den är påväg

Hej alla söta bloggläsare där ute! ♥
Ville bara säga förlåt för att jag inte uppdaterat efter #30, men jag har haft migrän i flera dagar, och då får jag helst inte sitta vid datorn! :( Men nu känner jag mig lite bättre så ska skriva en lång del till er!
Men FÖRST skulle jag vilja be er om lite tips! Jag vet redan ungefär hur den ska vara. Men det är ju trots allt ni som ska läsa! (Missuppfatta inte, vi skriver också för att det är roligt. Men vi vill ha det bästa för er. :)
-
SÅ KOMMENTERA ALLA TIPS/IDÈER NI HAR FÖR NÄSTA DEL! ALLT ÄR VÄLKOMMET :D NÄSTA DEL KOMMER LITE SENARE NÄR JAG FÅTT IN ALLA IDÈER.
-
Ska såklart skriva en riktig långis del eftersom jag ska bort imon hela dagen! Ska till Skövde och bada haha..
Ska tidsinställa några delar också. Så komigen nu och dela med er av era fina idéer!
-
Ni är dem bästa läsarna! Puss & Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Vill bara klargöra en sak för er :

1. Ni skriver JÄTTE BRA noveller, jag älskar dom.

2. Ni gör hellre bra med invecklat språk och allting runtomkring och det gillar jag istället för konstiga inlägg och ni gör verkligen bra noveller.

3. Ett tips är att hon åker ner och hälsar på Justin innan dom flyttar ner till Atlanta.

4. Lycka till nu, tjejer ni gör ett superbra jobb, REMEMBER THAT!



#a fan of emilia onsé & sofie stålros stories about JB#

2011-02-16 @ 14:00:35
Postat av: jbstoryy - check it out!

http://justinbieberstoryy.blogg.se/ - kolla in min novellblogg! kanske kan ni sätta in en kommentar? :) allt uppskattas! puss



~skickas runt lite här & där~

2011-02-17 @ 16:22:42
URL: http://justinbieberstoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0