Dreams do come true #16

Förra delen:
Asså nu känns allt faktiskt helt okej, privatskola tillsammans med Justin där det inte alls var många barn, det verkade helt sjukt roligt! Och jag antar att min engelska kommer bli grym på bara några månader.. Men jag måste verkligen prata med Bella och Cassie nu, hur fan ska dem reagera? Jag kommer lipa hela tiden, det är en sak som är säker, och dem kommer ALLTID vara mina bästa vänner! Och Justin kommer det ju bara bli roligt att berätta för, det betyder ju att vi kommer umgås HELA TIDEN, precis som jag ville.. Jaja, nu måste jag ringa tjejerna...

*Piiip.....PiiiP.....Piiiip...* 3 signaler gick fram innan Cassie svarade.
- Hej det är Cassie!
- Hej Cass, det är jag! Sarah.
- Hej gumman. Hur är det? Cassie lät orolig.
- Kan vi träffas, alla tre? Jag har något väldigt viktigt.. och sorgligt att berätta. Sa jag med tung röst.
- Självklart.. Bella är hos mig redan, kom när du vill!
- 10 Minuter! Puss. Sade jag snabbt och lade på.
Jag kollade ut genom fönstret. Det blåste lite i Sverige.. Åh vad jag skulle sakna Sverige ändå..
Jag kvävde de hemska tankarna. Visst skulle det bli underbart i USA med Justin. Men vad hemskt ändå att vara utan Cassie och Bella. Jag funderade på hur dem skulle ta det.. Jag slängde på mig en grå tjocktröja och sprang iväg mot Cassies hus. Jag plingade otåligt på dörren. Jag hörde de välbekanta dunsarna i trappan när någon sprang ner för den. 2 Sekunder senare öppnades dörren.
- Hej Sarah! Sa Cassie och gav mig en kram.
- Hej på dig! Svarade jag henne.
- Vill du ha en kopp te? Undrade Cassie.
- Ja, tack. Svarade jag tacksamt.. te behövdes nu!
- BELLA!! SKA DU HA TE?! Ropade Cassie högt.
- JA TACK! Hörde man henne skrika tillbaka.
Cassie tittade oroligt på mig. Jag satte mig ner vid bordet medans Cassie kokade te, hon la i påsarna och en sked honung som vi brukade ha det. Sedan kom Bella springandes ner.
- Hejsan allihopa! Utbrast hon glatt.
- Hej Bella. Sa jag och log ett ansträngt leénde.
Hon såg osäker ut. Men jag såg på henne, att hon fattade direkt att det var någonting.
Cassie ställde te-kopparna på bordet, och Bella och Cassie satte sig ner.
- Vad är det Sarah? Undrade dem.
- Jag måste berätta något.. det är väldigt hemskt..
- Vad är det?
- Jag ska.. Jag..
- Du ska vadå?
- Jag ska flytta till Atlanta.
Deras blickar stelnade till. Hela dem blev stela.
- Du ska vadå till vadå sa du?
Jag började gråta.
- Jag ska flytta till Atlanta, i USA.
- VA!?!?! Men varför!?! Nu började dem också gråta.
- Pappa och mamma har fått jobb där.. Suckade och hulkade jag.
- Men men..
Dem var helt tysta. Dem visste inte vad dem skulle säga. Det gjorde ont i hjärtat på mig.
- Hur blir det med oss då? Grät Bella.
- Jag vet inte.. Men mamma har lovat att ni får komma och besöka så ofta ni vill, att dem kommer betala flygresan hit om ni vill komma. Och jag får komma och hälsa på er också..
- Jo... Det låter väl okej.. Men jag vill inte! Jag kommer sakna dig så!
- Jag kommer sakna er hur mycket som helst! Hur ska jag klara mig?!
- När sker flytten? Undrade Cassie.
- Om 3 veckor..
- Men det är ju snart! Utbras hon igen.
- Jag vet. Men vi får ta vara på dem här 3 veckorna så bra vi bara kan!
- Ja.. Verkligen. Åh vad jag kommer sakna dig!
Jag snyftade till lite.
- Nä tjejer, nu måste jag gå så inte mamma och pappa blir oroliga.. Vi hörs, okej?
- Okej!
Dem följde mig ut till hallen. Sedan kramades vi om alla tre, jättehårt. Jag gick ut.
Jag kände inte för att gå hem än. Jag ville träffa Justin. Så jag skickade ett sms till mamma;
"Hej. Jag är med Justin. /Sarah"

Sedan ringde jag Justin. Han svarade efter 4 signaler.
- Hi Sarah!
- Hi Justin, can i come over to you?

Slut för denna gång! Hur kommer allting gå egentligen? Mer i nästa del.
Verkligen JÄTTEFÖRLÅT för att jag är så lat och dålig på att lägga upp delar!  Förlåtförlåtförlåt! Men här är den iallafall, tack för att ni fortfarande är kvar & för att ni kommenterar! <3 Hoppas ni gillar denna del! :)
O C H  -  N I  -  V E T  -  V A D  -  N I  - S K A  -  G Ö R A !

ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh jag blev tårögd hahah xd Du skriver jättebra! :D

2011-01-23 @ 09:46:31
Postat av: Fortfarande

Bra som vanligt :D

2011-01-23 @ 10:46:44
Postat av: Fortfarande ''Den Bästa''

Fölåt .. min data laggar sönder men iafall bra som vanligt :D

2011-01-23 @ 10:50:08
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

bra! :D mer nu! ;)

innan jag dör. :D

2011-01-23 @ 10:54:01
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Braoo! :D

2011-01-23 @ 11:15:00
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

mermermerner<3

2011-01-23 @ 11:31:44
Postat av: Anonym

såå himla bra :D

2011-01-23 @ 12:20:05
Postat av: Anonym

fett awesome

2011-01-23 @ 12:57:14
Postat av: Kändisnoveller!

Hej!



Är det så att du gillar noveller? Isåfall borde du kika in på min blogg och LÄGGA DIT EN KOMENTAR om vem DU tycker första novellen ska handla om!



Kom igen nu, det är obegränsat vilken person du väljer! Sprid detta så får vi igång denna blogg snabbt!



KRAM (glöm inte komentera nu!)

2011-01-23 @ 13:26:51
URL: http://kandisnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

fortsätt....

2011-01-23 @ 13:56:35
Postat av: B E C C A

Braaa! :D

2011-01-23 @ 14:15:24
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0