Dreams do come true #45

FÖRRA INLÄGGET:
Efter middagen så var klockan runt sju och vi bestämde oss för att gå våran sista promenad tillsammans. Bella och Cassie kramade om mamma, pappa och morfar rejält och sen gick vi ut. När vi gått runt i området där vi bott i alla våra år, i två timmar, så fick jag ett sms av mamma där det stog att jag måste börja traska hemmåt. Vi satte oss på en bänk och snackade i någon minut till. Sen började det jobbiga.
________________________________________________________________________________________________
- Jag antar att vi måste säga hejdå nu? Frågade Cassie ledsamt och alla tittade ner och höll på med sina händer för att hindra tårarna för att rinna.
- Mmm.. men tjejer. Tänk såhär, vi har varit bästsisar så långt jag kan minnas, och jag har aldrig ångrat en minut av det vi gjort tillsammans, och nu ska jag ifs flytta men jag tänker inte låta dessa åren bara försvinna, vi har inte haft såhär roligt för att det sen ska ta slut, för det ska det inte. S-B-C, forever. Kommer ni ihåg det vi ristade in i trädet? Det kommer aldrig försvinna därifrån, det är inristat där, precis som det är i mitt hjärta. Så jag tänker inte en flytt förstöra våran vänskap, aldrig i hela mitt liv. Vi ses ju redan på fredag, och sen får vi snacka varenda dag på skype och jag lovar att uppdatera facebook och twitter ofta! Gruppkram?
- Åhhh, jag kommer sakna dig så jävla mycket, men du har rätt, precis som det är inristat i det trädet, är det inristat i våra hjärtan. Sa Bella när vi kramades och Cassie fortsatte:
- S-B-C, forever.
.
Jag måste verkligen lunka hemmåt nu, men jag smsar er imon innan jag åker och så snackar vi på skype imorgon så att ni får se mitt nya rum, okej?! lova?! Sa jag allvarligt.
- Vi lovar!! Och förresten, vi kommer nog se dig en hel del i tidningar och på internet också tjejjen! Sa Bella och log sådär busigt.
- Haha tänker du på alla papparazzis eller? Log jag likadant tillbaka.
- Haha jepp! Och du förresten, Justins bästa kompisar, Ryan och Chaz, hehe, kan inte du typ snacka med Justin om dom typ kan komma eller något? Hehe dom är ruskigt snygga! Utbrast Bella, fast generande.
- Haha ja, till min födelsedag, fyfan vad kul det skulle vara! Jag ska snacka med Justin imon om det! Svarade jag.
- Pixpax för Chaz sa Cassie!
- Pixpax för Ryan!! Sa Bella snabbt, precis som att jag skulle ta honom före.
- Haha ja, jag hade inte precis tänkt ta honom före Justin. Sa jag och smågrinade mot dem.
- Haha men ändå! Svarade hon snabbt tillbaka.
- Men tjejer, jag måste verkligen gå nu! Jag älskar er och vi syns på fredag, okej? Sa jag och fällde en tår, och vi kramades en gång till. Sen vände jag mig om och började gå hemåt. Det var dem jobbigaste stegen jag någonsin tagit, efter en stund vände jag mig om, men dom var borta. Jobbiga tankar snurrade runt i mitt huvud men jag orkade inte börja gråta nu så jag försökte glömma av det och så började jag jogga hem istället, på vägen sprang jag snabbt in till mormors grav, pussade på den och hälsade att jag snart var tillbaka, för att slippa börja gråta igen sprang jag snabbt därifrån igen och eftersom det fortfarande var en bit hemma så var jag hemma efter hela femton minuters joggande.
.
- Oj vad har du gjort kära barn, sprungit ifrån en varg? Frågade morfar ironiskt när jag pustade ut på altanen där han satt med en ölburk i handen och njöt av kvällssolen.
- Haha morfar! Nej jag kände bara för att springa hem istället för att gå för vi var ganska långt härifrån. Hur känns det nu då, är di redo för imorgon?
- Hur det känns, jag det känns väl bra, vi var på mormors begravning förut och hon hade det bra, så det ska väl bara bli kul med ett äventyr.
- Aww du är så söt morfar, jag hälsade precis på henne med och allting var fint! Men jag kommer strax, ska bara fixa lite i mitt rum! Sa jag och sprang upp på mitt rum, bytte om till pyjamas och tvättade bort sminket, sen sprang jag till köket och gjorde ett glas oboy som jag sedan drack upp på altanen med morfar.
- Vet du var mamma och pappa är? Frågade jag.
- Jag tror att dom är nere i källaren och fixade någonting. Förresten, hur är det nu med att ha en partner som är så känd?
- Haha partner, du är väl för söt morfar, jo men det funkar faktiskt bra, det är rätt kul, fast ibland är det lite jobbigt, han får ju inte vara ifred så ofta och så.. men samtidigt gör han ju det han älskar.
- Jag har aldrig hört grabben på riktigt ju, du kan väl bjuda hem honom någon dag så jag får se honom? Frågade han med sin söta göterborska-dialekt.
- Haha självklart ska jag göra det, förresten, skulle du bo i närheten av farmor och farfar?
- Japp, i samma radhus som dem, faktiskt i det bredvid, vi hade en sån tur att dem som bodde där innan flyttade så nu ska vi allt bo grannar i resten av våra liv!
- Haha vad roligt då! Men nu börjar det bli lite kallt, ska vi gå in eller?
- Ja det gör vi nog rätt i.
.
Efter några minuters snack vid köksbordet var mamma och pappa också med i samtalet men sen avbröt mamma med det hon alltid ska göra:
- Sarah nu är klockan halv elva, jag tror du får börja göra dig i ordning och sova nu, för vi har en otroligt lång dag framför oss imorgon! Och dessutom är det sista dagen du sover i din säng, vi med för den delen.
- Va? Ska vi inte ta med den? Frågade jag.
- Nej vi kom fram till att det var både enklare, billigare och roligare att vi får nya i det nya huset, och så har vi ju haft dem i ett par år ni så ja, detta blir din sista natt i den sängen. Svarade pappa.
- Jaha, vad trevligt då, men godnatt på er, väck mig klockan sju imon så jag hinner med allt innan vi åker! Sa jag och pussade dem alla tre innan jag gick upp till badrummet för att borsta tänderna.
.
När jag gick in på mitt tråkiga rum med endast en säng, lampa, resväska, handväska och laptop så hörde jag att jag fick ett sms, det var från Justin:

"Hello there sweety!
Skype? ;)
Kisses from Justin<3"
Jag svarade inte utan loggade direkt in på skype och han ringde mig med en gång, vi satte på video och micarna.
-Heeeeeeeeey Justin, you are so cute, hihi!
- Hahaha, no but you are, haha.
- Anyway, I gotta sleep soon, but are you at the airport at 10.00 am?
- Yepp! Justin, Pattie and Kenny!
- Haha you are so strange!
- You wanna know why?
- Uhmm.. yes?
- Because I miss you so much!
- Aww, Justin I miss you to! Sa jag och jag gäspade och insåg hur trött jag verkligen var.
- Opps, I really gotta go now.. but see you tomorrow! I love you the most!
- Okey, goodnight mest girl in the world, my favourite girl. Sa han och började sjunga på den låten och jag doooog hur sexig hans röst lät när han var sådär hes.
- OMG Justin! Stop singing so goood, haha!
- OMB, okey, for you I can. Sa han flirtigt och började sjunga jättekonstigt.
- Haha good! Goodnight!
- Goodnight, love you!
- Love you more! Sa jag och loggade ut snabbt innan han skulle säga något i stil med "no I love YOU more" för nu vann ju jag, haha. Jag packade ner datorn i resväskan och somnade snabbt där efter.
.
- Sarah det är dags nu, upp och hoppa! Idag ska vi flytta till USA och idag ska du få träffa Justin!
- När mamma sa Justin så flög jag upp ur sängen och hon skrattade åt mig.
- Packa ner din kudde och ditt täcke i din resväska så att vi kan bära ut den i bilen.
- Men lampan då?
- Du har haft den sen du var typ sju år, vill du ha med den?
- ÄÄh ja? Jag fick den av mormor på min sjuårsdag, tror du jag slänger den eller?
- Ja det är sant, men packa ner den med då, haha! Sen står det fruksot framme som du får ta, vi åker om 40 minuter.
.
Jag gjorde som hon sa och fick skynda mig på lite eftersom hon väckte mig senare än vad vi bestämde, ovanligt? Nej. När jag bytt kläder och var klar med resväskan bar jag ner den i köket och sen åt jag en macka och ett glas oboy. Snabbt sprang jag upp på mitt rum där det endast fanns en handväska kvar som jag skulle ha med mig, tog med den in på badrummet och tog upp lite smink ut den som jag fixade snabbt med. Sen borstade jag håret, sprutade lite parfym och sen innan jag sprang ner för trappan, tog jag farväl av mitt rum.
.
Tio timmar senare, framme på flygplatsen i Atlanta.
Vi gick av planet och jag var faktiskt inte alls trött för jag hade sovit väldigt mycket på planet, just nu var jag bara så spänd på att äntligen på träffa Justin igen!
- Haha lugna ner dig tjejen! Sa pappa när han såg hur jag hoppade upp och ner och fram och tillbaka.
- Men neej pappa jag har saknat Justin så mycket, haha!
- Men du får ändå vänta tills vi hämtat våra resväskor för här är han inte, haha.
- Nej men oj vad jobbig du måste vara nu då, haha!
.
Efter fem minuter hade jag, mamma, pappa och morfar hittat våra resväskor och vi gick mot utgången där Justin, Kenny och Pattie skulle stå och möta oss. Dem skulle nämligen köra oss till våra hus och visa oss lite vart affär, bensinmack och andra viktiga saker vi behöver veta ligger här i Atlanta. Framme vid vårat hus skulle även våran nya bil stå, eftersom vi sålde våran gamla i Sverige innan vi begav oss av.
.
Rätt som det var utbrast mamma:
- Nämen titta Sarah, där har vi väl din pojkvän? Sa hon och jag blev helt ifrån mig.
- OMG JUSTIN!!!!!! Skrek jag så folk runt omkring tittade konstigt på mig och han hörde det även han och så sprang vi mot varandra, och gav varandra världens längsta kram. Kramen tog aldrig slut verkade det som så jag började pussa honom på kinden, nacken, överallt, jag var så lycklig, och han gjorde detsamma!
- Can´t believe your here, I´ve missed you so much Sarah!!
- Same here, and now we never have to say goodbye anymore, I´m so happy! Sa jag och kramade honom några gånger till, jag hade helt glömt av dem andra men sen hörde vi hur våra föräldrar började skratta.
- Haha ooops, well this is my grandfather his name is Rune, and this is Justin, the guy who sings so good, haha, and this is his mother Pattie and his lifeguard Kenny! Sa jag och presenterade dem för varandra, dem hade ju aldrig träffat varandra innan.
- Hello, Rune! Sa Pattie och Kenny när dem skakade hand med honom.
- Hello hello, svarade han med den sötaste rösten och dialekten någonsin, jag och Justin kunde inte låta bli att skratta.
.
Än så länge var vi inte attackerade av fans eller papparazzis vilket var väldigt skönt, så vi skyndade oss på bort mot bilen. När vi lastat in allting så började Pattie, Justin och Kenny visa oss lite vad som fanns i Atlanta och så, sen visade dem vart deras hus låg. Det var gigantiskt och hur fint som helst! Sen körde vi hem till mitt blivande hus. Jag tappade nästan hakan när jag såg det, och det gjorde mamma, pappa och morfar med.
- Oh...My...God! Skrek jag och kastade upp bildörren och sprang fram till vår ytterdörr.
- IS THIS OUR NEW HOUSE?! Skrek jag och alla kom efter mig.
- Haha yepp, nice huh? Svarade pappa och trodde han var cool eller något för att han pratade på engelska.
- OMG!!! Var allt jag kunde säga. Pattie gav pappa våra nycklar och sen låste han upp dörren. Nu tappade jag verkligen hakan! Först kom vi in till världens finaste hall, otroligt stor var den och så fanns det ett jättefint vardagsrum där, och ett otroligt snyggt kök! När jag gått runt i hela huset och beundrat varenda rum, så återstod mitt.
- So Sarah are you ready to see your room now? Frågade Justin mig och tog mig i handen och ledde mig någonstans innan jag ens hunnit svara.
- Yes but how could you know where it is? Frågade jag honom och följde med vart han ledde mig.
- I´ve been here before, had to test your bed, haha. Sa han och log flirtigt mot mig och jag kunde inte motstå att pussa hans bedårande läppar.
- Now close your eyes. Sa han och öppnade en dörr vilket var till mitt rum, han ledde in mig och sen fick jag öppna ögonen. Jag kunde inte tro att det var sant! Jag hade en grymt stor säng, en egen soffa, ett eget badrum och en egen walk-in-closet!
- AAAAAAAAAHHHH OMGOMGOMG, look at this!!!! Justin look! Jag var helt ifrån mig, fast på ett bra sätt, jag började hoppa i sängen och sprang fram och tillbaka överallt, och Justin gjorde detsamma. Dem andra kom upp och började skratta åt oss.
- Visst valde vi fina saker? Och vad skönt att dem där flyttgubbarna kunde göra allt detta åt oss, så vi slapp inreda allting själv? Frågade mamma.
- Haha speak english so they understand, haha! But yes, you have choosed really nice things! Thanks to everyone! Sa jag och kastade mig i sängen. De andra gick ner och Justin la sig brevid mig.
- I have really missed you, and now you are here, in Atlanta, I´m so happy Sarah, so grateful that I have you, I love you. Sa han och la sig över mig och kysste mig. Jag ville inte avbryta världens bästa kyss genom att babbla på så jag besvarade den och sen låg vi bara och myste i min säng, i några minuter.
Mamma kom upp och frågade om vi ville hänga med bort till morfars nya hus, och så att jag får hälsa på farmor och farfar också, och det ville vi ju såklart. När vi kom dit så hälsade jag på dem och vi prata ganska länge, jag hade ju saknat dem jättemycket! Och morfar och farfar hade redan vant sig med varandra, dem trivdes verkligen jättebra ihop, och morfar älskade hans nya radhus. Efter en timma var jag och Justin på väg därifrån, ensamna hem till honom, han skulle äntligen få visa sitt nya hus, och på vägen dit visade han våran skola.
______________________________________________________________________________________________
WOOOOHOOO! Nu har hon äntligen flyttat in och dem har träffats igen! Härligt va? :D
Nu fick ni ju ett galet långt kapitel så nu tycker jag att vi förtjänar minst 15 kommentarer innan ni får nästa, men det vet jag att ni klarar, tänk bara på att kommentera efter att ni läst, som tack för att vi skriver åt er :)


Kommentarer
Postat av: emma kristoffersson.

meeeeeeeeeeeeeeeeer :D

2011-03-30 @ 23:04:23
URL: http://emmakristoffersonn.blogg.se/
Postat av: sofia

Skit bra!!! Ni skriver riktigt bra engelska så det är inte alls svårt att förstå, jag rycker inte att ni behöver ändra på något så sjukt bra!! :D

2011-03-31 @ 07:49:37
Postat av: stephanie

jättebra!

2011-03-31 @ 08:40:00
Postat av: tilda.

Skriv mer !!!!!! ;):):)

2011-03-31 @ 09:11:43
Postat av: alida.

as bra :D :D :D :D ni måste skriva mer. :D :D :D :D

2011-03-31 @ 11:02:52
URL: http://alidababy.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mera, sjukt bra!

2011-03-31 @ 12:50:28
Postat av: LISA

ÅH VAD BRA! MEN SARAH'S FAMILJ KAN JU SNACKA SVENSKA MED VARRAN, PATTIE OCH JUSTIN BEHÖVER JU INTE FATTA ALLT ;) (FÖRLÅT, MEN DET ÄR CAPSLOCKDAY ;))

2011-03-31 @ 15:28:26
Postat av: Anonym

Bra!!!

2011-03-31 @ 15:31:34
Postat av: Josefina

Ni är så häääääääääääääääääääääär duktiga på att skriva! Älskar att ni skriver på eng :)

2011-03-31 @ 15:37:32
Postat av: nellyy

verkligen jättebra! tycker inte ni behöver ändra på nått, kanske lite mer "drama"? :) annars så är novellen skitbra!

2011-03-31 @ 15:56:31
URL: http://olanderbaby.blogg.se/
Postat av: alida.

jag tycker den var jätte bra men jag tycker det tog lite lång tid innan dom kom fram till atlanta men annars är allting jätte bra :D

2011-03-31 @ 16:17:17
URL: http://alidababy.blogg.se/
Postat av: Svarten97

Mooore! That looks like a niiiice house!

2011-03-31 @ 16:28:16
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

MER :D

2011-03-31 @ 17:05:38
Postat av: emelie

jag tycker den är jättebra men tycker lite som "nelly" mer drama ! :) att nånting händer typ med henne o justin elr nått . O sen tycker jag det är jätte bra att ni skriver på engelska när justin och dom pratar , blir liksom roligare och mer inlevelse hahah :D

2011-03-31 @ 18:18:15
Postat av: Anonym

OMG FY F*N VAD NI ÄR A-W-E-S-O-M-E!!!!!

ps:jag hoppas att olivia kommer in snart :D

2011-03-31 @ 18:35:20
Postat av: Becca ❤

GALET VAD BRA DET ÄR !!! :D:D:D:D

2011-03-31 @ 19:20:20
URL: http://loveofjb.blogg.se/
Postat av: sabbe :D

tycker det är riktigt bra :D

och jag tycker de e bra att ni skriver på engelska.. då känns de mycket mer ''verkligt'' :) !

2011-03-31 @ 20:22:44
URL: http://sabiinaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är så himla himla bra !!!! Love it ! Önska att det var jag ! Glöm bara inte att han ska ringa den där lilla tjejen <3

2011-03-31 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0