Dreams do come true #49

FÖRRA KAPITLET:
- Justin? I'm tired. Can't we just go home to me or you and go to bed? Like seriously, i'm reeeeeeeally tired!
Han tittade på mig och flinade.
- Like seriously okay. Sa han med ett brett flin. Jag skrattade och boxade till honom på armen.
När vi kom hem till Justin satte vi på en lugnt film. Och sedan somnade jag i hans famn. Så trygg det bara gick att bli.
_______________________________________________________________________________________________

Justins perspektiv:
Sarah hade somnat på min mage och jag kunde inte låta bli att skratta lite åt henne, hon var ju så otroligt söt när hon låg där med öppen mun. När filmen var slut var klockan inte så jättemycket och jag var inte så trött så jag bestämde mig för att kolla Facebook och Twitter snabbt. Först loggade jag in på Facebook och gillade några inlägg som söta fans hade skrivit i min logg, ibland har jag bara lust att krama om dom och verkligen säga hur mycket dom betyder för mig, för det är faktiskt dom som gjort mig, kan man säga. Utan dom hade jag bara varit en vanlig kille som forfarande bodde i Canada, och så ville jag ju inte ha det. Innan jag loggade ut från Facebook skrev jag till mina fans "today has been an fun day.. but also pretty tough.. happy when things works out, gnite and see you tomorrow, sleep well my angels, haha." sen loggade jag in på Twitter. Det var ganska kul att se skillnaden på hur många tweets jag fick när dom inte visste att jag var online, och när jag visste det. För när jag skriver något så bläddras det snabbt som sjutton. Skrev sedan samma sak här som jag gjort på Facebook och följde några fans. Två tjejer och en äldre kille hade skrivit väldigt fint till mig så dom RT:ade jag också. Precis när jag skulle logga ut så gjorde Sarah ifrån sig ett så konstigt ljud att jag hoppade till av rädsla, sen kollade jag på henne och hon var lika söt som vanligt, och då kunde jag inte låta bli att skratta åt mig själv, haha gud vad töntig jag är. Innan jag loggade ut så var jag tvungen att tweeta: "haha omg, my girlfriend is dangerous when she is sleeping, you scared me! :o<3" Sen loggade jag ut, la ner datorn på golvet, stängde av TV:n, släckte lampan och sov, med Sarah i mina armar.

Sarahs perspektiv:
På onsdagsmorgonen vaknade jag av solen som sken in i mina ögon och att det var fruktansvärt varmt under Justins täcke. Jag satte mig upp och sträckte på mig, då märkte jag hur lite klockan var, 9.13 bara, men jag var inte ett dugg trött. Jag lät Justin sova och gick själv upp och satte på mig kläder och fixade till mig lite på hans toalett, haha ser alltid så galen ut på morgonen! Nu var klockan halv tio men jag ville fortfarande inte väcka honom så jag tänkte gå in på hans dator lite, då såg jag lapp vid hans dörr som Pattie antagligen hade slängt dit, på den stod det:
.
"Goodmorning!
Me and Caty is away for a shopping-trip today, home at dinner-time, don´t forget Sam!
Have a nice day, and tomorrow you have your photoshoot, don´t forget that to, haha!
Hugs from Pattie (:"

Jag tänkte göra Justin glad så jag gick ut med Sam med en gång, så slipper han riskera att bli överfallen av massa fans också. Vi gick en rätt så lång bit men eftersom han är så liten blir han trött så snabbt också, när vi kom hem drack han jättemycket vatten, haha sötnosen! Sen sprang vi upp till Justin, men var han vaken? Nej. Då tog jag Sam i famnen och satte ha på Justins mage, haha då vaknade han kan jag säga!
- Heeeeyyy Sammmiee! Sa han trött men glatt.
- Haha, is he the ONLY one that can wakes you up in the morning? Frågade jag.
- Uhm.. no I don´t think so, have you tried?
- YES I have, haha but you are so cute when you sleep so it doesn´t matter, haha!
- Am I cuter when I´m sleeping? Frågade han med sina valpögon och jag kände för att reta honom lite.
- Yeesss... Då tog han en kudde och kastade den på mig, det blev lite kuddkrig och Sam verkade älska det, han hoppade runt i sängen som en galning, det hela slutade med att vi låg och skratta åt honom istället. Sen la han sig över mig och kysste mig, blev som alltid lika varm i min kropp, gud vad jag älskar denna killen.
.
Innan vi gick ner och åt frukost gjorde Justin också sig i ordning och han satte på sig en jättefin rutig skjorta, så söt var han i sådana! Jag satte på mig mina jeansshorts, en stor svartvit t-shirt och svarta smycken. Håret plattade jag i morse och ansiktet lät jag vara osminkat, i alla fall för stunden. Vi gick ner och eftersom det är vi som ska göra frukosten, så blir det Justin, och eftersom det är Justin, så blir det pannkakor, med det har jag inget emot!
När klockan började närma sig tolv var jag tvungen att gå hem för klockan ett skulle jag, mamma och pappa åka till flygplatsen och hämta Bella och Cassie som skulle stanna ända till söndag. På fredag fyller jag ju år.
.
Justins perspektiv:
När Sarah hade gått så bestämde jag mig för att ringa till Chaz och Ryan, mina bästa vänner, för att se om dom kunde komma hit till Sarahs födelsedag, hennes kompisar är ju trevligt och tydligen fortfarande singlar, så vi sex skulle säkert kunna ha jättekul! Dem tyckte idén lät suverän, dom två säger aldrig nej när det handlar om tjejer inte, haha galna. Dem skulle ringa tillbaka när dem snackat med sina föräldrar.
.
Sarahs perspektiv:
Klockan var nu fem i ett och planet hade landat, nu väntade vi bara på att se dem komma med sina väskor i den långa gången. Haha, jag vet redan nu att dem kommer vara helt hyper, första gången för dem båda i USA. And here I live, stolt! Under tiden som vi väntade försökte pappa dra några roliga skämt med han lyckades ju sådär. Sen kom vi in på min födelsedag igen och jag blev direkt hyper för då tänkte jag på hunden.
- Hunde hunden hunden hunden!!!
- Haha men gumman, vi har ju inte sagt att du ska få någon hund än!
- Nej men ni har sagt kanske och ni är elaka om jag får vänta ytterligare ett år, hunden hunden hunden!!!
- Tjejerna tjejerna tjejerna! Sa mamma tillbaka och pekade bakom mig, och där kom dom, sprang och skrek mot mig och jag gjorde detsamma!
- OOOOMMMMMMGGGGGGG jag kan inte förstå att ni är här!!! Ni fattar inte hur mycket jag saknat er!
- Håll tyst med dig jag har saknat dig mest av allt i hela universum!! Nästan skrek Cassie.
- Aldrig i livet, jag har saknar henne mest! Sa Bella och dom slet nästan i mig, haha.
.
Efter ett långt samtal på flygplatsen fullt med tårar så åkte vi hem till oss, dom blev helt häpna när dom såg vårat hus och dom sprang runt och skrek OMG överallt, haha tur att mina föräldrar är vana. När dom lugnat ner sig så satte vi oss i min säng med en stor fet godispåse från Sverige, har saknat det! Vi snackade om allt möjligt och sen kom vi in på min födelsedag.
.
- Tjejer, jag vet att ni kanske inte gillar denna idén, men hur skulle det vara, om vi kunde fira min födelsedag tillsammans med Justin också? Vi har lixom pratat lite om det jag och han, hehe.
- ÖÖHH är du go eller?! Klart han ska vara med Sarah! Haha han är ju din pojkvän tönt!
- Hehe vad bra då! Lääängtar! Och vet ni?! Jag tror faktiskt jag FÅR en hund denna gången! Mamma och pappa har snackat om det jättemycket!
- Åhh gud vad kul för dig! Det kan ju vara på tiden nu också, så länge som du har velat ha en haha. Sa Cassie.
- Ja skitkul! Då kan ju Sam och din bli kompisar! Sa Bella.
- Haha hur visste du att Justins hund hette Sam? Frågade jag häpet.
- Sarah.. har du glömt av att jag typ var Sveriges största belieber?
- NEJ JAG VAR DET! Skrek Cassie.
- Haha okej tjejer, jag hade visst glömt av det.
.
Efter några minuter fick jag ett sms av Justin:
.
"Hello baby, how are you?<3
And is Cassie&Bella there now?(:
Miss you already and u know what?
Ryan&Chaz is coming to us at your birthday, surprise!!
Maybe the girls would like that, haha! ;)
Love you, see u soon, (: <3"
.
- Tjejer... vi får manligt sällskap av... Ryan&Chaz på min födelsedag!!!
_____________________________________________________________________________________________
Hej beliebers.....
Förlåt för att jag inte uppdaterat föränns nu men vi har haft så fruktansvärt mycket i skolan, ni som inte går i nian förstår nog inte.. vi har nationella och vanliga prov typ hela tiden.. och vi måste verkligen satsa nu. Och den senaste veckan har jag (Sofie) lidit av vattkoppor. Så har legat i min säng och mått riktigt dåligt faktiskt, så ah.. först idag klarar jag av att skriva på datorn! Men hoppas ni fortfarande tycker den är rolig att läsa, men lite mer drama förutom tjejerna skulle vara rätt nice va? Ge gärna förslag på vad, så får vi kanske ännu bättre idéer (:
Glöm inte att kommentera, puss på er finisar!<3


Kommentarer
Postat av: sofia

jättebra! :D

2011-05-11 @ 16:20:44
Postat av: Beckis

Super bra novell verkligen! :D ÅÅ asså gud jag kan inte vänta tills Chaz och Ryan kommer!! Jag Älskar dom Haha! ;D

2011-09-04 @ 14:19:50
URL: http://igotbieberfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0