Dreams do come true #27

FÖRRA DELEN:

"Ofc I will, haha I miss your lips to ;) RAAUUWWR.

And tonight... I have to tell you something... about Scooter -.-"

Jag blev så nervös av vad han skulle berätta så jag svarande inte ens på det sista. Solade några minuter till med tjejerna och sen så gick jag hem för att sedan gå hem till morfar på middag..


Det var mysigt att vara på middag hemma hos morfar. Han hade lagat en av mina favoriträtter.
Fläskfilé & potatisgratäng. Jag älskade morfars potatisgratäng! Men just idag kunde jag verkligen inte koncentrera mig. Undrar vad det va Justin ville snacka om, det handlade ju om Scooter.. och Justin verkade inte så glad.
Jag kände mig orolig. Jag undrade verkligen vad det var som låg på lur..
- Sarah..?
- jag undrar verkligen hm.. mumlade jag tanklöst, utan att tänka på att jag pratade till mamma pappa och morfar.
- SARAH!!!!
- Va oj eh.. Sa jag förvånat.
- Sarah! Vad är det, du är ju helt borta? Mamma såg lite irriterad ut.
- Jo men äsch.. är lite orolig för en sak bara.
- Vad är det du är orolig för? Undrade pappa.
- Jo men asså.. jag ska prata med Justin ikväll, och han sa att han måste berätta någonting om Scooter, hans maneger ni vet? Och det lät inte bra. Så jag känner mig lite osäker och orolig bara.
- Det är säkert ingenting! Så, ät nu din potatisgratäng. Sa mamma uppmuntrande.
Jag suckade.. Dem kunde då aldrig förstå.
- Jaja mumlade jag.
Men jag kunde ändå inte låta bli att tänka på det.. jag ryste till. Nej usch! Det är säkert någonting bra, han kanske lurar mig igen som sist? Hoppas det! Jag skakade ur mig tankarna. Mamma och pappa diskuterade flytten med morfar, dem var verkligen engagerade. Jag ägnade mig istället åt att äta min goda mat.
-
När klockan slog 20:00 så beslöt sig mamma och pappa för att åka hem. Jag gick direkt upp till mitt rum och satte på min vita mac-dator. Jag loggade direkt in på skype, och skickade sedan iväg ett sms till Justin.
"Hey lovely. Skype now so we can talk? Miss u much. / Sarah"

Efter ungefär 5 minuter så loggade Justin också in på skype, han ringde mig direkt. Vi satte på video också såklart, så vi kunde se varandra.
- Hey honey! Sa Justin glatt.
- Hi Justin! I miss you. Sa jag och vinkade till honom och log.
- I miss you too beautiful, but we'll see eachother soon!
- Yes we will. I can't wait. It will be fun to see the USA. Sa jag glatt.
- Hm. It disturbs me that i can see you, but  can't hold you. Sa ha ledsamt.
- If you hug the computer maybe it feels a little better? Sa jag och flinade.
- You are so weird! But i love you anyway.
- Haha, i love you too. But, you said you wanted to talk about something, with Scooter..? Undrade jag försiktigt.
Justins ansiktsuttryck ändrades genast till ledsamt.
- He's mad at me. He don't like that i have a girlfriend. And he think that it wont hold because you live in sweden.
- But i'm not gonna live in sweden anymore! I'm gonna move to you..? Utbrast jag.
- Yes i know. I tried to tell him, but he wouldn't listen to me. He was too angry.. Sa han och suckade.
- Oh.. so what are we gonna do? Sa jag oroligt.
- Don't worry babe. It's gonna be okay. Cause i wont leave you for scooter. Okay? Sa han bestämt.
- Okay i guess..
Vi fortsatte att prata en stund om lite andra saker. Men sedan började jag bli trött.
- Are you tired babe? Undrade han.
- Yes.. i think i'm gonna sleep now.
- Yes, do that. But we can talk on skype again tomorrow by the same time?
- Yes we can! Good night Justin!
- Good night beautiful, i love you.
- I Love you too!
Sedan la jag på. Satte på mig mina rutiga pyjamas byxor, och en t-shirt där det stod " I ♥ LA"
Sedan la jag mig i sängen. Tänkte lite på vad scooter hade sagt. Men Justin sa ju att det skulle bli bra.
Då skulle det nog bli det också! Men vad jag saknade Justin! Ville bara ha han här, att han kunde ligga och hålla om mig. Då kände jag mig tryggast i världen. Som om inget kunde skada mig. Med dem tankarna somnade jag sakta..
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Hon var så söt, min flickvän! Men jag var orolig för hur det skulle bli med Scooter. Men mamma skulle nog hjälpa mig, hon vet hur mycket Sarah betyder för mig. Och jag vet också att mamma gillar Sarah. Det ska nog gå bra.
Just som jag tänkte på detta, avbröts mina tankar av att min mobil ringde. Det var Scooter..
Jag suckade.
- Hi Scooter..
- Hi Justin. We have to talk about this with your girlfriend Sarah. It wont work!
- Scooter, i need to have some private life too! I love Sarah.
- But she live in Sweden! This is not gonna work.
- But she is gonna move. About a few weeks, she moves here to atlanta.
- What about your fans Justin? What do you think they will say?
Scooter började bli ganska arg nu.
- Scooter! It will work. If they just don't catch us on picture, they can't say anything.
- They already have! Justin THIS WONT WORK!
- YES IT WILL SCOOTER! Sa jag panikslaget.
- No Justin, this wont work. You can't be together with Sarah, you have to break up.

DAM DAM TAAA! :O Shit! Hur ska det bli nu? Hur tror ni det slutar, kommer Scooter ge med sig till slut, eller kommer dem göra slut? Kommentera! Svaret får ni i nästa del! :)
Förlåt för sen del förresten. Hänt en del saker.. Hoppas ni förlåter mig! Och 14 kommentarer innan nästa del kommer!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt!

2011-02-10 @ 14:26:49
Postat av: Anonym

Skitbra! Fortsätt

2011-02-10 @ 14:37:47
Postat av: Svarten97

Scooter, your going down!!!

2011-02-10 @ 15:42:52
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Julia s

Meeer!!! Jag vill veta !!! Så spännande!

2011-02-10 @ 15:57:38
Postat av: Anonym

Vill veta nuuuuuuu hahah :D

2011-02-10 @ 16:09:19
Postat av: Anonym

OOOOH MER MER MER MEEEEEEER :D jätte bra (y'

2011-02-10 @ 16:15:20
Postat av: .

JÄTTEBRA

2011-02-10 @ 16:41:35
Postat av: Mooa

Lika braa som vanligt x))

2011-02-10 @ 18:16:15
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Alice

Åhnej! Vad kmr hända?! MER! Älskaren<3

2011-02-10 @ 19:33:55
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Anonym

AZUM <3

2011-02-10 @ 19:50:12
Postat av: Anonym

Mer! :D

2011-02-10 @ 20:06:37
Postat av: B E C C A

Jag tror, och hoppas verkligen att Justin inte kommer bry sig en skit om vad Scooter säger! :O

2011-02-10 @ 21:21:47
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Nicoole

JÄTTEBRA ;)

2011-02-10 @ 21:30:32
Postat av: M

Jätte bra !

2011-02-10 @ 21:32:16
Postat av: Anonym

ni är jätteduktiga!!<3

2011-02-11 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0