Dreams do come true #50

FÖRRA DELEN:
Efter några minuter fick jag ett sms av Justin:

"Hello baby, how are you?<3
And is Cassie&Bella there now?(:
Miss you already and u know what?
Ryan&Chaz is coming to us at your birthday, surprise!!
Maybe the girls would like that, haha! ;)
Love you, see u soon (: <3"

- Tjejer... vi får manligt sällskap av... Ryan&Chaz på min födelsedag!!!

- IIIH! Var det ända som kom ut ur Bella's mun.
- Jaaaaa! Blir ju superkul ju. Utbrast Cassie.
Jag log mot dem.
- Jag tänkte väl det! Sa jag och dem fnissade.
- Pax för Ryan! Skrek Bella plötsligt.
- Vadå pax? Man kan väl inte paxa en kille, eller? Undrade Cassie surt.
- Haha vad söta ni är.. Suckade jag.
-
Under resten av den onsdagen visade jag mina vänner runt i min nu hemstad. Dem var helt förundrade och gav upp små glädjetjut så fort vi passerade något de gillade. Jag skrattade med dem, men skrek också. Det var så kul att ha sina vänner här. Känner ju nästan ingen här. Förutom Justin då. Men nu skulle jag ju få lära känna hans kompisar också, det skulle bli jätteroligt! Men jag passade på att "tjeja" mig nu när dem var här. För vi var så otroligt galna tillsammans! När vi sen kom hem på kvällen, var vi alla trötta i hela kroppen av all vandring under dagen.
-
- Ska vi fixa era sängar, och sedan bädda ner oss framför en mysig film? Undrade jag medans jag sparkade av mig mina skor.
- Javisst! Men jag är sååååå hungrig. Kan vi inte äta något? Undrade Cassie, och både jag och Bella skrattade.
- Ja, men det är klart vi kan haha! Vi kan göra oss en god ceasarsallad? Föreslog jag.
- Låter super! Utbrast dem båda.
-
Så vi plockade fram kyckling, isbergssallad, brödkrutonger, tomater, parmesanost och lite dressing och gjorde en goooooood sallad som vi sedan tog med upp.
- Här, ställ dem på mitt skrivbord sålänge. Sa jag medans jag gick in i ett annat rum och hämtade två madrasser.
- Tack! Sa dem och började bädda sina grejer.
- Oj, dricka glömde vi! Jag springer ner och hämtar.
Jag gick ner till köket och tog varsin colaburk till oss, passade också på att sno med mig en chipspåse.
- Sådärja! Sa jag när jag kom upp. Dem hade bäddat färdigt, så jag slängde colorna till dem.
- Vad ska vi se för något? Undrade Bella.
- Hm.... Vet inte. Ni får välja? Sa jag och pekade mot min hylla med filmer.
- Jag vill se Titanic! Utbrast Cassie plötsligt och höll upp filmen mot mig och Bella.
- Visst, helt okej för mig sa jag och skrattade. Du då Bella?
- Okej! Låter bra. Sa hon och dunsade ner i sin säng.
1 Timma senare sussade alla sött i sina sängar, lyckliga efter en härlig dag.
-
Torsdagmorgon
Jag vaknade av att någon petade på mig.
- Mm..?
- Sarah? Ska vi inte gå upp nu? Så vi hinner shoppa länge idag!
- Öhm vaa.. Undrade jag sömnigt. Jag öppnade ögonen och fick se Cassie & Bella sitta där och glo på mig.
- AAAHHHHH! Skrek jag med världens tjejskrik.
- Öhm, vad tar du dig till? Undrade Bella.
- Hehe, Ja just det. Ni är ju här.. Ursäkta min morgonförvirring.
Dem brast ut i gapskratt och jag kunde inte låta bli att hända med.
- Ja just det, vi skulle ju shoppa idag!
- Ja.. Flinade Bella och Cassie.
-
Vi gjorde iordning oss, och åt sedan en frukost bestående av mackor, juice, vindruvor och annat gott ute på altanen. Det var en solig dag, så vi passade på.
-
Sedan åkte vi in till shoppingcentret, det var ganska folktomt. Men det brukade det ju vara under soliga dagar.
Vi kollade in lite vanliga butiker, och i min påse hamnade ett par nya shorts och en t-shirt. Men det var ju inte det ända jag behövde. Utan jag ville köpa en klänning också som jag kunde ha imorgon. Inte för fin eftersom vi inte skulle ha någon fest eller så. Men ändå en söt fin vardagsklänning. Efter ett tags letande hittade jag äntligen en fin klänning inne på Forever 21 med ett par skor till.
Cassie och Bella köpte varsin också.
- Så tjejer, vad säger ni? Ska vi ta en fika och sedan dra oss hemåt? Undrade jag.
- Ja visst, ska vi fika här inne på starbucks!? Snälla! Har alltid velat fika på starbucks!!!! Svarade Bella ivrigt och Cassie stämde in.
- Visst! Sa jag och skrattade lite.
Vi tog varsin vaniljmilkshake och en bulle. Sedan åkte vi hem.
- Fatta tjejer! Imorgon fyller jag 15 år. Iiiih! Utbrast jag och gjorde ett lite glädjeskutt.
- Haha jaa! Så himla awesome.
Resten av dagen satt vi ute på min altan och solade, snackade och drack massor utav jucie och läste tidningar.
En perfekt underbar dag med mina bästa vänner!
-
Innan vi la oss för att sova på kvällen, fick jag ett sms precisn är jag lagt mig tillrätta i sängen.
- Bella kan du räcka mig min telefon? Sa jag.
- M-m. Svarade hon och räckte mig den.
Det var från Justin.
-
"Hi lovely. Just wanted to say that i miss you.
But i'll see you tomorrow, and then i will have Chaz & Ryan with me.  ;)
And tomorrow you will also turn 15 years old. Hope you have a wonderful birthdaynight and i see you tomorrow my love. Love you sooo much! Gnite /Justin "
-
Jag log för mig själv. Han var så underbar. Jag svarade:
-
"Hi, i miss you more.. Hihi. Can't wait, excited to finally meet them! Yes i am.. See you tomorrow. Lovelovelovelovelooooooove you! Goodnight Justin. /Sarah"
-
Jag släckte lampan. Och hoppades på att kunna somna direkt. Jag var nämligen som ett litet barn när det gäller födelsedagar, kan aldrig somna...

Sådäääääär! Visst var det awesome? :D Och i nästa kapitel är det Sarah's födelsedag. Vi har sjukt mycket bra inplanerat, en hel del drama också. You will like! Kommentera lite mer nu så kommer nästa del snabbare!
Och förresten, glöm inte att gilla vår FACEBOOKSIDA. <- klicka.
Hoppas ni gillade denna delen! Den var väl lagom lång? :)


Kommentarer
Postat av: sofia

jättebra! och mycket bättre uppdatering igen :D

2011-05-12 @ 22:27:20
Postat av: eeg

mer snälla!?

2011-05-14 @ 17:26:54
Postat av: Elinor

hittade den här sidan igår och började läsa, måste säga att den är otroligt bra. väntar ivrigt på nästa del!! :D

2011-05-15 @ 13:20:46
URL: http://elinorwulffspector.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

in med en ny del snart? tappar ju intresset av att kolla in varje dag när det inte finns något nytt! =)

2011-05-20 @ 18:42:19
Postat av: Anonym

Meer :D

2011-06-03 @ 00:18:11
Postat av: Anonym

när kommer nästa del????

2011-08-23 @ 21:55:43
Postat av: Beckis

Love it! Vill ha nästa del nuuu! :D <33

2011-09-04 @ 13:50:10
URL: http://igotbieberfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0