Dreams do come true #34

FÖRRA DELEN:

Kvällen avslutade vi ute på hans balkong, tittandes ut på staden, det var ljus överallt och liv, men ändå så tyst. Han höll min hand, jag lutade mig mot hans axel, och sömnen tog över med tanken i mitt huvud att detta var en underbart lyckad söndag och om en vecka bor jag min sista dag i Sverige.

________________________________________________________________________________________________

Justins perspektiv:

*Driiiiing*

Jag vaknade på morgonen av att jag fick ett sms av mamma och det löd:

"Hi there! If you guys still in bed you have to go up now!

You have a photo shoot today, fun huh? :D

Bring Sarah, I think se would love it! Kenny pic you up in two hours, love you."

Åh nice! Det är alltid kul med sånt, och Sarah kommer nog älska det. Jag gick fram till balkongfönstret och drog undan gardinerna för att kolla vad det var för väder och sorgligt nog regnade det, mycket! Jag stod lutad mot kanten och tittade ut ett tag, och bara tänkte. Tillslut såg jag två gubbar springa fram och tillbaka med varsin kamera och spionera på någonting såg det ut som, tillslut förstod jag att det var dom jäkla papparazzina så jag stängde för gardinerna igen, för säkerhets skull. Hahaha, hur jäkla patetiska är dom inte egentligen? Det spöregnar ute och dom ger sig inte.. herregud. Jag tände upp lite i rummet och gick sedan fram till Sarah för att kolla om hon fortfarande som och det gjorde hon. Jag bestämde mig för att reta henne lite så jag gick ner till sängkanten och drog försiktigt i täcket. Jag drog och drog tills det nästan var av hela och då flög hon upp!

- AAHHH! Skrek hon och såg ut precis som att någon hade skrämt ihjäl henne.

- Hahahaha what? Skrattade jag.

- JUSTIN IT´S COLD!

- Maybe you want me to make you warmer...? Frågade jag flirtigt.

- Nooo. Sa hon och försökte låtsas vara sur, men när hon såg min min så kunde hon inte hålla sig för skratt! Jag började också skratta och gick sedan och la mig bredvid henne.

Efter att vi bara legat och kollat på varandra ett tag så berättade jag för henne vad mamma skrivit:

- I have  photoshoot today and you are going with me!

- OMG Justin, I´ve always wanted to be a model! And today I gonna se if you are a good one! Sa hon medans hon sken upp som en sol, jag älskar när jag fått henne att bli så glad!

- Haha maybe some day you´ll be one! Sa jag och log sådär mysitskt..

- What? What do you mean with that?

- Uhmm... I don´t know, but I'm Justin Bieber uknow... and you are my girlfriend.. wich means that you are almost as famous as I and...-

- Justin, I´m NOT almost as famous as you..

- Uhm yeeaahh! If everybody knows everything about me.. they know you!

Hon sken upp som en sol och man såg hur lycklig hon var. Hon sa inget mer utan gick ifrån och började rota i hennes väska sen gick hon in i badrummet. Jag tog också fram något snabbt och satte på mig det direkt, struntade i att duscha nu på morgonen eftersom stylisterna vill ju att håret helst inte ska vara nytvättat, men det gjorde inget, jag duschade igår och får duscha sen ikväll. Jag valde att bara ta på mig något enkelt eftersom jag ändå får kläder där sen.

 

Sarahs perspektiv:

Det Justin precis sa stämde nog... utan att jag ens visste om det så var jag nog ganska känd redan, dem flesta hatade mig i för sig men inte alla! Och det ska bli så himla roligt att följa med Justin till en riktig photoshoot idag, har aldrig varit på en och det har vart en dröm sen hur många år som helst tillbaks!

Jag gick och tog fram lite kläder som jag skulle ha på mig, tog med mig dem in i det fina badrummet, tog en snabb dusch, sminkade mig och borstade tänderna. När jag hade klätt på mig kläderna som bestod av leopardliknanade leggings, svart baslinne och vit stickad oversize tröja så var mitt hår nästan helt torrt, helt sjukt vad det torkar snabbt! Men för att få lite extra volym i det så fönade jag det en snabbis och sedan plattade till det lite. Innan jag gick ut rotade jag i min neccesär efter några fina ringar och hittade mina favoriter från Guldfynd by Kenza!

- Wow look at that hottie! Sa Justin och tittade på mig länge. Han såg så töntigs söt ut så jag började skratta.

- Hahahaha u are so cute when you smile like that! Sa jag och pussade honom på kinden innan jag gick till sovrummet för att kolla till min mobil.

Självklart hade den jävla Samsungen dött som den alltid gör så jag fick starta om den och sen smsade jag en stund med mamma medans Justin gjorde i ordning sig i badrummet. Efter ett tag när han hade dröjt väldigt länge så bestämde jag mig för att smyga fram till badrummet och försiktigt öppna dörren. Där stog han så söt och gjorde i ordning sitt hår! Haha han var så gullig att jag var tvungen att ta kort på honom med min mobil. Jag satte den en av dem som bakrundsbild på min telefon och smög sedan tillbaka till sängen.

- So Shawty.... are you done? Frågade han och kom ut från badrummet.

- Nice hair there baby, yes shall we go to the breakfast? Frågade jag.

- Yepp! Han gick fram till mig som satt på sängen, tog min hand och gick mot dörren, haha han är så galet konstig! Men jag älskar det!

Han höll min hand hela långa vägen ner till frukostbuffén och det var väldigt skönt under frukosten för det var ingen som kan fram till oss eller något utan vi var själva hela tiden. När vi var klara så var det ungefär en halvtimma kvar så vi gick till Patties rum ett tag och snackade med henne lite, gud vad jag älskar den kvinnan! Hon är så förtsående..

- What time is it? Frågade jag Justin, haha jag var så ivrig jag ville iväg med en gång!

- Ooppps, five to twelve o´clock! We have to go now! Bye mum! Sa han och pussade henne på kinden, sen tog han min hand och vi gick ner till dem stora dörrarna, mötte Kenny och sen åkte vi iväg.

När vi kom fram hälsade alla på varandra, Justin presenterade mig som hans flickvän (såklart) och jag blev lika varm i hjärtat varje gång! Hans personliga stylist Ryan kunde tyvärr inte följa med hit till L.A. så det var en väldigt trevlig kvinna vid namn Kelly som fick styla honom istället! Fotografen var riktigt snygg, han kan inte vart äldre än 20 och han hade galet mycket muskler.. man kan nästan undra vad han gjorde här. Jag vet i alla fall att om Bella hade varit här nu så hade hon nästan slängt sig över honom!

Justin gick bort en bit och blev stylad av Kelly medans jag och Kenny stannade kvar hos fotografen, Lucas som han hette och jag hade jätteroligt! Dom skämtade med mig hela tiden. Vilket lyx Justin lever i tänkte jag. Efter ett tag kom han tillbaka och han var så galet snygg så jag var tvungen att gå fram och kyssa honom! Han hade på sig svarta skor, svarta skinnbyxor och en svart långärmad tröja, över det hade han en jättesnygg väst och en silvrigt halsband hängde runt hans hals, damn!

Han ställde sig mot en vit vägg och de satte igång, jag blev så imponerad så jag var tvungen att säga det rätt ut:

- Damn, jag har en modell till pojkvän!

- Haha what? Was that Swedish?! Frågade Kenny, han såg helt chockad ut.

- Haha yepp, sounds strange haha?

- Öhhhm yeah! Can you say.... Kenny is the best, over and out? Frågade han och såg förväntansfull ut.

- Okey... Kenny är en bajskorv som är väldigt lättlurad. Sa jag och skrattade så mycket inombords att jag nästan fick tårar i ögonen, min humor asså!

- Hahaha cool! Sa han och det verkade som om han knappt visste att jag kunde svenska för han såg fortfarande lika chockad ut... och gud vad lättlurad han var!

Efter ett tag så slutade vi snacka och vi vände våra huvuden mot Justin igen och han var fortfarande lika duktig men när han såg att jag kollade på blev han lite generad så han blev sådär gulligt oseriös. Snygge Lucas började skratta och han vände sig om mot mig och frågade:

- If you want to enjoy him, do it!

- M-me? Sa jag och blev helt svarslös! Skulle jag få vara med?

- Yes ofc Mrs Bieber!

- Hahahahahahah I like that boy! Sa jag och pekade på honom, sen gick jag fram till Justin och vi var helt galet oseriösa, och det var såå häftigt, även om vi bara skojjade bort det. Sen tog Lucas världens finaste bild på oss när vi kysste varandra innan Justin fortsatte seriöst igen.

______________________________________________________________________________________________

Sådär, nu fick ni #34 FASTÄN jag sa att ni inte skulle få den innan vi fick alla kommentarer....

Hur snäll är jag inte?

Jo men det är för dem som är så snälla och kommenterar som ska slippa vänta så länge!

Vad tyckte ni om det här kapitlet då? Inte direkt något spännande slut eller så men men :D

Nu får jag tyvärr dra ner på kommentarerna lite då vi inte får så många vi vill ha... så nästa får ni när vi har fått 11 kommentarer!

PUSSSSSS<3



Kommentarer
Postat av: B E C C A

- Damn, jag har en modell till pojkvän!

- Haha what? Was that Swedish?! Frågade Kenny, han såg helt chockad ut.

- Haha yepp, sounds strange haha?

- Öhhhm yeah! Can you say.... Kenny is the best, over and out? Frågade han och såg förväntansfull ut.

- Okey... Kenny är en bajskorv som är väldigt lättlurad. Sa jag och skrattade så mycket inombords att jag nästan fick tårar i ögonen, min humor asså!



HAHAHAHAHAHAHA sofies humor i ett nötskal!

2011-02-25 @ 21:34:09
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra !!!

2011-02-25 @ 21:41:25
Postat av: Ida

shit den delen var lång o jättebra!!! :D

2011-02-25 @ 23:46:21
Postat av: Elise

haha så gulligt sött! ^^ älskar hennes humor xD

2011-02-26 @ 10:15:00
Postat av: Kajsa

Love it :)

2011-02-26 @ 22:51:57
Postat av: Tyra

jag vill läsa meer! :)

2011-02-26 @ 22:52:46
Postat av: Anonym

Awesome!

2011-02-26 @ 22:53:20
Postat av: Justinlover

This story is soo sweet! (:

2011-02-26 @ 22:54:14
Postat av: Micha

kom igen, kommentera nu så vi får läsa lite mer! :>

2011-02-26 @ 22:55:34
Postat av: Isabelle

(Y)

2011-02-26 @ 22:55:53
Postat av: Yeah!

Yes! jag blir den 11 kommentaren! :D

2011-02-26 @ 22:56:57
Postat av: Anna

Helluuuu. Här kommer en annan ip adress eller vad det hette. Haha :D snääääääälla lägg upp ett nytt kapitel typ nu? SNÄÄÄLLA? jag orkar seriöst inte vänta längre xD 0 tålamod. Går in typ 529372 gånger om dagen (läser några novell bloggar ;) ) och det är typ aldrig uppdaterat :( vet att ni vill ha kommentarer men snäääääälla. Bara skriiiiiiv. Jätte bra och allt men så förbannat tråkigt att vänta. Skriv för skrivandets skull. Inte kommentarerna... :o

2011-02-27 @ 01:42:45
Postat av: Mooa

Lika bra som vanligt ! x))

2011-02-27 @ 11:56:56
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Sjukt bra novell!! fortsääätttt

2011-02-27 @ 15:29:42
Postat av: Svarten97

meeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!

2011-02-27 @ 16:58:19
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: kenza

Fortsätt den är jätte bra,kommer att länka till eran novell i min blogg idag.

2011-02-27 @ 19:23:00
URL: http://kenzas.se
Postat av: Anonym

Skitabra!

2011-02-27 @ 19:26:42
Postat av: Alice

Awesome! xD<3

2011-02-27 @ 21:35:32
URL: http://aalicees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0