Fyfan rent ut sagt.

Jag blir så jävla ledsen.
jävla besviken.
Rent ut sagt.
Jag fattar inte hur du kan med att göra det ens.
Tror du att vi är så jävla dumma att vi går på att det är typ tio olika tjejer som skrivit?
Du är så jävla klantig rent ut sagt:
För det första, vi får inte så många kommentarer på så kort tid.
För det andra, du suger på att hitta på namn och skriver typ samma i varje kommentar.
För det tredje, vi ser aldrig dem namnen annars.
För det fjärde, INGEN har skrivit sin epostadress, för att du har skrivit alla.
För det femte, DU HAR SKRIVIT ALLA INOM LOPPET AV TVÅ MINUTER DITT EFTERBLIVNA ******.
.
Asså shit vad jag svär nu, det är verkligen inte likt mig men jag blir så himla sårad av sånt här...
Jag skulle precis gå in och skriva några delar för jag var jättepepp på det men nu såg jag detta.
Vet du hur less jag blir eller?
Och synd att du förstör för alla andra.
Och som sagt, uppdateringen blir I N T E bättre av att du håller på såhär.
Och till alla er som är så galet underbart fina och duktiga på att kommentera, TACKTACKTACK, ta inte åt er av det här!


Kommentarer
Postat av: Becca ❤

Håller verkligen med! SJUKT dålig stil. Om du läser detta, TACK FÖR ATT DU FÖRSTÖR FÖR ALLA OSS ANDRA!! :@

2011-03-24 @ 22:54:47
URL: http://loveofjb.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller med Becca! Liksom vafan?! Ååååååh vad har man egentligen för liiiiiv? Och till er bloggare. Jag trooor inte man får lägga ut någon annans IP adress eller vad det heter... För nu kan ju vi också hitta henne? Aja... Ni skriver i allafall jättebra... :) Kram

2011-03-25 @ 13:07:19
Postat av: natta

Frida: Men dom måste ju visa att dom talar sanning. Och att den som har kommenterat allt ska ju få något tillbaka. För det är ju en sjukt dålig stil när man håller på med sånt som hon/han har gjort -.-

2011-03-25 @ 15:17:36
Postat av: jag

Förlåt men jag vet faktiskt att ni kan se att det var jag som skrev allt men jag tänkte mest på att jag ville ha en ny del och om det är en person som lägger ner så "mycket" tid på att skriva dom här komentarerna så tänkte jag att ni kanske kunde skriva ett inlägg snart. (att jag skrev mycket nu kanske va att ta i) jag är ledsen för allt jag har ställt till med och menade faktiskt inget dumt. (jag till bara ta bort allt jag skrev nu när jag ser hur ledsna och arga ni blev för det jag har gjort) mår inte så bra efter att jag såg hur ni reagerade.:(

2011-03-26 @ 00:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0