Dreams do come true #44

FÖRRA DELEN:
Jag tog mina nycklar, plånbok, solglasögon och stoppade ner det i min väska. Sedan sprang jag till bussen & jag hann precis med den! När jag sedan kom till caféet blev jag förvånad.. Det var faktiskt ganska många där..
Väldigt många...
________________________________________________________________________________________________
Dem första jag såg var Bella och Cassie och jag började skratta lite över att just dem var där, sen bakom dem såg jag några från min klass, och några från gatan, men vilka var resten?
- TJA SARAH, du är typ som kändisen själv här ju, ser du hur många som kommit hit för din skull? Var Bella tvungen att halvskrika då det var rätt så hög ljudvolym.
- HAHA eeh, vad är det här?! Frågade jag lite smått oroligt, det var ju typ 20 pers som jag inte ens kände!
- Asså ärligt talat så tror jag att du har lite fans eller vad man ska säga, jag menar du är ju Justins flickvän! Utbrast Cassie.
- Ahh, men vad ska jag göra?! Jag visste inte att det skulle bli så många, herregud jag hatar att ha all press på mig! Sa jag och fick lite smått panik men bestämde mig ändå för att ta tag i det hela så jag ställde mig på en bänk och alla personer på runt 30-40 stycken samlade sig runt mig. Jag harklade mig.
.
- Ehm.. ja hej. Jag visste inte att så många skulle komma men ja, det var väl trevligt, hehe! Jag förstår inte varför ni.. där bak är här för jag vet nog inte vem ni är.
- BELIEBERS!!! Skrek en tjej och resten av tjejerna som var okända höll med henne.
- Hehe jaha, jag tänkte väl något sådant, men ni är inte typ... sura eller? Sa jag och skrattade lite åt mig själv för gud vad töntigt det måste ha låtit, precis som att jag var rädd att dem skulle slå ner mig.
- Hahahahaha, började dem flesta men tjejen fortsatte, näääh vi vill bara snacka lite med dig och så!
- Jahaja, haha, vad trevligt då, ja men vi kan väl börja med er då så kan jag säga hejdå till mina vänner sen, blir det okej?
- Jaaa. Svarade alla.
- Haha okej men då sätter jag mig vid detta bordet då så kan ni komma fram, helst en och en eller så, haha! Halvskrek jag och började gå mot bordet, det var precis som en signering för folk kom fram en och en, kramade mig, snackade lite och sen ville dem ta kort med mig, det var faktiskt otroligt roligt! Jag blev väldigt positivt bemött av dessa tjejer! Jag fick massor av lappar av dem som de ville att jag skulle lämna till Justin, det stog b.l.a deras skype, msn, twitter, telefonnummer, m.m. Jag lovade dem alla att jag skulle ge dem till honom och försöka se till att han kan följa, eller lägga till så många som möjligt.
.
När alla beliebers var klara och jag skulle börja gå fram till mina vänner så såg jag att alla tjejerna var kvar, och tidningen och ett par papparazzis kom, vad nu då?
- Hej Sarah! Skulle vi kunna få ta ett kort på dig och alla dessa tjejer? vi kommer från Göteborgsposten.
- Hehe ahh.. okej! Sa jag och gick fram till alla beliebers som blev glada av att se mig igen, det var inte bara GP som tog kort utan även papparazzina men jaja, whatever, tänkte jag. Efter någon minut var dem klara och de gick i samlad trupp hemåt och sjöng på "BABY", haha vilken grej mumlade jag för mig själv samtidigt som jag gick tillbaka till dem andra och började krama och snacka med dem alla, några killar var det också, fast inte så många, roligt!
Efter ett tag började alla gå hemåt och det var faktiskt rätt sorgligt, men jag var glad att så många ändå ville säga hejdå till mig. Bella och Cassie var dem enda som var kvar efter 20 minuters snack med mina vänner.
- Tjejer vad säger ni, ska vi ta en fika? Jag hann inte äta frukost, hehe.
- Haha klant! Okejj, men jag är ändå lite sugen på den där smarriga kladdkakan sa Cassie och pekade på en smarrig en.
- Ah den vill jag med ha! Sa Bella och vi beställde. Jag tog däremot en ost- och skinkmacka eftersom jag inte hade ätit frukost.
En timma senare satt vi på bussen påväg hem, men ingen sa särskilt mycket, för alla tänkte väl på samma sak, usch vad jag hatar min separationångest. När vi var framme vid Cassies busshållplats så frågade jag:
- Hallå kan inte ni vara med mig till ikväll? Snälla?
- Jo det tycker jag med, så vi utnyttjar tiden så bra som möjligt! Sa bella.
- Ah bra, för jag vill verkligen inte skiljas åt såhär! Utbrast Cassie.
- Nej, inte jag heller.. men jag orkar inte göra något jättestort av det hela, för då blir jag bara ledsen, så kan vi inte åka hem och mysa hos mig bara? Morfar är hemma också. Frågade jag och log.
- Åh ja, gud vad mysigt! Jag älskar din morfar, hehe! Sa Cassie och sken upp.
- Haha jaa, han är så gullig! Sa Bella.
- Ah han ska ju sova hos oss inatt och allt, hehe.
.
Efter att vi varit hemma hos mig i några timmar så var det middag, och tjejerna skulle äta med oss, pappa och morfar hade varit och hämtat thai-mat och alla pratade med varandra under middagen och vi hade det väldigt trevligt.
- Mamma när måste vi åka härifrån imorgon? Frågade jag.
- Jaa.. planet går klockan tio så klockan 8 måste vi ta farväl av vårat hus.
- Okej... hur lång tid tar det då?
- Det kommer ta 6 timmar, fast när vi kommer fram där så kommer klockan vara tio där så det är precis som att tiden står still!
- Haha vad lustigt...
- Ja men vi kommer ju vara väldigt trötta vid lunchtid hos dem för då är det ju egentligen läggdags för oss.. Tillade pappa.
- Ja.. just det ja.. med det går säkert bra!
Efter middagen så var klockan runt sju och vi bestämde oss för att gå våran sista promenad tillsammans. Bella och Cassie kramade om mamma, pappa och morfar rejält och sen gick vi ut. När vi gått runt i området där vi bott i alla våra år, i två timmar, så fick jag ett sms av mamma där det stog att jag måste börja traska hemmåt. Vi satte oss på en bänk och snackade i någon minut till. Sen började det jobbiga.
______________________________________________________________________________________________
Ååååh vad sorgligt det är nu :( Hur kommer dem ta det när hon nu flyttar? Kommer hon bli helt förstörd eller tar hon det bra? Hon får ju iaf snart träffa Justin, och dem kommer ju om mindre än en vecka då hon fyller år! :D Kommentera som galningar nu så får ni nästa kapitel efter 12 kommentarer från olika personer!


Kommentarer
Postat av: emma kristoffersson.

lägg upp flera! :)

2011-03-30 @ 19:03:36
URL: http://emmakristoffersonn.blogg.se/
Postat av: alida.

jätte braaaaa :D:D:D:D:D:D:DD::D

2011-03-30 @ 19:23:39
URL: http://alidababy.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEERR !! jätte bra

2011-03-30 @ 19:46:32
Postat av: emelie

jag vill ha meer! fortfortfort! :D

2011-03-30 @ 19:58:08
Postat av: nelly

meeeer, aaaasbra! alla som läser: kommentera för tusan!

2011-03-30 @ 20:34:27
URL: http://olanderbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är grymma!!

2011-03-30 @ 20:40:54
Postat av: sofia

neeej vad sorgligt! :(

meeeeeer, såååå bra! :D

2011-03-30 @ 20:43:40
Postat av: Anonym

Suuuperduper

2011-03-30 @ 21:29:15
Postat av: Karro :D

älskar bilden på justin i headern!

2011-03-30 @ 21:45:28
URL: http://photobykarro.blogg.se/
Postat av: Svarten97

:') sorgligt och glatt kapitel

2011-03-30 @ 21:52:57
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: sabbe

mer ! :D

2011-03-30 @ 21:58:08
URL: http://sabiinaeklund.blogg.se/
Postat av: ann

MEEEEEEEEER! :D

2011-03-30 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0