Dreams do come true #48

FÖRRA DELEN:

I want some icecream! Utbrast Kenny helt plösligt.

- Yeah man, I want the biggest! Svarade Justin.

- Let´s go get some icecream then! Svarade jag och deras ansikten sken upp, Justin tog mig i handen och vi gick mot en kiosk. När det snart var våran tur att beställa, såg jag dem. Tjejerna, dem gick inte alls långt bort, och dem hade inte sett oss. Jag började skaka och jag kände att mina ögon blev helt tårfyllda. Fan, fan. fan.

- FAAN, J-justin, Kennyyy!! The girls the girrlsss, they are here!!-

- WHAT where?! Frågade dem samtidigt och Justin såg på mig att jag höll på att svimma av rädsla så han höll om mig. Jag pekade mot en dörr som ledde in till The Body Shop.

- Justin, you stay here with Sarah, OKEY?! Be right back! Sa han och sprang mot dörren...


Jag kände hur Justin drog mig tätt intill honom. Oron steg i min mage och jag blev enormt nervös. Hur skulle detta gå nu då..?
- It's okey honey. It'll be okay. I promise you! Sa Justin tröstande till mig.
- I really hope so Justin.. Sa jag och kollade på honom med oroliga ögon. Han bara pussade mig.
Jag kollade bort mot Kenny som nu argt stod och pratade med tjejerna. Dem såg riktigt ledsna och skamsna ut.
Dem nickade och tittade ner i marken, samtidigt som dem sneglade mot oss.
Plötsligt började Kenny gå mot oss, och han hade tjejerna med sig.
Jag blev orolig och började backa. Jag hade ingen lust att få ett obehagligt möte med dem nu igen.. Men Kenny var ju med så vad kunde gå fel?
- Uhmm.. Justin? Sa jag oroligt ändå.
- Hm.. I think Kenny knows what he's doing. Just stay here with me sweetheart. Okay?
Jag nickade nervöst till svars.
När Kenny kom fram med tjejerna tittade jag bort. Jag vågade inte möta deras blickar.
- Sarah, these girls have something to say to you.
- Uhm.. mhm okay..? Mumlade jag medans jag tittade ner i marken.
- Uhm.. Sarah? We are really sorry for how we have been acting to you. It has been very imature but i guess we were just jealous on you. Can you ever forgive us for what we have done?
Jag tittade förvånat upp på dem.
- Sure.. It's okay. Sa jag tyst och log försiktigt.
- So Sarah, i agreed with the girls. That we wont contact the police if they said Sorry to you, and if it happens anything again, we will contact the police. But if not, we will just forget everything. Is that okey for you? Sa Kenny allvarligt.
Jag tvekade.. En av dem ena tjejerna sa:
- I understand if you can't. I mean.. what we did to you is..-
- It's okay it's okay! I forgive you. Ofcourse i do. Let's just forget this all now, right? Sa jag och log mot dem.
Dem såg lättade ut.
- Thank you so much! And we are so sorry! Sa dem.
Jag bara log. Stenen föll nu från mina axlar också.. Gud så skönt att äntligen bli av med det nu!
- I'm so proud of you Sarah. Forgivness is really important. Sa han och kramade mig. Sedan log han mot tjejerna- And thank you for saying sorry too. Let's forget this all now!
Tjejerna log och blev upprymda.
- Thank you thank you! And we love you so much Justin.
- I Love you too. Sa han. Men jag blev ju självklart inte avundsjuk, för jag vet ju hur mycket hans fans betyder för honom. Och det är ju inte den samma kärleken som han har till mig.
Tumblr_ljxveep5s31qaauvpo1_500_large
- So girls. We need to go now. But maybe we see eachother soon again. Have it great! Fortsatte Justin till dem och log.
- Okay! Thank you again! Bye! Sa dem och vi vände oss om och gick. Men innan vi passerade porten ut, vände jag mig om och kollade. Jag möter en av tjejernas blick, och jag ser direkt att den säger "Det här är inte över ännu.."
Men jag sa inget om det till Justin eller Kenny. Men genast är det oroliga klumpen tillbaka igen.
Nu ville jag bara strunta i det. För på Fredag fyller jag år, och då ska jag ha min födelsedagsfest! Och så kommer ju mina bästa kompisar från Sverige, Cassie & Bella. Jag längtade så himla mycket!
----
- Justin? I'm tired. Can't we just go home to me or you and go to bed? Like seriously, i'm reeeeeeeally tired!
Han tittade på mig och flinade.
- Like seriously okay. Sa han med ett brett flin. Jag skrattade och boxade till honom på armen.
När vi kom hem till Justin satte vi på en lugnt film. Och sedan somnade jag i hans famn. Så trygg det bara gick att bli.

Sååååå! JAG BER SÅ MYCKET OM URSÄKT ALLTSÅ!!!!! Har ingen förklaring. Bara att jag suger :(
Och förlåt för att det är så tråkigt just nu i novellen, men vänta bara till Sarah's fest! Där kommer det hända spännande saker. Mycket drama! Så håll ut tills då! :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: sofia

det var bra, men hade typ glömt vad som hade hänt och jag gillar den här novellen så kan ni inte försöka att lägga upp ett kapitel lite oftare, please?

2011-04-26 @ 18:55:26
Postat av: sabbe :)

mer :D

2011-04-28 @ 20:31:34
Postat av: Anonym

novellen är jätte bra, men som Sofia säger så glömmer man lätt vad som händer, så om ni kunde lägga ut kapitlen lite oftare? :)

2011-04-28 @ 20:35:39
Postat av: miranda

hej jag igen :)

jag håller med sofia och , men jag tyckte det var jätte bra endå..... men fortsätt så



\ (.) (.) /

\_____/

2011-04-29 @ 14:29:21
URL: http://mirreissabieber.blogg.se/
Postat av: Becca ❤

Bra att du äntligen har uppdaterat, haha ;D Längtar till nästa!

2011-05-01 @ 00:51:31
URL: http://loveofjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg I love it!

I can read it all day long!

2011-05-01 @ 15:35:16
Postat av: Anonym

OOOOJ,

hahahahahahahahahahahahhh

råkade skriva på engelska (A)

2011-05-01 @ 15:35:48
Postat av: Anonym

Jättebra :D

2011-05-02 @ 22:45:03
Postat av: Anonym

SKRIV MER !! ni kan ju inte sluta när det är som bäst :'(

2011-06-07 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0