Dreams do come true #36

FÖRRA KAPITLET:
Efter ett tag började det blev lite kyligare så vi bestämde oss för att gå hemmåt. Han tog min hand men då märkte jag att jag fick ett sms, som löd:

"Det är inte över än om du tror det, Sarah."

________________________________________________________________________________________________


Sarahs perspektiv:

När jag läste smset blev jag först helt chockad för jag fattade inte riktigt. Sen stelnade hela min kropp till och det rös i hela min kropp. Vad menar den här personen med det här?! Och hur kan den veta mitt namn?! Ska jag berätta för Justin att någon typ stalkar mig/oss eller låta det va? Kanske bäst att låta det va.. Jag skulle precis lägga ner mobilen för att ta honom i handen då jag kom på mig själv att jag såg ut som att jag hade sett ett spöke och odiskret som jag är såg ju givetvis Justin det..

- Sarah?! What´s the matter with you?! Frågade han och såg helt häpen ut.

- Uhhmm... nothing. Sa jag och försökte dölja det.

- Nothing?! I know something happend! Who text you? Frågade han och ställde sig framför mig med sina händer på mina axlar. Jag visste nu att jag måste berätta sanningen men var så rädd så jag säkte huvudet och började gråta.

- Justin.. I.. I dont know... Grät jag fram efter en stund och jag kunde verkligen inte sluta gråta.

- What do you mean with I dont know..? Frågade han och tog fram min fula samsung och läste smset.

- OMG Sarah, what is this?!

- I don´t know Justin! I really don´t! And what is it thats not over!? Grät jag fram ytterligare en gång.

- Okey.. this is really bad! I call Kenny, he must help us! Come here. Sa han och kramade om mig och släppte inte taget, även om han ringde. Vi satte oss ner på stranden igen och han kramade om mig, jag kände mig som tryggast när han gjorde sådär och jag började gråta för tänkte att även om det här är riktigt läskigt så hjälper det ju inte precis att gråta. Efter fem minuter var Kenny här med sin bil och han sprang fram till oss och frågade vad som hade hänt, Justin berättade allt.

- Sarah, I wil fix this! Can I take your phone.. so I can find the number and look who it is? Frågade han och räckte fram handen.

- Yeah sure.. here you have. Sa jag och gav honom mobilen.

- If you want to call your parents or something you can have mine! Sa han snällt, log mot mig och klappade mig på axeln.

- Or mine! Flikade Justin in och gjorde samma sak som Kenny, log mot mig och klappade mig på axeln, och då kunde jag inte låta bli att skratta, haha så söt är han när han håller på sådär.

- Thank you guys, it´s very kind of you. Svarade jag och log.

tom: 0cm; line-height: 0.53cm;" align="JUSTIFY">- Come on know, I drive you to the hotel and don´t go outside without me! Sa kenny och jag ljög faktiskt förut, jag känner mig ännu tryggare när Kenny är med! Hjälp vad stor människan är, men go! Justin tog min hand som vanligt och vi hoppade sen in i Kennys bil som körde oss till hotellet. Som tur var så blev vi inte tagna av en enda papparazzi, inte vad vi såg i alla fall, och det var skönt för jag var säkert fortfarande helt röd om ögonen efter allt gråt som kommit.

 

Justins perspektiv:

Fyfan vad arg jag är nu! Vem i helvette är denna idioten som förstör för Sarah nu?! Hoppas verkligen Kenny kan fixa det här nu så att det inte leder till att det blir värre. Visst, hon var min flickvän, Justin Biebers flickvän, såklart hon får "hatmejl" men något sånt här, det tolererar jag inte! När vi gick in i hotellet möttes vi inte av en enda papparazzi vilket var väldigt skönt. Jag hade fortfarande inte släppt hennes hand och vi bestämde oss för att säga godnatt till min mamma innan vi gick upp till vårat rum.

*Knackknack*

- Hi there my sunshines! Sa mamma och log, pussade oss båda på kinden och jag himlade lite med ögonen hur pinsam hon var ibland.

- Hi mum, we were just going to say goodbye and call Kenny, he has something to tell you! Och då syftade jag på mobilen.

-Okey.. And Sarah, when do you arrive tomorrow? Frågade hon.

- I have to be on the airport at eleven o'clock.

- Okey but I follow you guys and say goodbye to you and Kenny drive us so be ready at ten o'clock! Svarade hon.

- Nice, goodnight! Svarade vi båda och sen gick vi mot våran dörr. Eftersom Sarag hade en lång dag framför sig imorgon och vi skulle åka härifrån redan klockan tio på morgonen så antog jag att hon ville sova när vi kom hem men icke sa nicke!

- Justin i´m already hungry! Halvskrek hon och vi båda skrattade hur galet hungrig hon var hela tiden!

- Haha then I call roomservice baby, what do you want?

- Uhmmm.. TACO!!!!

- Haha your crazy man.. Sa jag och log mot henne, och när jag precis skulle ringa så kände jag att jag också var lite hungrig faktiskt.

"Hi, one taco with coke!

Okay.. something else?

Uhmm.. haha yepp! Take two tacos and two cokes!

Okey, bye!

Bye."

 

- Haha two tacos? Frågade hon.

- Yeahman, i´m starving! Svarade jag och vi båda började skratta. Hon stor i perfekt läge framför sängen så att jag kunde springa mot henne, så jag gjorde det och kastade mig i sängen, med henne under mig!

- YOU ARE CRAZY JUSTIN!

- YEAH AND SO ARE YOU MY LITTLE TACO! När jag sa det började vi skratta hysteriskt ännu en gång till. Vi låg kvar i sängen och bara myste några minuter, sen plockade vi undan lite efter att båda insett hur slarviga vi egentligen var. Efter en kvart kom maten och vi bokstavligt hällde oss i den. Att en promenad kan göra så mycket...

 

Sarahs perspektiv:

Jag var så galet trött men ville inte sova, för imon ska jag ju åka ifrån Justin..

- Are you tired? Frågade Justin.

- YES really!

- Aaaww you want to sleep?

- Haha no.. I´m gonna miss you so!

- Yeah I´m gonna miss you to honey, but it´s only one week left til you move, and then it´s gonna be you and me! Forever!

- Can you promise me, that it´s gonne be you and me.. forever Justin?

- This is my promise.. Sa han och tog fram en ask med två armband som var svarta flätade och där man knäpper satt det en berlock, jag fick ett  litet hjärta där det stog Justin i och han satte på sig det som det stog Sarah i. Även fast armbandet var väldigt vanligt så betydde det redan väldigt mycket för mig.

- Oh thank you Justin, it´s so beautiful, you and me, forever. Jag log mot honom och han sträckte sig fram till mig och kysste mig. Guud vad jag älskade denna killen! Efter ett tag bestämde vi oss för att sova i alla fall och efter en stunds mysande i hans säng så tog sömnen över, för oss båda.

____________________________________________________________________________________________

Sådärja! Förlåt om det inte blev så spännande i slutet men jag är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna längre, haha!

Hur tror ni att det kommer att gå med mobilen och vem var det egentligen?!

Efter 13 kommenterarer får ni reda på det, PUSS!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hur kunde justin förstå smset när det var på svenska? Aja bra iaf :)

2011-03-04 @ 11:04:05
Postat av: fia

aw, jag vill också ha en kille som justin !

sjukt bra skrivet iaf :D

2011-03-04 @ 12:38:31
Postat av: Svarten97

Håller med dem över! ;D

2011-03-04 @ 13:37:30
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Elise

Haha vad bra skrivet asså! :D

2011-03-04 @ 15:09:19
Postat av: Anonym

skit bra skrivet!

2011-03-04 @ 19:17:10
Postat av: Alice

Awww!<3

2011-03-04 @ 21:07:29
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra <3

2011-03-04 @ 21:12:50
Postat av: B E C C A

awesome!

2011-03-05 @ 11:40:04
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Mooa

Lika bra som vanligt ! x))

2011-03-06 @ 18:38:43
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0