Svar på kommentar

Till dig utan namn: Okej... om det inte är nog med det här med tjejerna så ska vi klämma in ännu mer, vad tycker ni, ska det hända ännu mer? Om ja, har ni några tips? :) Såklart vet vi ju redan vad som kommer hända men om ni har något häftigt tips kan vi ju kanske lägga till det :)

Till Nelly: Vi skriver för att det är kul men vill gärna ha lite respons för det med, vi har så många läsare varje dag som läser och sen stänger ner rutan, är vi inte ens värda en kommentar när vi suttit i timmar för att ni ska få något kul att läsa?

Sen var det också så att jag RÅKADE av MISSTAG publicera nästa kapitel då jag inte hade börjar skriva på det nya än, utan det gamla nivet... "FÖRRA KAPITLET" bara kom upp, men jag menade ju såklart inte att ni skulle kommentera på det, herregud du som kommenterade, du förstår väl också att det var det andra ni skulle kommentera på?! Det är ju det vi tjatat om HELA tiden...

SNART KOMMER NÄST UPP, MEN NÅÅÅGRA TILL KOMMENTARER BARA, KOM IGEN NU BELIEBERS, KOMMENTERA PÅ FÖRRA KAPITLET OM NI ÄLSKAR JUSTIN BIEBER :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

inget illa menat nu men om ni hela tiden skriver något i stil med " nu skiter vi i det här om ni inte kommenterar" så blir det bara jobbigt.

jag kommenterar varenda kapitel och dom som inte gör det har väl helt enkelt inte lust.

skriv klart novellen och om ni fortfarande tkr att det är för lite med 11 kommentarer så kan ni ju lägga ner bloggen EFTER att novellen är slut.

jag läser bara kapitlen, läser aldrig dom där inläggen om att ni lägger ner bloggen, det händer minst 3 gånger i veckan. säger bara att det är JOBBIGT!

annars älskar jag novellen..

2011-04-08 @ 19:55:27
Postat av: Sofie

Som sagt, vi lägger ner väldigt många timmar och har väldigt många läsare, testa själv så ska du se att det inte är så kul om man inte får någon respons.

2011-04-08 @ 20:15:42
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: emma

hej, skit bra noveller tycker jag faktiskt. rolig att läsa som en berättelse som är drömmar lixom :))

förstår att ni vill ha komentarer tillbaks och jag komenterar gärna. + att man måste ha bra fantasi för att komma på så de är nog jobbit att skriva massa och inte få nått tillbaks. men jag komma komentera hädan efter :)

föresten, besök min blogg (:

2011-04-10 @ 15:25:25
URL: http://vanliigtjej.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godkväll<3

2011-04-10 @ 23:13:45
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Miranda och Issa

helluuuu

det är då att vi har en liten ide... gör gärna så typ nåt med att dom måste gö slut men sedan går det bra igen :P

P.s sätt inte ut denna ibloggen om ni kommer göra det för då fattar man ju.. eller gö som du vill :)

( sorry att jag och issa har börjat komentera så mkt men det är så kul att läsa dom jag har redan läst alla sen igår och hon har bara läst hälften )

2011-04-20 @ 09:29:46
URL: http://mirreissabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0