Dreams do come true #43

FÖRRA DELEN:
Sedan gick vi fram till våra föräldrar och Bella frågade dem:
- Ehm... asså det är såhär att vi undrar en sak..
- Vadå för något? frågade Cassies pappa och våra föräldrar blev nyfikna.
- Jo asså, Sarah flyttar ju på måndag, och på fredag fyller ju hon 15 år, så vi undrar om vi typ... kan få åka till henne den helgen.. och fira henne? Frågade Bella och vi tre föll ner till marken i en ställning precis som att vi bad till gud att vi skulle få! Alla föräldrar tittade på varandra och sen vände dig sig mot oss igen och Cassies mamma började:
- Jag vet att.....

- Jag vet att ni har firat födelsedagar tillsammans sen ni var små.. Men vi har pratat lite om det och vi tycker ni är för små för att kunna åka dit själva. Tyvärr tjejer! Sa Cassie's mamma bestämt men lugnt.
Leéndena som tidigare fanns på alla tjejernas läppar försvann.
- Men.. Va!? Utbrast vi alla samtidigt. Hoppet inom mig försvann..
- VI SKOJAR BARA!!!! Utbrast min mamma sedan. - Klart ni ska få åka tjejer! Vi har redan beställt flygbiljetter!
- VA!?! Ååååh underbart! Tack tack tack! Utbrast Bella och började hoppa runt.
Jag pustade ut. Sedan blev jag superglad jag med och vi alla hoppade runt tillsammans.
-
Resten av kvällen var underbart trevlig och vi satt och pratade om alla gamla minnen tillsammans. Det var så trevligt, och jag kände mig riktigt lycklig!
Vi umgicks hela kvällen. Och planerade allt som vi skulle göra tillsammans (förutom att fira min födelsedag) när dem skulle komma till mig i Atlanta. Det skulle bli otroligt kul. Mina bästa vänner & jag i USA!
Jag kunde redan nu tänka mig att det skulle bli mycket shopping. Jag fnissade lite för mig själv.
Där jag låg i min säng, och tänkte, att imorgon är det sista dagen för mig här i Sverige - Göteborg.
Det kändes ledsamt, men ändå så bra på samma sätt! Jag kände mig inte trött, och skulle nog inte kunna somna än. Så jag tog upp datorn och loggade in mig på Facebook & Twitter.
-
Jag skrev på twitter:
"Tomorrow it's my last day here in Sweden. Gonna miss it. But it will also be awesome in Atlanta with my wonderful boyfriend @Justinbieber - I Love you! See u on monday."

Och på facebook skrev jag på svenska, eftersom dem flesta av mina vänner var mina svenska vänner.
Jag skrev såhär: "Imorgon är sista dagen för mig här i Sverige. På måndag flyttar jag till Atlanta! Kommer sakna er alla. Speciellt er Cassie & Bella. Men vi ses ju på fredag. Tihi! Iallafall, om ni vill säga hejdå, kan ni väl lämna en liten signal så kan vi träffas några stycken på ett café & bara snacka lite? :)"
-
Det var ju så många som jag inte träffade lika ofta som Cassie & Bella som jag också skulle sakna grymt mycket.
Det var faktiskt ganska många som ville säga hejdå, så jag bestämde att alla som ville det skulle komma till Espresso House kl. 13:00 imorgon!
Jag skrev ett nytt inlägg på Facebook istället.
"Ok, alla som vill säga hejdå, 13:00 på Espresso House"
Jag visste ungefär vilka som skulle komma redan. Men det skulle ändå bli spännande och se om det kom några andra.
-
Nu kände jag mig äntligen trött. Så jag stängde datorn och släckte ljuset i mitt rum. Innan jag somnade skrev jag ett sms till Justin;
"Goodnight my love. See you on monday. I love you so much. Kisses"
Jag väntade inte på svar utan stängde telefonen och la mig till rätta. Snart sov jag sött...


Jag var trött när jag vaknade nästa morgon. Jag gick ner till borde och tuggade i mig en macka med ost och lite oboy & ett glas juice. Efter det kände jag mig genast piggare & på bättre humör! Jag gick upp till mitt rum och satte på min mobil. Genast plingade den till. Det var svaret från Justin jag aldrig kollade på igår.
"I Love you more. Good night sweetheart. See u soon. / Your Justin"
Jag blev nästan tårögd. Sedan kollade jag på klockan. Den var 12:03 för att vara exakt. Det var någonting som plingade i mitt huvud.. Något jag skulle göra.. Jag kom inte på vad..
Sedan plötsligt kom jag på det.
- JA JUST DET, SHIT!!!! TRÄFFEN PÅ ESPRESSO HOUSE! OH DAMN!
.
Jag hoppade snabbt in i duschen och tvättade håret. Sedan blåste jag det och lät det vara lite ruffsigt och smålockigt. Jag gick ut till min garderob och tog på mig min oufit jag tack&lov bestämt igårkväll.
Den var somrig & jättefin! Jag matchade en fin klocka till det också. Jag älskade dessa klockorna i olika färger! Jag hade nog hur många som helst. Idag fick det bli min rosa.
Sarah's outfit

Jag tog mina nycklar, plånbok, solglasögon och stoppade ner det i min väska. Sedan sprang jag till bussen & jag hann precis med den! När jag sedan kom till caféet blev jag förvånad.. Det var faktiskt ganska många där..
Väldigt många...

DADAMMMMM!!! Uppdateringen har faktiskt varit lite bättre nu va? We like we like :D
Vad tycker ni om denna delen!? Hur tror ni allt kommer gå? Bara jag som längtar tills hennes födelsedag? ;)
Haha! Kommentera. 10 Olika kommentarer MINST från OLIKA ip-adresser!!
puss

Kommentarer
Postat av: nellyyy

mermermer!!111 gaaaaalet braa, vill bara läsa hela tiden hahah :D (y)

2011-03-28 @ 21:45:41
URL: http://olanderbaby.blogg.se/
Postat av: sofia

jätte bra! :D

2011-03-28 @ 22:26:12
Postat av: Becca ❤

Jättebra! :D:D Kan knappt bärga mig tills hon flyttar!

2011-03-28 @ 23:21:30
URL: http://loveofjb.blogg.se/
Postat av: emelie

ååh shit va bra de här "novellerna" är! en kompis skickade länk tidigare idag och jag har typ inte kunnat sluta läsa :D

2011-03-29 @ 00:39:39
Postat av: Anonym

Bra!!

2011-03-29 @ 14:25:38
Postat av: Anonym

merrrrrr :)

2011-03-29 @ 15:34:03
Postat av: Svarten97

moooooooooore! :D

2011-03-29 @ 19:24:20
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: alida.

skriv mmeraaaaaa meraaa jag vill ha mer :):):):):):)):):):):):):):):):):):):):

2011-03-29 @ 19:57:09
URL: http://alidababy.blogg.se/
Postat av: Anonym

suuuuuuuuuuuyyyper <333

2011-03-30 @ 05:50:47
Postat av: nathalie

Åh vad bra! Hoppas att från statistik går upp också, det är ni värda :D

2011-03-30 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0