Dreams do come true #21

FÖRRA DELEN:
"Okejdå gumman, men du har mycket att göra i ditt rum inför flytten så imon tror jag att ni får vara här en stund också, älskar dig med, godnatt! Puss mamma"
- Mum said that it was OK! Sa jag glatt och han startade bilen och vi åkte hem till honom.. Han höll mig i handen hela tiden och jag kände mig så himla trygg i hans närhet. Han öppnade dörren och jag slängde mig på sängen och hans slängde sig brevid mig och så låg vi bara och tittade på varandra, länge. Sen reste han sig upp och då hittade han en lapp som han läste och när han vände sig mot mig var blicken inte positiv kan jag säga, fan.

- Justin!? What is it? What does the note says? Undrade jag förskräckt
- Oh no no... han skakade på huvudet och såg verkligen förstörd ut.
- Justin! Please tell me. What's wrong?
Hans ansikte var helt förvridet av smärta.
- JUSTIN! I can't stand it anymore, please tell me!
- I'm...i'm... stammade han.
- Your what!?
- IM NOMINATED FOR THE GRAMMYS IN TWO CATEGORYS! IM GRAMMY NOMINATED! YES! YESYESYES!!!!
Skrek han och hoppade runt, sprang och skrek. "Yesyesyesyes, im the best ahaaaa..!!!"
Jag bara stod där helt chockad. Fattade ingenting. Men sen gick det upp för mig, han hade bara lurat mig hela tiden. Och han var Grammy-nominerad!
- OMG! JUSTIN! CONGRATULATIONS! YOU TOTALLY FOOLED ME THERE! THIS IS AWESOME DUDE!
- YEAH MAN! Sa han och vi hoppade runt tillsammans, kramandes.
- I'm so happy for you Justin! Kvittrade jag.
- Thank's babe! Sa Justin och slickade sig om läpparna. Alltid när han gjorde så frös jag till is.
- Are you trying to kill me with your sexyness? Undrade jag och stirrade på hans läppar.
- Haha.. sa han. Och sedan kysste han mig entusiastiskt.
- Haha heey.. that's better! Sa jag flirtigt, och flinade.
- Her lips, her lips, i could kiss them all day if she let me..
- I like it, that song. And yes, i let you. Sa jag och flinade glatt.
- You are so hot my ladie! But what should we do today? Undrade han sedan.
- You are hotter. And i don't know!
- What do you want to?
- I don't know, but it's pretty hot outside.
- Maybe go to the beach, if you have some here in Sweden? Sa han retsamt.
Jag slog honom på axeln och låtsades se förudmjukad ut.
- Come on now!
Vi packade ner lite piknick och satte på våra badkläder under våra vanliga. Idag var min outfit ett par ljusa jeans-shorts, ett slappt linne och flipflops.

När vi kom fram, blickade Justin omkring och tittade.
- Well, maybe it isn't as big and beautiful as yours in USA. But it's nice here to.
- No, i like it! It's so calm here. Sa han och tittade gillande på mig.
Sedan kastade jag av mig mina kläder, och skrek: "THE LAST ONE IN IS A POTATOE!!!"
Och kastade mig i vattnet. Jag skrek gillande. Justin kom springandes efter mig och stannade.
- Hahaha you are a potatoe! Sa jag till Justin och skrattade.
- oh no! is the water nice?
- oh yeah, come! it's awesome. Sa jag glatt. Men egentligen lurades jag, det var ju jättekallt. Det var därför det var så lugnt här idag.
Jag såg hur Justin kastade sig i och mitt flin blev bredare och bredare.
Han kom snabbt upp till ytan och han såg så chockad ut, att jag nästan drunknade av skratt.
- hahha you hahha
- OH YOU LITTLE!!! Skrek Justin och kastade sig emot mig..

SLUT FÖR DENNA GÅNG! Lite kort kanske, sofie lägger upp nästa snart.. om vi får massa kommentarer!
Gillade ni detta avsnitt? KOMMENTERA!!!

Kommentarer
Postat av: Svarten97

Hahahaha!! :D

2011-01-31 @ 21:48:36
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

omg när ni skrev att det var allt för denna gång trodde jag att det var slut på novellen :P

2011-01-31 @ 22:08:19
Postat av: Anonym

Skit bra

2011-01-31 @ 22:18:32
Postat av: Anonym

azum <3

2011-02-01 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0