Svar på kommentar.

Julia om DREAMS DO COME TRUE #29:
Jättebra! Mer mer mer :D måååååste bara fråga. Dom shortsen va typ bland det snyggaste jag har sett! Jag skojar inte det känns som om det blinkar massa neon skyltar som säger "måste ha måste ha" HAHAHA. Skiiiiit snygga verkligen. Vart har du hittat fotot? Är det dina egna eller har du hittat dom på Google eller på nån hemsida? Haha tacksam för svar :F
hej du Julia! Jag kan säga att du är verkligen inte ensam om detta.. Jag försöker själv att få tag på dem.
Jag vet inte riktigt än vart dem finns, men har en stark aning av att dem finns på Topshop! Jag kan säga till dig om jag hittar dem om du vill? Håller med.. Så grymt snygga!! Och fotot på dem, snodde jag från en blogg
Ska jag skriva länk? HÄR hittar du iallafall bilden! :) Kram, och du kan väl säga till om du hittar dem inne på TopShop? :D

FÖRRESTEN ALLA NOVELLLÄSARE! (oj många L där höhö) såg att det laggar lite, del 29 finns två inlägg under! Checka där. :) Ha det bra! Har redan börjat skriva på del 30. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0