Dreams do come true #33

FÖRRA KAPITLET:

Han la handen mot min kind, och kysste mig försiktigt.

Han viskade sedan.

- I've missed you really much Sarah. I'm so glad you are here now.

- I've missed you too! And i'm really happy right now. I don't think i can be happier.

Sedan somnade jag tungt på hans axel och bara han fanns i mina drömmar...

Det var ju trots allt en del tidsskillnad mellan Sverige och L.A......

________________________________________________________________________________________________

Justins perspektiv:

Åh, jag kan inte fatta att hon är här, här i min famn, här i L.A, med mig! Att hon har gjort hela den här resan för mig, för oss. Hon är så grymt bra.... tänkte jag medans jag klappade henne på kinden när hon nu låg ner i mitt knä, sovandes.
- Hah, Justin, what are you doing? Sa hon medans hon långsamt satte sig upp från min famn.
- Uhm yeah you know.. just.. looking at the most beautiful girl in this world and just.... - Mer han jag inte säga innan hon slängde sig i min famn och jag var tvungen att pussa henne i hela anisktet så glad var jag!
- OMG JUSTIN! Turn around, hahha wow! Sa hon och nästan puttade bort  mig för att jag skulle se vad det var bakom mig.
- Oh my Bieber! Wow, that was a lot of girls, KENNY, help meeeee! Sa jag och såg en så stor samling av beliebers att jag nästan behövde 15 Kenny´sar för att komma in genom hotelldörren.
- Uhm.. okey Justin.. you have to stay here, I gotta talk to them before you can go out, and you to Sarah, it can be dangerous for you! Sa han allvarligt och jag såg hur Sarah nästan blev lite rädd, men hon förstår ju att det finns väldigt elaka beliebers med.. så hon förstod.
Efter några minuter kom Kenny tillbaka in i bilen:
- Okey guys you can - OMG stop kissing each other now! I try to tell you something here, hahaha! Sa han och vi avslutade snabbt genom att vända oss om mot honom och alla tre började skratta.
- Haha sorry Kennyboy, what did you say? Sa jag och försökte vara allvarlig men skrattet tog över.
- That we can go now, and hurry up because that girls outside here is WILD!
- Alright boss, come here Sarah! Sa jag och tog henne hand, så att dom där ute skulle fatta att det är hon som jag är kär i och att dom ska lugna sig lite.
Sarahs perspektiv:

Justin tog mig i handen och drog ut mig i bilen och det första jag möttes av vad blixtrar av kameror och skrik av nästan hundra galna tjejer kändes det som. Kenny hade skapat en gång för oss som vi kunde gå i fram till hotelldörren men den var några meter lång så undertiden passade han på att skriva några autografer, ta några kort och snacka lite med dem. Jag var verkligen inte van vid det här än så jag höll mig undan lite men jag blev nästan bara positivt överraskad av tjejerna. Dem var hur gulliga som helst och villa ha med mig på kort också.
Vi gick några meter till och då kom vi fram till ett par riktigt galna tjejer, medans några utav dem stog och skrek på Justin så var det två stycken som gav mig världens bitchblick som verkligen skrek "lämna honom idiot, han är våran" men jag bara glodde tillbaka och visade dem min hand som höll i honoms och skrattade åt dem, haha!
När vi äntligen kom fram till hotelldörren tog vi hissen upp för att sen snabbt springa in på hans hotellrum!
- Wow, that was a lot of girls huh? Sa jag till honom och flämtade ut.
- Haha yeah but it´s always like this, but the cool thing is that the only girl for me is.... you.
- Awww, honey! Sa jag och gick fram och kramade honom, sen packade jag upp lite av mina kläder. Eftersom vi skulle på bio och äta ute idag tänkte jag sätta på mig något romantiskt så jag tog fram en söt klänning som jag packat ner, faktiskt en jag köpte i Stockholm. Till klänningen tog jag mina svarta Jesus-sandaler och mina svarta Ray Ban, snyggt och enkelt! Mitt ljusbruna hår var ju fixat och stylat av tjejen sen innan och även sminket så jag gjorde inget där.
- Done! What do you think? Sa jag till honom och snurrade runt ett varn så han kunde se hur min outfit såg ut.
- Oh damn, I have a hot girl! Sa han och log han flirtiga smile som jag aldrig kunde motstå så jag var tvungen att gå fram och kyssa honom. Det blev mer och mer passionerat och tillslut halvlåg vi ner i sängen men då avbröt jag för att reta honom:
- So.... Justin, wich movie would you like to see?
- Hm.. That movie when Sarah kiss me til... Mer hann han inte säga innnan jag halvlåg över honom igen. Damn att han skulle vara så svår att motstå!
Efter några minuter gjorde jag ännu ett försök att avbryta men han drog ner mig igen, haha galen är han!
- Nej men seriöst nu Justin vilken film ska - Hann jag säga innan han avbröt mig.
- ÖÖÖHHMM what?!
- HAHA omg, I mean; seriously Justin, wich movie are we going to seeeeeeeeee?
- Haha cutie... uhm, I dont know, maybe we can deside that when we are there?
- Okey then, shall we go now?
- Yepp, but wait, Kenny has to follow with us, wait a minute.
Justin gick och ringde Kenny och bara några minuter senare knackade han på vårat hotellrum och sen gick vi tre ner till bilen som stog utanför och åkte bort till bion. Justin hade bytt om till en lite mer diskret outfit så det var inte en enda som kom fram till os, skönt tyckte jag, det kunde blivit lite jobbigt annars. Efter bion som var väldigt bra och rolig så gick vi till en fin resturang, en gammal vän till Kenny satt och åt med oss och vi hade det hur kul som helst!
Kvällen avslutade vi ute på hans balkong, tittandes ut på staden, det var ljus överallt och liv, men ändå så tyst. Han höll min hand, jag lutade mig mot hans axel, och sömnen tog över med tanken i mitt huvud att detta var en underbart lyckad söndag och om en vecka bor jag min sista dag i Sverige.
Sarahs outfit!

______________________________________________________________________________________________
Sådääääärja! Där fick ni #33 också ja! :D
Förlåt om det blev väldigt tråkigt men hade inte så mycket idéer för just detta kapitlet :(
Hoppas ni gillade det ändå, eller? :D
Någon mer än jag som STÖRTLÄNGTAR tills hon flyttar?! GAAH.
Ni får nästa kapitel när vi fått 15 kommentarer, kom igen nu tjejer, vi vet att ni kan! :D
Skönt att vara tillbaka också förresten, pusssss!


Kommentarer
Postat av: B E C C A

AWESOME! :D

2011-02-21 @ 08:22:34
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitbra!

2011-02-21 @ 14:09:29
Postat av: Alice

Skitbra!=)<3

2011-02-21 @ 17:51:36
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Mooa

Lika bra som vanligt ;D

2011-02-21 @ 18:07:26
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: mer

Haha det finns kanske killar som också läser ;-) men bra iaf:-)

2011-02-21 @ 18:19:11
Postat av: Elise

OMG va bra! :) har suttit och läst ALLA avsnitt, för fösta gången, i rad xD

2011-02-21 @ 20:09:52
Postat av: Anonym

guuuuuud den är så himla brrrrraaaaaa ! <3

2011-02-21 @ 21:27:29
Postat av: Anonym

guuuud så grymt bra <3

2011-02-21 @ 21:29:02
Postat av: .

jätte bra!

2011-02-24 @ 23:17:28
Postat av: Mooa

Jätte braa !

2011-02-24 @ 23:35:44
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

skibra! meeer

2011-02-25 @ 07:24:07
Postat av: Anonym

Mer!

2011-02-25 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0