Så sant som det var skrivet! :D

Vet att Emelia i princip skrev det här i den senaste kapitlet, men nu är det faktiskt så att det är fredag idag och vi ska faktiskt se JUSTIN BIEBER LIVE!!!! Hur sjukt är inte det?! Guuud jag sitter här och hoppar i min säng och klockan är sex på morgonen x) Vi kommer hem imorgonkväll och då kanske nästa kapitel kommer upp? :D VI hoppas på att ni kommenterar redigt bra nu när vi är borta!!!!!!
.
Åh herre min gud, jag är så lycklig just nu!! Jag kan inte fatta att dagen är INNNEEE!!! Längtat i 122 dagar :o Danmark and Justin , HERE WE COME , TO CRAZY BELIEBERS FROM SWEEEEEEDEN!!!<3




Kommentarer
Postat av: Karro :D (owner of bbejber.blogg.se)

ååååååååh, ville oxå va där!!!

2011-04-02 @ 14:59:17
URL: http://photobykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0