Dagens Fråga!

Idag ska jag fråga er om vad ni tycker angående "Jelena".
Vad tycker ni om att Justin har ett förhållande?
Vad tycker ni om att han har ett förhållande med Selena Gomez?
Vad tycker ni om Selena Gomez?


Jag gillar inte henne, visst om hon gör Justin lycklig, fine, men jag gillar ändå inte henne, hon skryter och kallar oss bitches, för att hon dejtar världens populäraste tonåring, och jag tycker hon verkar allmänt dryg. Och att hon har varit tsm med väldigt många innan, som har varit populära då hon var tillsammans med dem och mindre populära när hon gjort slut.. gör inte saken bättre.... Utnyttjar hon bara Justin nu också då eller?! Och det sägs ju att hon håller på med sitt ex nu... f*n om hon sårar Justin asså.. Då blir vi beliebers inte glada, eller hur?! Men givetvis så vill man ju att han ska vara singel, att HAN ska dumpa HENNE, så att han kan åka till Sverige och leta singeltjejer, HÄR I GBG HELST (a) Så kan jag komma där och ta honom med storm, haha! Tycker ni som jag eller? ;)

Om inte, vad tycker ni om dem?<3





Kommentarer
Postat av: emma

jag gillar inte henne hlr. det säjs ju att hon är bara tsm me han för pengarna, eftersom han tjänar mer pengar en hon själv gör & att hon bara vill ha massa grejjer av han hela tin. [vet ju inte om de är sant] men de har jag hört.

2011-04-12 @ 20:57:35
URL: http://vanliigtjej.blogg.se/
Postat av: sofia

håller delvis med dig. jag tkr att dom är sjukt söta ihop men herregud hur många har selena varit ihop med ? 100 st eller? xD vet helt ärligt inte vad jag ska tro om henne..

2011-04-12 @ 21:34:15
Postat av: nelly

hahah jag håller helt med dig!

2011-04-12 @ 21:55:32
Postat av: Sara

Jag håller med dig totalt! (förutom göteborg delen xD) men asså visst, självklart vill jag att han ska vara lycklig men asså inte med HENNE! Och helst av allt vill jag ju att han ska vara singel! :)

men Selena är så falsk! :o ...typ :p

2011-04-17 @ 13:28:08
URL: http://storiesbysara.blogg.se/
Postat av: amie

Där har du en poäng jag gillar ABSOLUT inte henne men jag har lixsom aldrig gjort det inte bara för att hon är ihop med justin utan att det sägs att hon inte gillar att justin tar upp tjejer på scen på OLLG fan va drygt snacka om avis och när justin var 15 och hon var 17 då sa hon att han va liten och då var han inte jätte känd men nu helt plötsligt när han är populäraste killen då gillar hon han lixson ?

tycker hon är falsk SOM fan och det jag älskar justin men det jag inte gillar är att han ljuger rakt upp i fejset på oss när han säger att selena och justin inte är tsm .... :) gillar henne inte iaf .

2011-05-20 @ 23:25:33
URL: http://lokiietokiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0