Dreams do come true #37

FÖRRA DELEN:
- Oh thank you Justin, it´s so beautiful, you and me, forever. Jag log mot honom och han sträckte sig fram till mig och kysste mig. Guud vad jag älskade denna killen! Efter ett tag bestämde vi oss för att sova i alla fall och efter en stunds mysande i hans säng så tog sömnen över, för oss båda.
På morgonen vaknade jag av att väckarklockan ringde klockan nio. Jag gäspade och vände mig om mot Justin.
- We have to go up now sweetheart. If you want to take a shower too.
- Mm... Fine.. Mumlade jag sömningt.
Jag pussade han på kinden.
- You can sleep a little more while i take a shower. But don't fall asleep too hard.. Okey? Sa jag och tittade trött på hon.
- Okey honey. Sa han och slöt ögonen.
'
Jag log. Han var så fin, min älskade Justin.
Jag hoppade in i duschen och lät det varma vattnet rinna ner för min kropp.
När jag var klar smörjde jag in mig med min jordgubbslotion från The bodyshop. Och sprutade sedan på lite vaniljparfym. Jag älskade att blanda mina favoritdofter. Sedan tog jag på mig kläderna jag valt. En rosa oversize t-shirt, ett halsband med form av en cupcake, mörka jeansshorts och en vit väska. Självklart mina converse och rayban wayfarers till det. Och sist men verkligen inte minst, det fina armbandet jag fick av Justin igår.
Jag gick ut i rummet och drog upp persiennerna. Justin kisade mot mig.
- That was mean... Sa han och försökte låtsas låta sur.
Det gick inge vidare.
- Mmm.. Come a little closer. Viskade han till mig.
Jag kom och satte mig i sängen vid han.
- You smell wonderful. So good that i could eat you up.
Jag fnissade.
- You are so cute. But i think you have to go up now if you want to shower. The clock is 09:30.
- Oh damn it.. Okey then. Sa han. Gav mig en puss och gick sedan in i badrummet. Snart hörde jag honom sjunga.
Jag log för mig själv och satte mig sedan vid spegeln och sminkade mig.
Jag ville inte överdriva efterso jag skulle åka flygplan i 15 h. Men ville ändå se något okej ut.
Så det blev lite foundation, rouge och mascara. Det såg ganska bra ut. Jag kollade runt i rummet så jag inte skulle glömma något. Kollade så allt fanns i min handväska. Yes. Där låg allt, iPod, plånbok, nycklar, telefon. Allt fanns där.
Jag hörde badrumsdörren öppnas och där stod Justin i bara handuk runt midjan.
- Are you trying to kill me, or what? Sa jag och stirrade på honom.
- Maybe a little.. Sa han och flinade.
- Come here and give me a kiss. We still have a little time left. Sa jag och flinade.
Han kom fram till mig och kysste mig mjukt. Jag smekte hans mage och jag kände hur han ryste.
Jag kollade på klockan och det stod "09:54"
- Erhm.. Justin i think you need to get dressed now.. Sa jag.
- Mmm... Sa han och fortsatte kyssa mig.
Jag avbröt.
- It's 09:55 now..
- OH SHOOOOT! Skrek han och rusade till garderoben. Slängde på kläder och rusade runt som en galning.
Jag bara satt och skrattade åt han. Så typiskt honom!
Tillslut var han klar. Tog väskorna och började gå mot hissen. Jag försökte sno åt mig min egen väska men han isisterade. Där stod en bild med Kenny och Justin's mamma Pattie i. Vi la in väskorna och satte oss sedan bredvid varandra i baksätet.
- Hi kids! Sa kenny glatt.
- Hi Kennyboy! But we are nooooot kids. Utbrast Justin.
Han bara skakade på huvudet och skratta. Snart skrattade både jag, Justin & Pattie. Det var så mysigt.
Jag lutade huvudet mot hans axel. Och han lutade sitt huvud mot mitt.
Jag ville stanna kvar där förevigt.
Men tillslut stannade bilen utanför L.A's flygplats "Lax"
Vi tog våra väskor och gick innanför. Det var inte så mycket fans som jag trodde. Men det var en del paparazzis som var lite jobbiga. Men jag brydde mig inte så mycket om det. Jag fick ju vänja mig. Det var en stund kvar så jag och Justin satte oss i ett café och tog varsin milkshake. Jag tog jordgubb och han hallon.
Vi sa inte så mycket. Det behövdes inte. Precis när vi druckit upp hörde vi en kvinna ropa i högtalaren:
"Gate 56 are now open for flight to Sweden, Gothenburg. I repeat, Gate 56 are now open for for flight to Sweden, Gothenburg" Jag och Justin gav varandra varsinn blick. Det var lite bråttom nu! Och var var Pattie och Kenny?
Helt plötsligt ser vi dem komma rusandes. Jag pustade ut.
Vi skyndade oss mot Gate 56. Jag gav Kenny & Pattie varsin kram. Justin gav jag en lång, och en låååååång kyss.
- i will miss you darling! Sa Justin och log.
- I will miss you too. But in one week i move here. So we will see eachother soon! Sa jag.
Nu ropade kvinnan i högtalaren att alla måste gå ombord.
Jag gav Justin en sista kram.
- I love you! Sa han medans jag gick till flygplanet.
- I Love you too! Skrek jag tillbaka.
Men jag väcktes ur mina tankar när jag ser två välbekanta figurer.
Var dem dem från parken?
Innan jag går på planet hör jag hur dem skriker:
- THIS IS NOT OVER YET!!
Jag blev livrädd. Det var samma replik som i hot-smset jag fick..

DA DA DAAA! Hm.. Det börjar bli riktigt skumt det här med tjejerna. Vad kommer hända tror ni?
Förlåt för att delarna aldrig kom igår förresten.. Fick feber så jag mådde jättedåligt. :( Men här är den iallafall!
KOMMENTERA VAD NI TYCKER!!!!! Minst 13 kommentarer innan nästa del :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit bra!!

2011-03-08 @ 19:02:37
Postat av: Svarten97

omg!

2011-03-08 @ 20:07:46
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Alice

OMB! Vad kmr hända nu?! MER!<33

2011-03-08 @ 23:06:08
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: mirja

Gills kommentaren om jag säger att dom där milkshakarna ser goda ut?

2011-03-09 @ 12:26:49
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni skriver skit bra! Jag kommenterar varje gång, irriterad på att andra inte gör de! men snälla ni vet ju att vi läser och att vi tycker de är skit bra! måste verkligen så många aaalltid kommentera?

vi vill ha meeera! :D

2011-03-10 @ 21:35:40
Postat av: mirja (:

Okej, jag kommenterar som alla normala:

MEEER!<3

2011-03-11 @ 13:05:07
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: M

Bra! Mer:D

2011-03-11 @ 15:03:34
Postat av: Anonym

åh jag längtar så sjukt till nästa! :D

2011-03-11 @ 15:05:19
Postat av: Mooa

Jätte bra :)

2011-03-11 @ 16:17:47
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

helt sjukt bra. MERA! (:

2011-03-11 @ 20:15:18
Postat av: stella

sjukt bra, meeeer!

2011-03-12 @ 19:10:32
Postat av: Anonym

snälla kan ni nt skriva en till snart? :(

2011-03-12 @ 19:11:29
Postat av: Hanna

plz en till!! dööööör ju här!!! :(

2011-03-12 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0