Dreams do come true #46

FÖRRA DELEN:

Mamma kom upp och frågade om vi ville hänga med bort till morfars nya hus, och så att jag får hälsa på farmor och farfar också, och det ville vi ju såklart. När vi kom dit så hälsade jag på dem och vi prata ganska länge, jag hade ju saknat dem jättemycket! Och morfar och farfar hade redan vant sig med varandra, dem trivdes verkligen jättebra ihop, och morfar älskade hans nya radhus. Efter en timma var jag och Justin på väg därifrån, ensamna hem till honom, han skulle äntligen få visa sitt nya hus, och på vägen dit visade han våran skola.

- I'm so glad you are finally here at me my beautiful! I've longed so long now. Sa han och log generat mot mig.
- Aw. I'm really glad to be here with you too. Evereything is gonna be awesome. Sa jag glatt, och log mot honom.
Efter ungefär fem minuter stannade vi utanför ett rikitgt fint och mysigt hus.
- Is this yours Justin? Undrade jag och kollade på huset.
- Yes honey. This is where i live! Sa han stolt.
Vi gick in, och jag gick med munnen öppen, det enda som kom ur min mun var "Oooh" & "Wooooow".
- You like it? Sa han och blinkade mot mig.
- Like!? LOVE! Sa jag och kastade mig i hans säng när vi kom in hans rum. - WOOOOW! Nice room Bieber.
- Thank you haha. You are so cute. Sa han och kastade sig i sängen bredvid mig. Han gav mig en puss på näsan, sedan låg vi där och bara myste och njöt av varandras sällskap, så som vi saknat varandra.
Han var verkligen det bästa jag hade, och nu kände jag mig så trygg och glad. I hans famn.
- So what should we do today? Not so much hah? Undrade jag sedan.
- No, today we're just taking it easy. I'll help you unpack some of your boxes, then i thought we could take a walk and eat something out. Then talk to Kenny. And then we can maybe sleep at you ore me? Sa han och log mot mig.
- It sounds... Awesome! Sa jag  glatt. Han skrattade.
- So, shall we go then? Undrde jag sedan. Han nickade och reste sig upp.
Sedan sträckte han handen mot mig och hjälpte mig upp. Han kysste mig lätt på munnen, sedan gick vi ner, hand i hand.
.
Lite senare när vi packat upp lite ur mina flyttkartonger beslöt vi oss för att promenera till det där caféet han pratade om. Jag kände mig pirrig i hela kroppen när jag var med honom, jag var så underbart kär!
Väl på caféet beställde jag en Cesar sallad & en hallon-smoothie. Justin tog en grillad macka och ett glas juice.
Vi satt och snackade i många timmar om allt vi hade missat. Vi snackade även en del om min födelsedag som är på fredag! Jag längtar till den! Efter vår fika skulle vi och träffa Kenny och snacka lite om hur det skulle gå med dem där tjejerna.
-
' med kenny ':
- Hi Kennyboi! Sa jag och gav han en kram
Han skrattade och kramade tillbaka.
- How are you Sarah? Undrade han vänligt.
- I'm good! But how is it going, with you know, the girls? Undrade jag försiktigt.
- We're really close now! I think we are gonna get them soon. But i have to warn you, don't go self to places too much. You never know if they can be there. And i've recived som texts from them, and i texted back. Now they are not writing beacuse ther are afraid of me. But it's okay. I'm gonna be with you and Justin as much as possible.
So much that you may puke on me! Tillade han och skrattade.
- Haha Kenny! Never too much of you. Sa Justin och skrattade. Jag stämde in och snart skrattade vi alla.
.
Vi bestämde oss för att vi skulle sova hemma hos Justin. Och när vi äntligen kom hem till hans rum, kom jag plötsligt på; Just det, lilla Olivia! Tjejen på flygplanet! Henne måste vi ju ringa!
Så jag berättade hela historien för Justin. Han blev glad och sa att vi såklart skulle ringa henne.
Klockan var ju bara åtta på kvällen, så hon sover nog inte. Vi satte på dolt nummer och ringde upp.
*Beep....Beeep....Beep*
Efter tre signaler svarade hon.
- Hi! It's Olivia. Sa hon glatt.
- Hi Olivia. It's me, Sarah. Sa jag.
- SARAH!!! Hiii! I'm so glad you are calling me! How are you? Are you in Atlanta now? Undrade hon ivrigt.
- Haha hi! I'm really good! And yes i'm in Atlanta right now. How are you doing?
- I'm great now that you are calling! Sa hon och fnissade.
- Oh really? Then i think you are gonna be even more happy now.. Sa jag och räckte telefonen till Justin.
- Hello? Sa han.
- Yes it's me, Justin.
Sedan hörde man han skratta. Jag log för mig själv och satte på hans dator. Jag gick in på min twitter och facebook och skrev:
"I'm in Atlanta now every1. Just chillin' with my lovely boyfriend @Justinbieber. Love u"
och facebook:
"Hej alla mina söta vänner! Hoppas ni har det bra. Jag har är i Atlanta hos min underbara pojkvän och har det bra. Saknar er redan! Puss & Kram"
När Justin pratat klart med Olivia ringde jag Bella & Cassie och snackade med dem en stund.
När Justin sedan märkte att jag gäspade tvingade han mig att lägga mig.
- Goodnight the best girl in the world. Sa han och pussade mig.
- Goodnight the best boy in the world. Sa jag och pussade tillbaka honom.
Sedan somnade jag i hans armar, så trygg det bara gick att bli...

Aaaaw!
Gullig del va!? :D Sorry för att den inte är jättelång. Men hinner tyvärr inte mer. Klockan är 01 på natten, måste sova för imon ska jag upp tidigt. Ska ju till Danmark med Sofie på Justin Bieber konserten!
Hoppas vi träffas där. Kom gärna fram och säg hej :D Vi åker med 9:o båten från Göteborg. (Stena Line)
-
16 KOMMENTARER FRÅN OLIKA PERSONER INNAN NÄSTA DEL SOM KOMMER NÄR VI ÄR HEMMA IGEN OM DET INTE FINNS INTERNET DÄR :) Puss & Ha det nu superbra!
Nästa gång vi skriver har vi sett Justin Bieber live. Amazing :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Aw vad gullig Justin är! Skit bra skrivet, längtar till nästa :D

2011-04-01 @ 07:36:51
Postat av: Becca ❤

AWESOME ! HA DET UNDERBART I DANMARK! :D

2011-04-01 @ 10:37:57
URL: http://loveofjb.blogg.se/
Postat av: Svarten97

Fuskigt...

Aja, man kan inte göra något åt det :P ha så kul, lite sent att komentera det nu, men ändå ;)

2011-04-01 @ 12:16:19
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: alida.

åååh dom är så sjukt gulliga :') jag tycker verkligen era noveller är jätte bra :)

2011-04-01 @ 14:37:09
URL: http://alidababy.blogg.se/
Postat av: nelly

bra! fast det händer inte så mycket, så mer drama! :)

2011-04-01 @ 15:11:59
URL: http://olanderbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra <3

2011-04-01 @ 21:51:18
Postat av: emma kristoffersson.

lägg upp mer! dom är så sjukt bra :D

2011-04-02 @ 08:43:44
URL: http://emmakristoffersonn.blogg.se/
Postat av: josse <33

mer! :D <3 hihihihiih

2011-04-03 @ 15:53:52
URL: http://josenposen.blogspot.com
Postat av: sabbe :D

Please, skriv meer :D thihihi

2011-04-05 @ 14:40:55
URL: http://sabiinaeklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättebra!! Meeeeeer!!! :)

2011-04-05 @ 16:13:10
Postat av: Anonym

braa :)))

2011-04-06 @ 15:38:21
Postat av: Anonym

jag tycker det ska hända någonting . det är lite tråkigt ibland men annars jättebra!

2011-04-08 @ 17:03:46
Postat av: Anonym

minns inte om jag har kommenterat om inte då ASBRA ! <3

2011-04-10 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0