses from Justin<3"

 

"Hi sweety!

Yes I would love to :D

When shall i come?

/Sarah<3"

 

"Whenever yo want, shawty<3

I have fixed a movie, so just come :D

 

"Awww, okey, comming about one hour!"

 

- Guud va han är gullig! Titta här tjejer! Sa jag och visade dem!

- Awwww, kom så gör vi i ordning dig så du blir superfräsh!

 

Efter en hårinpackning tog jag en dusch och innan jag sminkade mig så blåste jag håret och sedan plattade mitt långa ljusbruna hår, jag tyckte att det var mycket snyggare när det var plattat än de lockarna jag annars hade. Inte för att det var så mycket men ändå. Sen sminkade jag mig, inte jättemycket men ändå lite mer än den vanliga lixom, och tjejerna hjälpte mig hela tiden så att jag skulle se så snygg ut som möjligt! Jag hade valt att ta på mig ett par svarta leggings och en supersöt rosa tunika och guld örhängen.

 

- Fan va du är het! Någon kommer bli galen ikväll! Sa Cassie.

- Haha ojojoj Cassie nu ska vi ta det lilla lugna men tack haha! Sa jag.

- Haha jaja men då var det väl dags för dig att gå då.. och tänk inte på vad du gör idag, bara ha det kul, okej? Sa Bella.

- Hmm.. Okej! Men vi ses sen inatt typ då tjejer, haha! Sa jag.

- Japp det gör vi, kom när du vill, ta den tid ni behöver, hihi. Sa Cassie.

- Haha jaja tjejer, älskar er! Sa ja och gick mot dörren.

- We love you girl! Svarade dem och jag var nu på väg.

 

Fan, nu blir jag sådär nervös igen, det var jag ju igår med men det känns lite typ seriösare nu.. Jaja men det går väl över så fort jag kommer fram till honom som igår, hoppas jag.

Jag gick i gången ett tag och tillslut var jag framme knackade där på dörren och där stog han, snyggare än vanligt! Shit va killen såg bra ut tänkte jag..

 

- Hi Sarah, you look hot!

- Haha thanks, I think I have to say the same to you Justin.

 

Vi kramade varandra, hårt och jag blev jätteglad! Äntligen tänkte jag, äntligen är jag här har verkligen saknat honom.. Han hade tänt ljus i hela rummet och öppnat balkongdörren och det var även tända ljus där ute och det var framdukat med varsin drink på balkongen så vi satte oss där och snackade ett långt tag innan det blev lite kyligt då vi gick in och satte på filmen han hade hyrt - one missed call, en skräckfilm, haha undra varför han tog just den? Kanske för han vet att jag kommer bli rädd så att jag vill ligga nära honom? Haha så söt är han! Jag la mig i hans säng, precis som igår och han fixade filmen.

 

- Have you seen One missed call before? Frågade han

- Yes but i like that movie, but i always get so scared.

- I like it to, and if you want to, you can hold my hand, haha. Sa han flirtigt och jag kunde inte sluta titta på honom.

- Haha ofc i can! Sa jag flirtigt tillbaka.

 

Han gick och la sig brevid mig och tog fram en godisskål, haha fan va söt han är som fixar sånt här för mig! Den började till och med läskigt så jag ryckte till nästan med en gång. Han låg med sin hand precis som om han ville att jag skulle ta den så jag gjorde det och vi log mot varandra.

 

- Do you know something Sarah..?

- No, what?

- You are very cute..

- Awww, you know something Justin..?

- Noo, what?! Haha

- You are very cute you to.. and kind.

- Thanks Sarah.. I have to tell you something..

- Anything and I will listen to you!

- Uhmm.. I think I kind of.. like you.. you know, not just as a friend.. Sa han generat, log mot mig och tittade mig i ögonen, och höll mig i handen, hårt. Jag märkte att han var nervös.

- You do? I think i like you to, but I know that it´s wrong! I´m sorry.. Sa jag och blev lite ledsen så jag kollade neråt.

- No Sarah! It´s not wrong! Don´t say that! No one can´t handle the.. uhm.. love..

- Yes that´s true but... i´m just going to be so sad on sunday when you will fly home again..

- Let us think about now, okey? Sa han och lyfte upp mitt ansikte med sin hand och kysste mig försiktigt på läpparna.. Detta var obeskrivligt.. jag hade varit kär i många innan men aldrig kommit såhär långt.. Jag besvarade kyssen lite försiktigt och sedan fortsatte vi att titta på filmen. Då och då rykte vi båda till och hela tiden kom vi närmre varandra. Jag blev lite trött så jag lutade mitt huvud mot hans axel och han lutade sitt huvud mot mitt. En sak var säker. Såhär ville jag ha det, livet ut, jag ville aldrig gå här ifrån, men nu skulle jag tänka på nuet.

 

- Are you tired shawty? Frågade han.

- Yes little but I don´t want to sleep, do you?

- Absolutely not! I want to be with you...

- Aww, I want to be with you to.. jag ville säga "forever" men då skulle han säkert tycka att jag var överdriven så jag viskade det väldigt tyst istället.

- Forever.. hörde jag honom svara mig! Shit han hade hört det, gud va pinsamt, men jag blev jätteglad av att han sa det samma, undra vad han menade med det?

 

Vi fortsatte att kolla på filmen och när den var slut undrade han om jag ville gå hem men jag svarade snabbt nej så han skulle förstå att jag ville vara med honom! Han såg lättad ut och sen frågade han mig:

 

- If you want to.. maybe you can sleep here with me tonight?

- Omg, I would love to! But what if your mother come?

- Don´t worry shawty, she has no keys and we have desied to meet each other tomorrow on the breakfast.

- Okey, I will just say it to the girls then!

 

"Hej tjejer, Justin frågade mig om jag ville sova här!!!

Jag vill det jättegärna, vi har det skitmysigt!

Snälla sig att det är okej för er?!

Älskar er båda, puss!"

 

"Ohlalala, shit va kul!

Ja men det är klart att du ska, fan va lyckligt lottad du är!

Och glöm inte: tänk på nuet och ha KUL!

Vi älskar dig ännu mer<3"

 

- So.. done! Sa jag till honom.

- Nice, what did they say? Frågade han.

- That it was okey for them!

- Oh great! So.. what shall we do know, the clock is already 23.00 but i´m not tired at all!

- No, I was before but not now, I am hungry, are you?

- Yepp shall we take roomservice?

- Yeah cool!

 

Vi beställde varsin tacos och mycket cola som vi även kunde ha till lite senare, efter bara några minuter kom det upp på vårat rum och då passade jag på att gå på toa. När jag kom ut hade han dukat upp jättemysigt på balkongen med ljus och filtar överallt!

 

- Aww so beautiful! Sa jag och kramade honom.

- You are! Sa han, pussade mig på kinden och ledde mig ut till balkongen.

 

Vi satt där ganska länge och snackade om massa olika, sen gick vi in och bestämde att vi skulle spela lite Wii. Vi spelade Guitar Hero och han var sjukt grym! Jag hade inte en chans!

 

- OH YES! I won! lalalalalala retade han mig och jag kastade en kudde på honom! Tre sekunder senare hade vi kuddkrig och det slutade med att han ramlade ner på rygg, jag satte mig över honom och kysste honom, rullade ner brevid honom och så log vi där ett tag och tittade in i varandras ögon.

 

- Aww shawty, you are so damn cute!

- You are Justin..! But i´m very tired know, what about sleep? Frågade jag honom.

- Yeah me to, do you want a t-shirt that you can sleep in? Svarade han.

- Oh thanks, that would be great! Sa jag och han slängde en fin lila stor t-shirt till mig, sen bytte han om eller ah, snarare klädde av sig och gick sen och bortsade tänderna, jag kom på mig själv efter typ en minut att jag bara stod och gapade för FAN vilken snygg kropp killen hade! Som tur var hade han inte märkt något och jag passade på att byta om när han var i badrummet men helt plötsligt när jag håller på så hör jag någon säga:

 

- WOW, you look hot!

- Haha Justin, YOU are hot!

- Shit man.. sa han och fixade någonting och jag bara fortsatte haha.

- Ohnoo.. Sa jag.

- What?! Frågade han.

- I have no toothbrush.. Sa jag

- But I have one extra that you can take! Sa han glatt.

- Oh thank you. Sa jag och gick in i badrummet och borstade tänderna och tvättade bort mitt smink.

- Don´t laugh at me know Justin, I have no make-up halvskrek jag innifrån badrummet och han bara skrattade.

 

Justins perspektiv:

 

Åh jag är så lycklig just nu, jag känner mig som en helt vanlig kille och ska få ha världens sötaste tjej sovandes bredvid mig inatt, i min säng, i mitt rum, helt själva. Fan va jag gillade denna tjejen, och hur ska det bli på söndag? Jag kommer sakna henne som.. jag vet inte vad.

 

- Okey really don´t laugh at me now Justin! Sa hon och kom ut ur badrummet.

- Oh my gosh, you are more beautiful without make-up than when you have it! Aww, come here, sa jag och "vinkade" hit henne bredvid mig, hon la sig tätt intill mig och jag höll om henne, släckte lampan och pussade henne på kinden. Då la hon sig över mig och kysste mig, jag besvarade den och så höll vi på ett tag, sen höll vi om varandra och närmare kunde man inte ligga varandra. Tillslut somnade vi..

 

______________________________________________


Aww va söta dem är, tycker inte ni det? :D

Nu fick ni ett långt igen men det är väl bara kul hoppas jag? <3

Kommentera nu beliebers, kraaamar


Kommentarer
Postat av: Becca

FAN! vad bra den är! jag får typ ångest av att läsa, för jag vill vara där själv! :'( Skitbra med långa kapitel!

2011-01-16 @ 11:07:42
Postat av: Elin

superbra!

2011-01-16 @ 11:10:57
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

AWW.SE! :D :D :D

Sjuuukligt bra<3

2011-01-16 @ 12:08:39
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Ida

awwww va gulligt mer nu! ;)

2011-01-16 @ 20:51:44
Postat av: emma

Fortsätt!!! :D

2011-01-17 @ 17:48:35
Postat av: mikaela

fään vad bra! ni är grymma!

2011-01-17 @ 21:12:07
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0