Dreams do come true #40

FÖRRA INLÄGGET:

Precis när jag skulle logga ut från facebook såg jag en bild i min inkorg som fick mitt hjärta att stå över ett slag. Det var en fanbild på Justin med dem två tjejerna, som hade stalkat oss, som hade hotat mig så många gånger, den blonda till vänster stog och pussade honom på kinden,  bilden var tagen idag, och texten löd:

He is mine now Bitch, you better stay in Sweden, because he don´t want you anymore! //The girl to the left.

Min kropp rös till.

Jag satt och läste om texten, om och om igen. Tjejerna hade inte märkt något eftersom dom satt och snackade om något helt annat men tillslut började jag gråta.
- Men gud Sarah vad är det?! Frågade Bella som satt i mitten. Jag reagerade knappt på vad hon sa eftersom jag var så rädd på något sätt, det hade gått överstyr nu. Efter att dem skakat mig flera gånger reagerade jag:
- D-det ä-äär dom.. tjejerna på bilden.. Sa jag och grät ännu mer. Dem läste brevet och förstod allting.
- Jävlar vad dom ska få!!! Sarah har du kvar deras nummer?! Sa Cassie och hon såg ut som om hon skulle kunna slå ner vem som helst, så arg såg hon ut.
- Nej det har jag inte, Kenny har ju den.. nivet. Det är därför jag har min ännu äldre Samsung, haha. Sa jag ledsamt men skrattade till lite när jag kom på att jag äger bara massa fula gamla söndriga Samsungar, lite smått patetiskt.
- Sarah du måste ringa Justin med en gång!!! Fattar du inte hur allvarligt det är?! Sa Bella.
- Men vad är det här då?! "he don´t want you anymore" sa jag löjligt och pekade på skärmen.
- Men du fattar väl att hon bara skrev så eller?! Tror du Justin inte gillar dig längre för att hon säger det?! Herregud Sarah, av det jag hört från Justin precis verkar det ju som att han är helt jävla galen i dig! Svarade Bella.
- Ah det stämmer väl.. men ändå, det är ju jätteläskigt. Sa jag och tittade ner i mitt knä och kände att gråten snart var på väg igen.
- Kom Sarah, vi hjälper dig, ska vi ringa eller smsa Justin? Klockan är mycket här, men i Atlanta är det inte ens kväll. Sa Cassie och klappade på mig omtänksamt.
- Jag klarar inte av att prata just nu, får göra det imon istället, kan vi inte bara smsa och säga att något hemskt har hänt och att det handlar om tjejerna? Frågade jag och försökte lugna ner mig.
- Okej, gör det då, men då ringer vi imorgonbitti när vi vaknar och så försöker vi sova nu! Sa Bella.
"Hi Justin... I should slee p now but.. I´ve got a mail from the girls.. It´s a really big thing but I really have to sleep now so I call you tomorrow, love you, my boyfriend<3"

- Så bra.. nu försöker vi sova, vill du sova i mitten istället Sarah? Frågade Bella.
- Ne det är lugnt, men tack ändå. Godnatt. Sa jag och kröp ner under mitt täcke och vände ryggen mot dem för att kunna somna snabbare, jag var för ledsen och för trött för att orka vara vaken nu.
- Okej.. godnatt gumman, sov gott. Sa Bella.
- Vi älskar dig. Sa Cassie.
- Jag älskar er med!! Sa jag och slängde dig på dem och började gråta igen för jag kommer sakna dem så mycket när jag flyttar, men jag låtsades som ingenting för jag orkade inte vara vaken mer nu så jag la mig till rätta igen och somnade på direkten.
Bellas perspektiv:
- Sarah sover du? Viskade jag till henne i hopp om att hon skulle sova, för det behövde hon verkligen.
- Jag tror hon sover... ärthjärna. Svarade Cassie efter några sekunder utan svar, och vi båda fnissade till.
- Men du är en ärthjärna som inte viskar, tänk om vi väcker henne?! Viskade jag.
- Ah förlåt... men ska vi kolla smset hon fick? Det är säkert en väldigt orolig Justin... Viskade Cassie.
- Ja det gör vi... jag kan sträcka mig och ta den.
- Bra..
"Oh honey... I really hate those girls!!!! But.. if you want me to call you, I do, ANYTIME, remember that, and I love you to.. your the best, miss you!"

- Awww.. Gud vad söt han är mot henne, jag kan inte fatta hur snabbt allting har gått, för några veckor sen var vi som galna i honom och nu är det Sarah som är det, haha! Viskade jag till Cassie.
- Haha jaa, fast jag blir typ galen i honom när jag ser sånt här, haha!
- Men sluta din galna kvinna, fast... jag gillar honom fortfarande jättemycket för musiken och så.
- Ja precis, samma här! Och jag är så glad att Bella har fått en så fin kille som honom!
- Jag med, det är hon verkligen värd, haha titta vad söt hon är när hon sover med öppen mun!
- Åh... fattar inte hur vi kommer klara oss utan henne... vi får bo där varje helg tycker jag!
- Mmm.. det kommer typ bli så..
- Men ska vi sova nu eller, jag är jättetrött och så vi inte väcker henne.
- Ah det tycker jag, puss godnatt.
- Loveyou.
- Loveyoutoknasboll.
Sarahs perspektiv:
Jag vaknade av att solen lös på mig, starkt, jag satte mig upp och njöt av den gulliga utsikten på Bella och Cassie som nästan låg på varandra, Bellas ben låg över Cassies mage och hennes armar låg på Bellas huvud, galna tjejer.. Sen fick jag syn på mobilen och det var då som jag tappade leendet, fan. Jag måste ju ringa Justin idag om dem förjävligt äckliga tjejerna. Men jag bestämde mig för att inte ha någon deppdag utan jag fick ringa till honom, och sen får han allt få mig på bättre humör. Och är man med tjejerna bli man också glad, jag vet att det är flytta som jag vill, för annars förlorar jag Justin, mina bästa vänner kan jag ha kvar ändå, dom får komma till mig ofta och jag till dem. Jag gick in på Bellas egna toalett (fuskigt eller vad att ha egen?) och fräschade upp mig lite, borstade tänderna, sköljde ansiktet i iskallt vatten, borstade håret och sprutade lite av hennes favoritparfym, "midnight fantasy" haha, hon hatar när jag gör det.
Sen gick jag tillbaka hennes rum och bytte om till kläderna jag hade igår och kollade till min mobil för att se om han hade svarat, och det hade han, fast meddelandet var läst. Inte för att jag var arg eller så men jag bestämde mig för att väcka tjejerna och fråga om det var dom som hade öppnat  det, klockan var ju faktiskt tio också och jag gillar inte att sova bort sommarlovsdagar!
- Tjejer.... vakna nu. Ingen reaktion.
- Hallå jag häller iskallt vatten över er!! Vakna nu klockan är mycket! Ingen reaktion.
- OMG DET ÄR JUSTIN BIEBER!!!! Ingen reaktion? Hjälp.. vad har hänt med dem? Funkade ju alltid förr.. Men då får dem väl skylla sig själva, flinade jag, gick in till badrummet igen, fyllde två glas med iskallt vatten, gick tillbaka till sängen och gav dem en sista chans:
- Jag lovar, vaknar ni inte på tre häller jag vattnet över er.
- 1...
- 2...
- 3!!!!!!!!
- AAAAAAAHHHHH VAD FANNN!!!
- VAD HÄNDER!?!?!?!?!?! OMG!!!
- HAHAHAHAHHAHAHAHAAHAH TOLD YOU!
- VADFAAN SARAH, DU SKA FÅÅÅ!
- Ah men ni vaknade ju inte och jag gav er två chanser!!!
- Men vi som ju!!!
- Hahah ja det var ju det som var problemet!
Efter ett tag hade dem bytt om och dem var inte sura längre, vi gick ner och käkade frukost med hennes föräldrar som var uppe förvånansvärt tidigt för att inte ens ha kommit hem när vi gick och la oss. Efter frukosten tog jag mina saker och gick hem för jag behövde ju prata med mina föräldrar, på vägen dit smsade jag Justin:
"Hi Baby<3
Now you are dreaming sweet dreams about me, i know that ;D
Just wanted to say that you gotta call me when you wake up and....
I LOVE YOU"
Efter tio minuter var jag framme och dem satt och åt frukost och läste tidningen.
- Nämen godmorgon hjärtat, värst vad du ser trött ut! Sa pappa.
- Var ni vakna länge inatt eller, haha? Frågade mamma.
- Ja.. och det är p.g.a några tjejer som jag måste berätta om.. Sa jag och mina ögon fylldes med tårar, lika bra att låta dem komma nu så jag slipper hålla inne dem så att det förstör resten av dagen.
- Nämen gumman, vad är det som har hänt? Frågade mamma och de la undan tidningarna.
- Jo asså, allting började i L.A, när vi skulle in till vårat hotell så var det två tjejer som tittade konstigt på mig men jag brydde mig inte om det. Sen så hade vi piknick i en park och då stog dom en bit ifrån oss och glodde på mig, men jag brydde mig inte så mycket då heller för fattade inte att det var dom då, men sen när vi var på stranden fick jag ett mycket hotfullt sms av dem, ni vet det jag ringde och berättade, men sa ju egentligen aldrig varför Kenny hade min telefon, och sen när jag skulle på flyget igår så skrek dem till mig när jag skulle gå på planet, något i stil med: "THIS IS NOT OVER YET, SARAH" och...
- Och vadå?? Frågade mamma med gråten i halsen.
- Igår skickade dem ett mejl till mig på facebook där dom hade träffat Justin och tagit fanbild, och så sa hon att jag skulle stanna i Sverige för han inte vill ha mig mer! Nu grät jag så mycket så jag inte kunde prata mer, mamma och pappa gick fram till mig och kramade mig, mamma började också gråta, känslig som hon var men pappa blev rasande.
- Men vet Kenny hur tjejerna ser ut nu då?!
- Nej fast dom skickade ju en bild på dem själva igår så jag ska skicka den bilden till Justin sen!
- Nej vi gör det nu medsamma! Kan jag få Kennys nummer, jag vill hjälpa han med att lösa det här!
- Men pappa dom sover ju fortfarande, det är natten hos dem! Sa jag och började skratta lite åt honom för han såg så himla klantig ut.
- Fanocksådå... Ah men då ringer vi dom om några timmar! Kan du gå och skriva ut mejlet till mig så jag får se?!
- Ahvisst.. Sa jag och försökte komma ur mammas grepp.
- Mamma ta det lugnt.. jag vet att det är väldigt läsktigt allt det här med att dom vet mitt nummer och så, men jag är Justins flickvän, jag klarar av det, ni anar inte hur mycket skit jag får varje dag på datorn!
- Okej gumman, förlåt jag ska lugna ner mig sen! Men jag vill inte att du är inne på datorn så mycket idag, så du inte blir mer ledsen, du får umgås med dina vänner idag istället!
- Ja okej då.. men måste bara skriva ut bilden till pappa.
Jag gick upp på mitt rum, slängde mobilen på sängen, satte på min dator och skrev ut mejlet. Sprang sedan ner till kontoret och gav pappa mejlet. Sen stängde jag av datorn och började packa ner lite alla mina skor förutom mina vita converse, har flera färger som gröna och dem med den amerikanska flaggan också men det räcker med ett par på en vecka. När jag packat ner alla mina skor packade jag ner min vinterjacka och kläder tills en flyttkartong var full. Jag skrev mitt namn på den och bar ner den i hallen där resten stog. Jag la ut kläder som jag kunde ha idag (onsdag) , torsdag, fredag, lördag, söndag och flyttdagen måndag, resten av kläderna packade jag ner, skrev mitt namn på kartongen och la den bland dem andra.
Sen ringde min telefon, det var dolt nummer.
_____________________________________________________________________________________________
Nu fick ni ett riktigt långt kapitel, hehe! Vad tycker ni om detta? Skriv gärna lite mer än bara "grymt" så jag vet vad som kan förbättras eller vad det är som är så speciellt bra! :D
Nu tycker jag att jag förtjänar 14 kommentarer innan ni får nästa, eftersom det var så långt! Men det vet jag att ni klarar, kom igen nu, det är inte jobbigt! :D<3


Kommentarer
Postat av: Becca ❤

Riktigt braaa! Jättebra med lite spänning!

2011-03-17 @ 21:25:21
URL: http://loveofjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg! haha hon måste svara :D

2011-03-18 @ 13:48:33
Postat av: Svarten97

omg!!!

2011-03-18 @ 14:16:54
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Mooa

Lika bra som vanligt :)

2011-03-19 @ 10:31:59
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: sara

nu har jag börjat min nya novell! hoppas du gillar det ♥

2011-03-19 @ 12:50:34
URL: http://jblovee.blogg.se/
Postat av: lisa

Bra att hennes föräldrar fick veta! :)

2011-03-19 @ 16:55:39
Postat av: Anonym

Bra!!!

2011-03-19 @ 18:46:24
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: Differnettaste.webblogg.se

Awesome!! Ni är verkligen duktiga, fett med creds till er ! :) <3

2011-03-19 @ 19:15:13
URL: http://differenttaste.webblogg.se/
Postat av: Ida

riktigt bra ! tyvärr så kan ja inte skriva något mer en det för att det är redan perfekt så fortsätt så här , ni kan vad ni gör! :D

2011-03-20 @ 16:37:56
Postat av: Lina

Mer!!!

2011-03-20 @ 21:40:00
Postat av: Frida

Jättebra! :D vet inte riktigt vad jag ska skriva... Eller jo skulle du kunna försöka få med lite mer beskrivning? Typ omgivning, personer, när dom gör olika saker. Vet att noveller oftast inte innehåller detta men det hade varit AWESOME! :D snäääääälla skriv mer nu? Är inne typ varannan timme för att kolla om det har kommit upp nåt nytt! :D haha och jag är sjuk så tro mig jag har tid till det...;)

2011-03-22 @ 07:50:41
Postat av: ronja

så jävla bra! Har läst hela novellen nu, snälla lägg ut nästa! :D

2011-03-22 @ 21:15:53
Postat av: Anonym

Grymt

2011-03-22 @ 21:30:32
Postat av: Anonym

åh haha mer !!

2011-03-22 @ 21:30:50
Postat av: fanny

Ska ni inte uppdatera snart?

2011-03-22 @ 23:12:01
Postat av: Josefina

Jättebra :D

2011-03-23 @ 12:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0