SVAR PÅ KOMMENTAR.

Det är just sånt här tråkigt som gör att Jag & Sofie tappar lusten rejält. Varje inlägg har definitivt inte sagt!? xD
VARJE DEL AV NOVELLEN. Men jag förstår.. det måste verkligen vara sjukt jobbigt att klippa 2 minuter av sitt liv till att skriva "Bra jobbat!". Det måste det verkligen.. Ska sluta tjata på er!
Men seriöst. Vi lägger ner sjukt mycket tid & tankar bakom varje del av novellen. Vi lägger ner tid som egentligen skulle lagts på studerande. Men vi gör det för att vi tycker det är kul, och för att ni vill att vi ska fortsätta.
Då kan vi väl iallafall få lite beröm för det? Det är rätt rättvist tycker jag? Annars behöver ju ni inte fortsätta läsa den.
Det här var inte kul att få alls! Men tro oss, vi kan ta kritik. Men det här var bara en kommentar man blir arg på!
Och jag vet att du antagligen läser detta.. Så tyck det du vill tycka. Men här vill vi ej höra sånt!
För vi har minst 50 UNIKA LÄSARE varje dag, ungefär 5-10 st av dem kommenterar. Då fattar ni väl ändå hur vi känner? Men vill också berömma er som faktiskt kommenterar. Tack så mycket! Det betyder guldet för oss, och vi känner oss mer uppskattade när vi får beröm för det vi gjort. ♥ ツ
Så min mening med detta är; Tänk över riktigt ordentligt innan du säger något. Så blir det bättre för alla!

Tack för mig..



Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad elak jag känner mig!!

Förlåt jag ska börja komentera! :o

2011-01-25 @ 21:29:11
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Jag försöker kommentera varje inlägg, o ska absolut göra det nu!! Skriver själv en novell, men har haft den typ 3 veckor, skrivit 3 delar... Jag har ingen motivation, ingen av dom som läser den kommenterar.. Så, skriver typ aldrig. Men funderar på att låna erat tips och säga ''minst 15 kommentarer innan nästa del!'' eller nått.. Är de ok att låna det tipset? =)



(novellbloggen heter http://biebernovellen.blogg.se)

2011-01-26 @ 15:35:01
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0