Dreams do come true #25

FÖRRA DELEN:
Efter frukosten bestämde jag mig för att först bättra på brännan i ungefär en halvtimma, sen tog jag tag i vad jag behövde och städade mitt rum! Sen hade jag fått två flyttkartonger av min mamma som jag skulle lägga det som jag behövde allra minst under dessa två veckor som var kvar i. Efter en timma hade jag lyckats fylla dem med onödiga saker som tavlor, prydnader m.m. När klockan var ungefär ett bestämde jag mig för att slå en pling till tjejerna och undra om de villa hitta på något skojjigt underdagen.



Dem ville såklart, och jag sa till att dem skulle komma över så vi kunde bestämma vad vi skulle göra.
Medans jag väntade på dem låg jag och halvsov på sängen, men flög plötsligt upp av den gälla ringtonen som alltid hörs när någon ringer på dörren. Jag sprang ner och gav dem varsin kram. (Dem höll redan på att ta av sig skorna, vi har ju vart bästa kompisar sedan åratal tillbaka, så här var det inget väntand på att dörren skulle öppnas!)
- Hej tjejer! Sa jag glatt.
- Heeeellloo! Sa dem i kör, och besvarade mina kramar.
Jag tog med dem upp, och vi skulle bestämma vad vi skulle göra.
- Så vad ska vi hitta på idag då!? Undrade Bella glatt.
- Hm.. Det är en bra fråga! Sa Cassie.
- Jag vet inte vad vi ska göra nu på dagen, men på kvällen kanske vi kan göra oss lite extra fina och gå ut och äta på restaurang, och sedan kanske ut och dansa på något kul ställe?
- Låter som en superidé! Sa dem ivrigt båda två.
- Ja eller hur! Men vad ska vi göra tills dess då? Undrade jag fundersamt.
- Hm.. Ja, vi går väl ut typ vid 7-8? Undrade Bella och tittade på mig.
- Ja precis. Sa jag medans jag fortfarande funderade.
- Vad sägs om att typ gå på en film på bio, och sedan ha lite spa här hemma innan vi kickar ut? Utbrast Cassie ivrigt.
- JAAA! Vrålade jag och Bella stämde genast in. Vi gick in på SF's hemsida och beställde biljetter till "I Rymden finns inga känslor"
När vi kom dit köpte vi den vanliga menyn, 3 stora cola, 1 mellan snacks & en stor popcorn som vi delade på!
Filmen var superbra, och vi skrattade så vi grät. Vi har ju samma humor,  vi 3. Men jag blev lite ledsen i mina tankar, gud vad jag skulle sakna dessa människor! Helt sjukt. När vi kom ut från bion var vi på riktigt bra humör!
- Så, ska vi kanske hoppa in på H&M och köpa lite grejer till vårat Hemma-spa? Undrade jag glatt.
- Sure! Sa Bella.
Så vi gick in på H&M och köpte massor! Ansiktsmasker, rakhyvlar, brun - utan - sol, body lotions, nagellack och lite sånt! När vi kom hem satte vi igång direkt. Vi gick in i Bellas stora badrum, släckte ner, tände ljus, och hällde i lite doftbadsalt i hennes jacuzzi. Vi låg där i ett tag och bara snackade, medans våra ansiktsmasker var på.
Sedan gick vi upp, sköljde bort dem och fixade allt det andra. Vid 7 tiden var vi klara! Och alla var supersnygga,
jag hade valt en tajt glittrig klänning jag köpt för ett tag sedan, beiga pumps till det, och en liten väska!
Vi gick såklart till vårat favoritställe, och jag beställde det jag alltid beställer -
Normalgrillad oxfilé med potatisklyftor och bearnaisesås. Vi satt där i flera timmar. När klockan närmade sig tio, kom vi på att vi kanske skulle vidare nu, annars skulle vi inte hinna dansa så länge. För våra föräldrar är ju ganska så stränga med sånt, och dem är noga med att vi inte dricker någon alkohol heller. Men det skulle vi aldrig göra, vi var bra tjejer! Och det hade vi lovat varandra. Vi drog oss till den vanliga klubben (ungdomsklubb) och vi dansade hur länge som helst! Vi hade jätteroligt. Men jag saknade Justin. Jag blev trött för en stund, så jag gick och satte mig vid baren och beställde en cola med citron och is.
- Hej!
Jag vänder mig om, och där sitter en kille i 17-års åldern och flinar glatt.
- Öhm hejhej.. Säger jag förvånat till killen.
- Ska du med och dansa? Undrar han glatt.
- Eh nej tack, det är lugnt jag har kille.. Sa jag besvärat och skruvade på mig.
- Vad sa du!? Jag hör inte för musiken!
- Jag sa att jag har kille, nej tack!
Han verkade fortfarande inte höra. Han drog med mig ut på dansgolvet. Och började dansa, hoppa och tjoa.
Jag kände mig ganska besvärad där jag stod där och försökte gunga med, jag tänkte gå där ifrån men han stoppade mig.
- Nej men gå inte! Kom igen, dansa med mig!
- Men jag vill inte. Sa jag.
Han verkade inte höra, utan tryckte mig mot honom. Jag blev lite rädd och försökte slingra mig ur hans grepp.
Han höll bara hårdare. Jag blev arg tillslut.
- Men släpp mig då! Skrek jag.
Jag tog mig ur hans grepp och började leta efter Cassie och Bella.
- Äsch, jävla hora! Skrek han mot mig.
Jag blev vansinnig och fick tårar i ögonen. Men bestämde mig för att vara mogen och ignorera det.
Jag såg Bella & Cassie och gick fram till dem.
- Kan vi åka hem nu? Klockan är över 12 och jag börjar bli trött. Sa jag, och försökte låta bestämd. Men hörde att jag darrade på rösten.
- Vad hände Sarah? Sa dem och kollade på mig.
Såklart jag inte kan dölja något för dem.
- Äsch, det var inget. Bara en idiot till kille som försökte göra något med mig när jag inte ville. Men det gick bra.
- Är du seriös?! Sa dem och kollade chockat på mig.
- Ja tyvärr. Men kan vi bara åka hem nu? Sa jag trött.
- Självklar gumman. Men är du säker på att du är okej? Undrade dem oroligt.
- Ja, det hände ju inget.
- Okej kom då, vi ringer taxi.
Senare på kvällen när jag låg i sängen, tänkte jag på Justin. Åh vad jag saknade honom!
Hade han bara varit med när vi dansade hade det säkert inte hänt något. Jag orkade inte riktigt räkna ut vad klockan var hos honom just nu, men bestämde mig iallafall för att skicka ett sms till honom.
"Hi Justin! How are you my love? I miss you really really much. I wish i could be at you right now, and that you could hold me, and that you could comfort me right now. I love you, and i can't wait until we meet eachother again!
Kisses / Your Sarah"

Jag suckade lite och skickade en snabb önskning till Gud att jag skulle få ett svar, och som att han hade hört mig fick jag snabbt ett svart tillbaka.
"Hi Sarah! I'm really good, but i miss u to much babe.. I wish you could be here too. But what do you mean with comfort? Have something happened? You getting me worried. I Love you. / Your Justin"

Det pirrade till i min mage! Han var vaken trotsallt. Eller så kanske jag väckte honom, men iallafall. Jag skrev snabbt ett svar tillbaka.
"Yes, but it's not so big.. Just a really stupid guy. But call me tomorrow so can we talk about it more then?
I think i'm gonna sleep now..♥"

Jag väntade några minuter. Sedan vibrerade telefonen igen.
"What did he do!? If he hurted you, he will regret he ever lived. Are you okay?
Yes sure honey. Okay i call you tomorrow then"
Jag svarar:
"I'm okay. We take it tomorrow. But i'm gonna sleep now, i love you very much. And see u soon!
Miss u. Alots of goodnight kisses to my wonderful boyfriend. /Sarah"
Svar:
"Okay sweetie. I miss u even more! Goodnight kisses to my wonderful and beautiful girlfriend. I Love you.
/Justin"

Jag log och tänkte på hur underbar pojkvän jag hade. Och jag somnade den natten med mobilen mot hjärtat..

DA DA DOOOOH!
Vad tycker ni om denna del? Och vad tror ni kommer hända? Visst är Justin en underbar pojkvän!?
Så himla gulligt! KOMMENTERA! 12 kommentarer innan nästa kommer :) Lång & bra del va? Sorry förresten att den var sen! Har inte känt mig i form, men nu är den här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄÄÄÄÄÄTTE BRA , LOOOOVE IT VERKLIGEN ! <3

2011-02-05 @ 00:01:13
Postat av: .

älskar er blogg, jättebra!

2011-02-05 @ 00:30:37
Postat av: Jennie

super braaa!

2011-02-05 @ 09:30:21
Postat av: Julia s

Skit bra!!! Värkligen!!!

2011-02-05 @ 10:06:09
Postat av: Anonym

Skit bra!!<3

2011-02-05 @ 11:21:09
Postat av: mikaela

grymt!

2011-02-05 @ 13:11:56
URL: http://mikaelavisser.blogspot.com
Postat av: B E C C A

skitbra med lång del! :D

2011-02-05 @ 13:26:11
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Svarten97

Vem var den där killen?! Hm.. det kanske vi får reda på i nästa kapitel eller....?

2011-02-05 @ 16:58:26
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: ''Den Bästa''

Fortfarande skiitbraigt :D

2011-02-06 @ 11:39:24
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Känns inte som att det händer så mycket men ändå bra :D

2011-02-06 @ 13:21:27
Postat av: .

JÄÄÄTTE BRA!

2011-02-06 @ 14:47:09
Postat av: Mandii

Lila bra som vanligt x))

2011-02-06 @ 19:00:48
URL: http://thashit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0