Dreams do come true #42

FÖRRA DELEN:
Dagarna gick fort. Och nu är det snart flyttdags redan! Har nästan bara umgåtts med tjejerna och packat. Nu är allt klart. Allt är ivägskickat. Förutom min säng och några andra enstaka saker då.

Jag var faktiskt på riktigt bra humör just nu! Musiken dånade i högtalarna och jag hörde inte att min telefon ringde.

Senare när jag tittade på den såg jag att jag hade fått nya meddelanden & att någon hade talat in något på min telefonsvarare. Jag svalde. Skulle jag våga lyssna? Vem kunde det vara? Sakta tryckte jag på grön lur...

________________________________________________________________________________________________
"Sarah, even if you got a new number, a new phone, I´ll find you. I´m never gonna stop stalking you and when will you understand that Justin is mine now? He don´t want you anymore... just take it. And if you move... I will make sure that you will regret it. Just as you know... bitch."
.
Utan att jag visste det rann det tårar ner för mina kinder men så fort jag insåg det så blev jag rasande! Jag hade lovat mig själv att aldrig mer gråta för dem idioterna! Dem ljuger bara Sarah, dom ljuger bara. Intalade jag mig själv. Jag kollade på smsen men jag blev lättad när jag såg att dem var ifrån mamma och Cassie.
.
"Hej gumman, jag och pappa blir lite sena hem från affären, vi måste hjälpa morfar lite till inför flytten, men är hemma till lunch, tänkte att vi kunde äta vid två, och glöm inte av att vi ska gå gemensamt bort till Cassie klockan sex, så du inte far iväg på något annat, puss!" Skrev mamma, vi ska iväg på grillfest hos Cassie ikväll, och egentligen är den som en avskedsfest för oss. Min, Bellas, Cassies och två småbarnsfamiljer är väldigt tajta här och vi brukar umgås väldigt mycket, så ikväll ska vi alla ha våran sista fest tillsammans.
.
Det sista smset var från Cassie:
"Hej Sarah och Bella. Ville bara säga att kan vi inte typ snacka med våra föräldrar ikväll om att vi kommer till dig nästa helg då du fyller år, i Atlanta alltså? Vi har ju firat hur många födelsedagar som helt tillsammans och jag vill inte att en flytt ska separera oss, aja, annars snackar vi mer om det ikväll, ses klockan sex, pussarna!"
.
Jag svarade mamma med ett kort "Ok, vi ses senare då!" och Cassie med ett kort "Ja det får vi verkligen gör, det hade varit hur skojj som helst! Puss ses sen!"
.
Just nu var jag bara så himla besviken, på dem där jävla tjejerna. Och ledsen att jag inte kan snacka med Justin, han ligger ju och sover nu, klockan är bara tolv här, aja får snacka med honom när han vaknar. Tänkte jag och bestämde mig för att göra mig snabbt i ordning och sedan fortsätta lyssna på musik och dansa runt i mitt rum.
Jag sprang in i badrummet, duschade en snabbis, borstade det blöta håret och slängde på mig några fula kläder som jag skulle ha fram till festen. Sen satte jag på musiken igen och började springa runt i huset som en galning, slängde mer håret och sjöng med i alla låtar! Efter en halvtimma var jag helt slut och jag slängde mig i min säng och pustade ut. I mitt rum var det bara min säng, en lampa, min MacBook, min resväska med lite kläder som jag skulle ha till flytten och min handväska kvar. Efter några minuters vila i min säng med utsikt över det tråkiga rummet insåg jag hur mycket jag kommer sakna detta huset. Jag var ju trots allt uppvuxen här, detta rummet hade varit mitt sen jag var så liten att jag inte ens kunde prata, gå eller ens sitta upp! Allt hade jag lärt mig här.. Kommer jag någonsin flytta tillbaka? Usch, när jag märkte att för många jobbiga och sorgliga tankar flög i mitt huvud bestämde jag mig för att smsa Justin istället:
.
"Hey baby, only two days left!! ;) Can´t wait til we meet!
Anyway, the girls called me AGAIN, on my new number?!
Just wanted you and Kenny to know that and, yeah I guess we can talk about that more on monday or when you wake up or something, sleep well, kisses /Sarah<3"
.
Klockan var nu ett och när jag kollade mig i spegeln insåg jag att mitt hår redan hade torkat, konstigt för att vara mitt hår, fast jag hade ju iförsig dansat som en galning innan! Jag var otroligt uttråkad och eftersom det inte fanns några möbler kvar i detta huset loggade jag in på Facebook och Twitter. Jag svarade på massa frågor som hans Fans undrade om oss, och mig, och sen hittade jag den lilla tjejen Facebook, hon som jag träffade på planet, Olivia! Hon hade gjort en vänförfrågan som tusentals andra tjejer hade men hon var ju så otroligt söt och snäll så jag accepterade henne och inom en minut skrev hon till mig på chatten.
.
"OMG, Sarah du tackade ja till  min vänförfrågan!!!!"
"Haha jepp, såklart, dig känner jag ju ;)"
"Åh, jag är så himla lycklig, kan knappt vänta tills på måndag, mamma hade rätt, jag har typ inte kunnat sova"
"Haha aww, men nu är det inte långt kvar tills du får snacka med honom, JUSTIN BIEBER! :D"
"AAAHHHHHH SHIIIT, JAG VILL ATT DET SKA BLI MÅNDAG NU, du vet att jag aldrig skulle ta honom ifrån dig men det är JUSTIN BIEBER, min idol, åh vad jag längtar!!"
"Haha, det vet jag att du inte skulle ;) Sötis, jag förstår att du längtar, men vi hörs ju snart ;)"
"JAA det gör vi! Men jag måste gå nu, TACKTACKTACK för att jag får vara din vän, vi hörs på måndag, hejdå!!"
"Haha nemas problemas, japp det gör vi, ha det bra!"
.
Med ett leende på läpparna scrollade jag vidare på min Facebook, och svarade på lite mer frågor jag fått av både fans och haters på twitter. När det bara var en halvtimma kvar innan mamma och pappa skulle komma hem kollade jag lite på blocket efter Golden Retriver - hundar, och sen på lite amerikanska adoptionshem, åh vad jag vill ha en valp! Snabbt blev klockan två och dem kom hem, vi åt våfflor och morfar hade följt med hem, jag pratade lite med honom på våran altan och sen ringde min telefon, Justin stog det och jag rusade upp till mitt rum och svarade.
.
- Hi Justin!
- HEEEEEEEY, how are you? I miss you so much, Sarah! Han pratade så snabbt att man knappt hörde vad han sa, och jag skrattade.
- Haha, I´m fiiine, but i hate the girls -.- And i miss you to!
- I HEARD ABOUT THAT AND I AM SO MAD!! Just told Kenny and we have no idea how they get your new number so fast!
- Neither do I... but the worst thing is that they always says that you don´t want me anymore and-
- OMB DON´T EVEN LISTEN AT THAT, I´VE TOLD YOU THAT YOU HAVE TO TRUST ME, NOT THEM!
- Yes, and I do that... but it´s hard anyway Justin!
- Yes I know but... wait a minute...
- Haha what are you doing? Frågade jag och hörde att han skrev som en tok på sitt tangentbord.
- Done! Now look at my twitter, baby. Sa han flirtigt.
- Haha but I just turned it off, can i look later, baby? Sa jag lite flirtigt.
- Okey, baby. Fortsatte han och efter några minuter flirtande med varandra la vi på.
.
Jag gick in på twitter direkt efter att vi lagt på och jag såg att han hade skrivit:
"If you really love me, then you have to accept people around me too, #lovemygirlfriend. <3"
Jag tyckte det var så fint skrivet att jag fick tårar i ögonen och twittrade jag med:
"MY boyfriend is the best, and I´m glad that he is MINE! ;)"
Precis när jag skulle stänga av så twittrade han ännu en gång:
"Yepp Sarah, you got it right, i´m only yours! ;)<3"
DÄR FICK DEM!!!!! Äntligen, hoppas idiottjejerna inser att han inte tycker om dem nu! Fan vad glad jag blev nu!
.
Timmarna gick, morfar hade gått hem och det var bara en halvtimma kvar innan vi skulle gå. Jag var på jättebra humör nu efter att jag snackat med Justin, min älskade pojkvän som alltid gör mig på så bra humör, och morfar, som är så fruktansvärt förstående, och jag är glad att han inte är mer än 66 år, och att han är frisk och pigg, för han betyder så otroligt mycket för mig. Imon skulle han även lämna över nycklarna till sitt hus nya ägare, och säga hejdå till min mormor för sista gången innan vi flyttar, hon dog för bara några år i cancer, det var en riktigt tuff tid för oss alla. Sen ska han sova hos oss imorgon, det ska bli så mysigt! Och sen var jag på så bra humör nu också för att vi skulle ha så trevligt ikväll allihopa.
.
Jag gick upp på mitt rum, satte i locktången i eluttaget och började sminka mig, valde att ha lite rosaröda detaljer idag så jag satte på mig ett vitt spetslinne och ett par höga shorts, som var blommiga, och ett svart diskret skärp på. Till det skulle jag ha bara ben och mina vita converse såklart eftersom jag hade packat ner alla andra. När jag sminkat klart mig, med lite rosa ögonskugga, mascara och eyeliner så började jag locka mitt hår i några lockar som jag faktiskt blev riktigt nöjd med! Dem brukade aldrig bli såhär fina, och det passade ju faktiskt riktigt bra idag!



- Sarah är du klar eller? Vi måste gå nu! Ropade mamma nerifrån och man hörde hennes klackar i stengolvet, där hon rusade fram och tillbaka som en galning.
- Haha ja, men frågan är om ni är det? Frågade jag samtidigt som jag gick ner för trappan då jag såg att pappa fortfarande höll på att sätta på sig sina kläder.
- OJ vad vacker du blev! Ja jag är helt klar, MEN PETER!! Vi skulle ju gå nu, varför ska du alltid vara sist? Nä nu blir vi försenade, skynda dig nu!! Sa mamma och hon såg så rolig ut när hon var stressad så jag kunde inte göra annat än att skratta.
- Haha men mamma ta det lugnt, någon minut senare gör nog ingenting, dem äter nog inte upp allt! Sa jag och sprang upp snabbt på mitt rum och sprutade lite parfym på mig, som jag helt hade glömt av!
- Haha tack gumman, sa pappa och skyndade sig ännu snabbare när han såg mammas galna min mot honom.
.
När pappa var klar började vi gå mot cassies hus, när vi var framme tio minuter senare så var Bella redan där och jag sprang fram och kramade dem. Alla minglade runt lite med varandra och syskonen Leah & Otto och Vera & Nils gungade på Cassies gungor så vi gick dit för att putta på dem, dem var nästan som mina syskon som jag aldrig fått!

Sedan gick vi fram till våra föräldrar och Bella frågade dem:
- Ehm... asså det är såhär att vi undrar en sak..
- Vadå för något? frågade Cassies pappa och våra föräldrar blev nyfikna.
- Jo asså, Sarah flyttar ju på måndag, och på fredag fyller ju hon 15 år, så vi undrar om vi typ... kan få åka till henne den helgen.. och fira henne? Frågade Bella och vi tre föll ner till marken i en ställning precis som att vi bad till gud att vi skulle få! Alla föräldrar tittade på varandra och sen vände dig sig mot oss igen och Cassies mamma började:
- Jag vet att.....
______________________________________________________________________________________________
SPÄNNANDE!!! Vad kommer dem säga?? :o Jag vet iaf att vi har RUSKIGT bra planer inför hennes födelsedag, ni kan inte tänka er så bra det kommer bli!! Nu får ni kommentera vad ni tror dem kommer svara!! Nästa kapitel får ni efter 12 kommentarer! :)<3
Och för er som inte visste det, detta sommarlovet är det som var förra året, så hans film eller så har inte kommit ut än, så därför ska hon börja i nian efter sommarlovet, och ah, så ni vet att bloggen är mer än ett halvår efter vad vi är på ritkigt nu! :D

Kommentarer
Postat av: Becca ❤

Jättebra skrivet! Långt också, det gillar vi (y)

Haha, älskar att Justin sa OMB. Haha! :D

- OMB DON´T EVEN LISTEN AT THAT, I´VE TOLD YOU THAT YOU HAVE TO TRUST ME, NOT THEM!

2011-03-27 @ 00:58:32
URL: http://loveofjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt!!

2011-03-27 @ 03:37:48
Postat av: tiggit

Åh nu längtar jag bara ännu mer! Haha men skitbra! :D

2011-03-27 @ 10:34:04
Postat av: Svarten97

asbra! meeer :))

2011-03-27 @ 11:06:28
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

Super!

2011-03-27 @ 11:59:54
Postat av: fia

skit bra! :D

2011-03-27 @ 16:22:23
Postat av: Anonym

superduper :)

2011-03-27 @ 16:28:53
Postat av: Anonym

jätte jätte bra! ni är verkligen duktiga! :)

2011-03-27 @ 19:36:13
Postat av: miixx

omg .

2011-03-28 @ 10:29:08
URL: http://miixx.se
Postat av: josefine

MERRr

2011-03-28 @ 11:08:52
Postat av: nellyyy

sjuuuuukt bra! vill bara läsa mermermermer :D fortsätt såååå!

2011-03-28 @ 16:22:05
URL: http://olanderbaby.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Jätte bra :)

2011-03-28 @ 19:45:57
Postat av: Mooa

Skit bra x))

2011-03-28 @ 20:54:59
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0