EMELIA IS BACK ON TRACK

Hej allesammans! Shit vad längesedan deet var jag uppdatera. Olyckligtvis beror det på att mitt internet helt plötsligt slutade fungera.. Så det kändes som att leva på stenåldern hemma hos pappa. Men nu är jag hos mamma och har internet igen! Härligt.
-
Är ni sugna på en ny del idag eller? För jag ska sätta igång och skriva nu!! Men ska snart ha utvecklingssamtal, så antingen får det bli 2 korta. (En nu & en till sedan) Eller en lååååååååååååååång och bra om 2 timmar typ? :D
Kommentera så jag vet! Ha det braaaaaaaaaa.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

två korta :D

2011-03-07 @ 17:42:12
Postat av: Anonym

Blev det inget av de?:( jag som hade längtat!

2011-03-07 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0