Tack & Förlåt!

det var jag. om Till lilla du. Nu får du fan ge dig.:
Förlåt men jag ville bara att det skulle komma en ny del för eran blogg är så bra. Jag ska inte fortsätta att göra så här många komentarer:( förlåt det var inte meningen att ni skulle ta det som illa ville faktiskt bara att det skulle komma en nu del. Jag menar verkligen förlåt. Ni får säga vad ni vill om att jag inte menar det och så men jag menar det verkligen så snälla sluta inte att skriva. För alla andras skull och jätte lite för min skull för jag antar att ni är sura på mig du. Med jag ville bara att det skulle komma en nu del.

26 Mars, 00:40
Vad skönt att du säger förlåt! Det tackar vi för. :) Det är okej. Bara det inte upprepas någon mer gång.
Ska också passa på att säga förlåt för mitt hårda inlägg. Nu är det ju löst! Låt oss nu glömma detta och göra det till en bättre uppdatering än innan!
Ses / Emelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0