Länkbyte + information

Min kompis (sofies) Rebecca har också en Bieber-novell och nu gör vi ett länkbyte!
Så här får ni en titt på hennes novell med, den är jättebra :D
http://justinbieberfairytale.blogg.se
-
Och sen lite information angående uppdateringen:
Jag la ju ut senaste kapitlet i fredags och anledningen till att det inte kommit ett nytt är lite olika..
Först så fick vi ju inte alla kommentarer som vi ville så vi väntade till lördagen..
När vi hade fått alla kommentarer på lördagen och vi skulle börja skriva på nästa märkte vi till våran stora besvikelse att väldigt många kommentarer var från samma ip-adress så då fick vi vänta lite till för att få från olika adresser..
Och sen igår då (söndag) så skulle Emelia publicera nästa men hon gjorde inte det, tror hon fick förhinder, men sånt händer alla!
Och idag, nu är det måndag och jag är sjuk, men jag har smsat Emelia och frågat om det är okej att jag skriver nästa istället för henne.. Så om hon snart svarar har ni också ett till kapitel :D
Och sen får ni ju tänka på att vi går i nian och vi har GALET mycket plugg också så det är ibland dagar då vi tyvärr inte hinner publicera :'( Tänk på att dem största novellbloggarna som uppdaterar många per dag inte går i nian..
Tack till alla fina som kommenterar och följer varje gång, ni är guld värda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0