DREAMS DO COME TRUE #29

FÖRRA DELEN:


- Tänk för att jag har det!! Sa jag högt och slog den lite lätt i huvudet på honom, haha!

- Såhär ska en semestermorgon börja! Sa han och man såg att dem njöt.

Efter ett tag när jag var uppe på mitt rum ropade pappa bestämt ner mig. När jag kom ner såg han allvarlig ut men inte arg!

- Sarah.. du är med i tidningen, du och Justin.

- Oj... jaha ah det var häromdagen det kom massa papparazzis.. Svarade jag generat, jävlar vad pinsamt tänkte jag!

- Hmm... jag ser det. Mumlade han.

- Men snälla Peter, dom är ju tillsammans, tror du att dom inte pussas då? Sa hon allvarligt men flinade lite, jag tyckte det var så pinsamt så jag gick därifrån.

Jag gick upp på mitt rum igen och när jag loggade in på facebook och twitter var det nu......det fanns inte ord. Hjälp, tänkte jag.


Jag satte handen för munnen. Åh herregud. Hur hade fansen fått reda på min facebook & twitter?!
Nu måste alla ha sett bilderna. För i min inkorg på facebook hade jag flera hundratals mail i min inkorg, och massor av nya vänförfrågningar. Nästan alla mail var hotmail, eller hatmail. Jag blev helt häpen av hur elaka beliebersen var. Det stod allt möjligt i dem. Som:
"Leave bieber ALONE. He is mine bitch!" & "You will die if your not leave him."
Jag blev helt chockad. Jag fick tårar i ögonen. Jag kanske inte borde bry mig egentligen? Men dem är ju så elaka..
Ville jag ens kolla twitter? Jag tryckte upp det, jag hade runt 10.000 followers. Innan hade jag runt 2000.
Samma sak där, massa elaka meddelanden & hotmeddelanden. Nu rann faktiskt tårarna ner för mina kinder.
Jag kollade klockan. Den var 11. Justin skulle nog inte lägga sig riktigt än, jag bad honom logga in på skype.
15 Minuter senare kom han online. Han ringde upp direkt.
- Hi Sarah! Are you crying? What's happened? Sa han oroligt.
- Hi Justin.. Yes  it has.. Sa jag ledsamt.
- What has happened Sarah? Please tell me. Sa han och kollade mig i ögonen.
- I think your beliebers have seen the pictures of us now. Sa jag kort.
- They have..? Sa han.
- Mhm... Jag tittade på honon med tårar i ögonen.
- Wht are you crying Sarah? Have they written something mean to you? Undrade han, fortfarande med orolighet i blicken.
- Yes Justin, what do you think? Snyftade jag.
- I don't know Sarah, i'm gonna chech.
Några minuter senare hör jag honom dra efter andan.
- You see? I mean, i would not care if not so many wrote.. but you know, it's really mean things.
- I'm so sorry Sarah.. i don't know what to say. Sa han och suckade.
- I think i should go now. I'm gonna meet a friend. Bye! Sa jag och la på.
Fast egentligen skulle jag ju inte träffa någon vän, det sa jag bara för att ha en anledning och lägga på.
Det kändes inte så bra att jag avslutat samtalet sådär, men jag kände mig ledsen för de elaka kommentarerna..
Jag behövde tänka lite på det här. Det kändes nog bättre ikväll.
Jag bestämde mig för att lägga ner lite mer tid på att packa. Jag packade ner alla onödiga saker som jag faktiskt inte behövde just nu. Jag tog upp lite mer flyttkartonger osv.. När jag kände mig nöjd med min insats,
tog jag på mig lite kläder, och bestämde mig för att åka in till stan och köpa lite kläder. Kan ju alltid vara bra, eftersom det är så mycket varmare i USA om året. Ingen kunde åka med, men det gjorde inget.
Jag var väldigt självständig, och gillade att hitta på saker själv. Så för mig gjorde det inte så mycket.
Jag slängde på mig en cool t-shirt, mörka jeansshorts, ett par somriga skor och lite coola smycken
SARAH'S OUTFIT


Sedan sprang jag upp till spårvagnshållplatsen.
3 Minuter tills nästa vagns skulle komma. Jag tog upp iPoden och satte hörlurarna i mina öron.
Den första låten som kom upp var "Never let you go" Med Justin. Hur hade den kommit dit!? Jag lyssnade ju inte så mycket på han.. och vad jag kommer ihåg har jag inte lagt in den. Men jag lät den gå på.
Medans låten gick tänkte jag lite på Justin. Jag kom fram till, att jag inte skulle bry mig om hans fans.
Det fans ju faktiskt dem som stöttade oss ändå. Och om jag verkligen älskar honom för den jag är, så accepterar jag det! Det kändes som en sten lyfts från mitt hjärta när jag kommit fram till det.
Jag tog upp mobilen och skrev ett sms till Justin, jag tänkte att han kanske skulle få det när han vaknade sen.
Så jag skrev:
"Hi Justin! I want to talk yo you. Call me when your awake. /Sarah"

Jag skrev lite "kallt" så han skulle tro att det var allvarligt, så skulle han få sig en lättnad sedan. Vilken busig flickvän jag var! Tihi! Jag gick runt i flera timmar i stan. Och jag hittade en del fint. Med mig hem fick jag ett par nya shorts, converse & några snygga baslinnen/t-shirts. Jag var nöjdast med shortsen!
k l ä d e r n a   s a r a h    k ö p t e


När jag kom hem var jag på bra humör igen! Klockan var väl runt 15-tiden skulle jag tro. Jag visslade på någon glad låt när jag kom in genom dörren. Mamma tittade fram.
- Oj! Värst vad glad du var då. Sa hon och log mot mig.
- Shopping gör en alltid glad! Sa jag och log ett stooooort léende.
- Du är allt tokig du! Sa mamma och skrattade. Sedan gick hon ut i köket igen och forsatte laga mat.
Precis när jag kom upp på rummet och slängt mig i sängen ringde min telefon. Det var Justin.
- Hi Justin! Sa jag i normalton.
- Hi Sarah, you said you wanted to talk.. and i just wanted to say that i'm sorry for the fans and..
jag avbröt honom.
- schhh.. Justin no. I am sorry. I love you for who you are, and not the fans. So i should accept that, and i need to take that if im gonna be your girlfriend. and i love you really much, so i've decided to not care about the mean things, and just care about you. And i'm sorry for that tone in skype beofore!
- oh sarah. i'm glad you say that. thank you, but you don't need to say sorry. you've done nothing wrong baby!
- but..
- scchhhh sarah. sa han med ett litet skratt.
- okay then! i miss you so much.
- i miss you more. i want you here now..
- yes.. i just want to move now!
- yes.. and by the way. i have to tell you something about scooter. we fighted really hard in phone, and he said that i had to broke up with you. but i got really angry on him, and said that i wouldn't. And then my mon talked to him, and now he said that we can be together! Isn't it great!
- OH! You almost scared me there.. it's fantastic! Now i don't have to be worried.
- Never darling. But i have to go now! I call you tomorrow. I love you the most my beautiful.
- I Love you to, my Justin.
- Bye my Sarah!
Mamma ropade att det var mat.. Så jag sprang ner för att äta.

Vad skönt att det löste sig tillslut, eller vad säger ni!? Vet att slutet kanske inte var så spännande, men jag har massa planerat. Mohahah :>
Kommer ju vara jag som uppdaterar nu, och jag ska verkligen försöka med uppdateringen! Ska skriva massa delar och spara i utkast så jag sedan bara kan publicera lite då & då.
Det är ju lov nu så ska verkligen försöka! :) Hoppas ni gillade denna delen! Låång del! Bra va? KOMMENTERA!!!!
Helst 16 kommentarer innan nästa del kommer upp.
Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättebra! Mer mer mer :D måååååste bara fråga. Dom shortsen va typ bland det snyggaste jag har sett! Jag skojar inte det känns som om det blinkar massa neon skyltar som säger "måste ha måste ha" HAHAHA. Skiiiiit snygga verkligen. Vart har du hittat fotot? Är det dina egna eller har du hittat dom på Google eller på nån hemsida? Haha tacksam för svar :F

2011-02-12 @ 00:12:30
Postat av: Svarten97

Awsome kapitel!!!! :D

2011-02-12 @ 09:34:07
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

skitbra fortsätt!!

2011-02-12 @ 09:36:17
Postat av: B E C C A

jättebra! :)

2011-02-12 @ 10:38:01
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh :')

2011-02-12 @ 11:05:41
Postat av: Alice

Ååå! Jag vill ha nästa kapitel nu ;)<3

2011-02-12 @ 11:48:51
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snälla mer, vill ha nästa avsnitt nu.

Extremt Megabra. Älskar novellen !! :)

2011-02-12 @ 20:33:08
URL: http://johannamalmgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

AS BRA !

2011-02-12 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0