Hejsan beliebers!!

Hur mår ni? :D
Hoppas ni mår great<3
Nu är det så att jag (Sofie) ska åka bort på lördag och vara borta ända tills nästa lördag! Jag ska till idre och åka skidor vilket betyder att jag inte kommer kunna skriva några kapitel under den perioden men Emelia kommer fortfarande vara kvar! Men eftersom hon är själv så måste ni förstå att uppdateringen kanske kommer bli lite sämre, eller hur? För hon ska ju ta hand om allt själv och så, men sen blir det som vanligt när jag kommer hem! :D
Och förlåt om det går typ två dagar mellan kapitlena ibland men vi går ju som sagt i nian och det är GRYMT mycket plugg nu för oss båda... Så hoppas ni har överseende med det, och vi försöker verkligen ge er ett kapitel varje dag!

Nu vet ni hur det ligger till med lite olika saker! Om ni kommenterar riktigt riktigt duktigt nu på förra kapitlet så får ni mitt sista kapitel idag.. annars blir det imon. Men alla vill väl ha det idag?! JA men kommentera då girls :D:D



Haha så söt Bieber (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0