Dreams do come true #47

FÖRRA KAPITLET:

- Hello? Sa han.

- Yes it's me, Justin.

Sedan hörde man han skratta. Jag log för mig själv och satte på hans dator. Jag gick in på min twitter och facebook och skrev:

"I'm in Atlanta now every1. Just chillin' with my lovely boyfriend @Justinbieber. Love u"

och facebook:

"Hej alla mina söta vänner! Hoppas ni har det bra. Jag har är i Atlanta hos min underbara pojkvän och har det bra. Saknar er redan! Puss & Kram"

När Justin pratat klart med Olivia ringde jag Bella & Cassie och snackade med dem en stund.

När Justin sedan märkte att jag gäspade tvingade han mig att lägga mig.

- Goodnight the best girl in the world. Sa han och pussade mig.

- Goodnight the best boy in the world. Sa jag och pussade tillbaka honom.

Sedan somnade jag i hans armar, så trygg det bara gick att bli..

 

Dagen efter, tisdag morgon, vaknade jag av att solen lös rätt in i mina ögon. Jag kollade klockan på min fula gamla samsung och den visade att den var 10.03, jag satte mig upp, sträckte på mig och pustade ut. När jag kollat runt lite och sen fattat vart jag befann mig blev jag helt varm i hela kroppen, jag var ju hos min kille, Justin Bieber, i hans hus, i Atlanta, där han och jag bor, där vi bor. Han låg fortfarande och sov, och jag har aldrig sett något sötare, så jag tog kort på honom och ändrade som bakgrundsbild, hehe det var ju inte direkt något problem att han hade råkat dra av sig sitt täcke så man såg hans mage, nejnej! Jag bet mig i läppen, pussade han på magen och la mig sedan ner brevid han igen. Efter några minuter hörde jag något nerifrån och sen något som lät att deras ytterdörr smälldes igen, men jag orkade inte bry mig så mycket, så jag låg kvar och bara skådade denna vackra kille. Ytterligare efter några minuter fick han ett sms i sin iPhone 4 och jag var ju tvungen till att väcka honom nu, haha äntligen!


- Justin? Sa jag vänligt samtidigt som jag strök mina händer genom hans hår.

- Hmm...? Svarade han och gäspade, sen när han märkte att det var jag som väckte honom blev han lite gladare kändes det som, han fortsatte:

- Oh hey sweetheart! How you doing? Haha jag kunde inte hålla mig för skratt, vem frågar egenligen något sånt precis när man vaknar? Galna unge!

- Haha I´m doing fine Bieber! Svarde jag samtidigt som jag sträckte mig fram för att pussa honom, men han gjorde så att jag la mig ner och fortsatte, men sen kom jag på att han hade fått ett sms, så jag avbröt:

- Ehm Justin, you´ve got an sms, maybe you should check that first? Haha.

- Okay, who is it from?

- Uhm.. I dont know? I´ts not my phone?

- But I don´t hiding anything for you so it´s cool shawty, we are like one, you and me!

- AAAWWWW, Justin you are so cute, do you know that? Sa jag och började pussa honom igen, även om han inte läst smset än, men jag var ju tvungen, han är bara för söt! Efter en stund lät jag honom titta (haha) och det var från hans mamma som skrev att hon behövde åka till veterinären med Sam, han hade tydligen något sår på sin tass.

- Aww poor Sam.. Sa Justin och såg ledsen ut.

- Yes.. but he will be OK, I can just feel that. Sa jag till honom för att muntra upp honom samtidigt som jag kramade honom.

- Yes I hope so, and I have you so I´ll be fine.

- You´ll always have me, Bieber.

- Thank you, shawty, and you will always have me, promise.

- Good! Otherwise...... no you don´t even wanna know.. haha.

- OMB, better to be yours forever then.. hehe.

- Yepp, thats right BIEBER.

- Are you hungry PETTERSON? Hahhaah det lät så fult när han sa mitt efternamn varenda gång att jag inte kunde hålla mig för skratt, tänk er själva att en amerikan säger ett svenskt efternamn, haha det var det fulaste!

- Hahahahahaha, yes I am, haha are you? Svarade jag och han såg lite fundersam ut.

- Uhm yes.. what are so funny haha? Frågade han.

- Hahah nothing... you are just so... cute.. and I love you, hahaha!

- Okayyy... think I love you more... strange....girl.

- NICE Bieber, so your pancakes to breakfast? Frågade jag och hoppades på ett ja för hans pannkakor, jisees, dem godaste i världen.

- Anything for you, my dear. Come down about fifteen minutes! Sa han och innan han sprang ner satte han på sig ett par mjukisbyxor och en T-shirt. Själv hoppade jag in i duschen, passade på att raka benen, ta peeling, hårinpackning, fixa ögonbrynen, och lite sånt, det var ett par dagar sen nu. Efter tio minuter var jag klar i duschen så jag gick ur, torkade mig, tog fram min body lotion och smörjde in mig. Det var tydligen riktigt varmt ute idag, 29° stod det på termometern utanför Justins termometer så jag satte på mig mina svarta shorts och en randig magtröja, som jag packat ner dagen innan. Innan jag sprang ner till honom drog jag på mig lite smycken, sprutade lite av min parfym och borstade mitt blöta hår.

 

 

- Mmmhm, it smells really good Justin. Sa jag när jag kom ner till köket och kramade honom.

- And you look really hot, hehe.

- Shall I lay the table for you?

- Sure, but I think we have to eat inside, it´s too hot out there.

- Haha yeah, I think so too.

- Heeeeeeeeere comes the pancakes!

- Nice, I´m starving, haha!

- Good because I made a lot of them today, you can eat as much as you want, swaggg.

- Haha your little swagger, thanks Bieber, they really tastes delicious!

- Gooood, so, what do you wanna do today? Frågade han.

- Maybe going shopping or something?

- Yes of course! And we have to look for your birthday present!

- Haha Justin.. you do-

- YES I need to, haha. What have you told your parents that you want to have?

- A Phone, and a dog, but I have told them that I want a Golden Retriver since I was like nine years old so I´m not gonna get it anyway..

- Never say never, haha! But what kind of phone do you want?

- Hehe iPhone 4.

- Nice, just like me! But they are really good actually!

- Yes I know, that´s why I want them.

 

Några minuter senare var vi klara med frukosten och medans Justin fixade i ordning sig lånade jag hans dator,  jag twittrade först:

 

"Having a great time with great people here in my new hometown Atlanta, only a couple of days left to my B-day, yeeey :D and everyone follow my best friends, who lives i sweden @b-bella and @cassandrathebest, loveya!"


Sen insåg jag att jag hade fått galet mycket följare under den tiden jag var inne sist, ca 8.000, hjälp, hur ska det här sluta? Haha! Innan jag loggade ut så följde jag några beliebers som hade skrivit jättegulligt till mig, jag har lärt mig att ignorera dem dåliga och elaka kommentarerna nu, alla utom tjejerna, dem hade jag inte glömt, och var fortfarande lika rädd. Sen loggade jag in på Facebook och eftersom jag bara har mina vänner skrev jag där:

 

"Hejsan Sverige, hur har ni det? Jag saknar er alla jättemycket men jag har det grymt här så det är ingen fara :D Nu ska jag och Justin försöka ta oss en tur till ett köpcenter här i närheten, men vi får se hur det går, haha! Bella och Cassie, ni är bäst! Glöm inte det! Och på fredag fyller jag år, wiihoo livet leker just nu, PUSS till er alla!<3"


Sen loggade jag ut även därifrån. Jag gick in till badrummet där Justin stog i bar överkropp och fixade sitt blöta hår, jag kunde inte göra annat än att bara stirra, dessutom i smyg, haha! Sen gick jag in till honom och frågade om jag skulle ringa och fråga om Kenny kunde vara med oss, och han sa att det lät som en bra idé. Jag gick ner och ringde, tio minuter senare var han där och vi var klara för att åka. Vi låste dörren och hoppade in i bilen.

 

- Goodmooooorning guys! Sa han och log sådär vänligt som Kenny alltid gör.

- Hi Kenny! Sa jag samtidigt som jag hoppade in i bilen.

- Wazzuup man? Frågade Justin och trodde han var lite cool eller något, så vi började skratta åt honom.

- Hahha yo good man! Svarade han och sen forsatte han:

- Soo, where we going?

- To the shopping mall.

 

Efter två timmar strosande på köpcentret så var vi rätt nöjda. Jag hade kollat på lite kläder, och hittade en jättefin klänning som jag faktiskt köpte, eller haha, Justin köpte den efter att han hade övertalat mig. Den var faktiskt rätt dyr så jag känner mig lite dum, fast han har ju så mycket pengar så det gör väl ändå inget för honom. Men ändå. Justin hade hittat ännu ett par kepsar, precis som att han inte har tillräckligt, och några autografer och fankort har han hunnit ta. Men inga jobbiga papparazzis som tur var, skönt!

- I want some icecream! Utbrast Kenny helt plösligt.

- Yeah man, I want the biggest! Svarade Justin.

- Let´s go get some icecream then! Svarade jag och deras ansikten sken upp, Justin tog mig i handen och vi gick mot en kiosk. När det snart var våran tur att beställa, såg jag dem. Tjejerna, dem gick inte alls långt bort, och dem hade inte sett oss. Jag började skaka och jag kände att mina ögon blev helt tårfyllda. Fan, fan. fan.

- FAAN, J-justin, Kennyyy!! The girls the girrlsss, they are here!!-

- WHAT where?! Frågade dem samtidigt och Justin såg på mig att jag höll på att svimma av rädsla så han höll om mig. Jag pekade mot en dörr som ledde in till The Body Shop.

- Justin, you stay here with Sarah, OKEY?! Be right back! Sa han och sprang mot dörren...

_____________________________________________________________________________________________

Shiiit tjejerna igen :o Hur kommer detta gå då? Kommer Kenny få tag på dem eller lyckas dem ta sig ur det hela ännu en gång?

Denna gången kommer vi inte kräva ett antal kommentarer eftersom det inte verkar uppskattas så mycket av er, så vi skriver såhär nu då: Kommentera mycket så får ni nästa kapitel efter vi fått några kommentarer! :)

Men det betyder inte att vi publicerar nästa efter fyra kommentarer, så fortsätt kommentera på!

Låter det som en bra deal? :D PUSSS.



Kommentarer
Postat av: emma

hehe jätte bra :D

2011-04-12 @ 14:37:35
URL: http://vanliigtjej.blogg.se/
Postat av: Miriam

Shiit vad långt inlägg! Tog fem minuter för mig att läsa det!! (Typ) Men gillar din blogg, gillar också justin bieber lite! :D

2011-04-12 @ 14:40:00
URL: http://diamondgloss.blogg.se/
Postat av: ♥ESSEY♥

Haha kul berättelse :)<3

2011-04-12 @ 15:14:13
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: Bella

sv: Jag trycker bara på enter, haha :D

2011-04-12 @ 16:05:17
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Storiesaboutjb

Jaha xd för vi måste nämligen trycka femtio gånger typ xd

2011-04-12 @ 18:36:50
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra :D

2011-04-12 @ 21:42:29
Postat av: Bella

jaha, ojdå :o

2011-04-12 @ 23:32:50
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: E

OMG! :D

2011-04-13 @ 20:15:09
Postat av: sabbe

mer :3

2011-04-13 @ 20:38:51
Postat av: alida.

bra :)

2011-04-14 @ 16:12:42
URL: http://alidababy.blogg.se/
Postat av: Jossan

MEEEEER!

2011-04-18 @ 22:51:58
URL: http://josenposen.blogspot.com
Postat av: mirre

Waaa asså du är skit bra!!! älskar berätelserna!! gör entill nu snälla det är så spännande!

2011-04-19 @ 12:42:50
URL: http://mirreissabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0