Dreams do come true #38

FÖRRA DELEN:

Jag gav Justin en sista kram.

- I love you! Sa han medans jag gick till flygplanet.

- I Love you too! Skrek jag tillbaka.

Men jag väcktes ur mina tankar när jag ser två välbekanta figurer.

Var dem dem från parken?

Innan jag går på planet hör jag hur dem skriker:

- THIS IS NOT OVER YET!!

Jag blev livrädd. Det var samma replik som i hot-smset jag fick..

Kroppen stelnade till precis som den gjorde när jag fick smset och jag vände mig snabbt om och visst var det dem.. där stog dem och flinade åt mig. Jag fick panik, fan jag måste hitta Justin, dem måste få tag på tjejerna! Jag började springa åt andra hållet och precis när jag fick syn på Justin bland alla folk blev jag stoppad av två stora vakter som var större än Kenny (haha) och jag skrek och skrek på Justin, men han såg mig inte. Jag fick ännu mer panik men gubbarna bara höll emot!
- You can´t go here, back to the airplan! Skrek gubbarna åt mig men jag struntade bara i dem. Jag fortsatte skrika på Justin, Kenny och Pattie och till slut fick jag syn på Justin, jag gjorde massa konstiga rörelser med min kropp som pekade mot tjejernas håll så han skulle fatta och jag brast ut i gråt. Jag såg att Justin inte förstod någonting. Fan, tänkte jag, fan fan fan, detta kommer bara bli ännu värre nu dem måste få tag på dem.
- THE GIRLS IS HEEERE! Skrek jag och pekade åt hållet men han hörde fortfarande inte och när han var påväg mot mig så tog vakterna tag i mina armar och lyfte upp mig och Justin var nu helt borta från mitt synfält. Jag skrek och skrek på vakterna men dem gick bara mot planet och dem verkade inte få ont hur mycket man än slog dem. Okänsliga typer. När jag var framme vid planet insåg jag att jag inte hade någon chans så jag slutade gråta och slå dem och sprang till mitt säte. Jag visste att man inte får ha mobiltelefoner på planet men jag ringde upp han snabbt och halvviskade, fast fortfarande hade jag panik.
-Justin the girls!!! They are here!!!
- Whaatt?! Sarah I can´t here you!! Are you okey?! Skrek han.
- No I´m not.... THE GIRLS!!!
- Whaat? Wich girls?! Skrek han ännu högre, det var väldig hög volym på flygplatsen.
- Thay who send me the text!!! They screamed at me when I was going to the airplan!! YOU GOTTA TAKE THEM!
- OH SHIT! Sarah I will fix this! Call me when your home, I LOVE YOU! Skrek han och sen la han på.
Justins perspektiv:
- WHAT was that about?! Frågade mamma och Kenny så fort jag hade lagt på.
- THE GIRLS THAT SEND SARAH THE TEXTS IS HERE, SHE SAW THEM AND THE SCREAMD SOMETHING TO HER! Skrek jag och kände att jag snart brast ut i gråt, jag är faktiskt rätt känslig mot sånt här.
- Kenny what shall we do?! Frågade Pattie och såg helt hysterisk ut.
- I don´t think we can do something because I don´t know how they look like!! Sa han och såg lite besviken ut.
- But we have to do something!! Something really bad can happen whit Sarah! Halvskrek jag.
- Justin and Pattie, we leave here! Come on! I will fix this! Sa Kenny och vi följde efter honom. Han kanske hade rätt, vi hade ingen aning om hur dem såg ut och här kunde vi inte vara kvar, han får fixa det här. Men fan vad orolig jag är för Sarah nu. Längtar redan tills hon ringer ikväll...
Sarahs perspektiv:
Justin la på och det var tur det för en flygvärdinna kom och hon hade blivit riktigt sur om hon såg mig prata i telefon. Jag kände mig ganska lättad nu när han sa att han skulle fixa det men antar att han inte hittade dem direkt. Inte för att jag kunde släppa hela den här grejen men eftersom jag ska sitta här i många timmar nu så behövde jag lugna ner mig med lite musik i öronen.
-
Efter några timmar serverades det lunch, flygplansmat var aldrig särskilt gott men detta var faktiskt helt okej, någon slags potatisgratäng och kycklingröra. Efter maten läste jag i det senaste numret av SOLO, helt klart min favorit tidning, älskar allting som har med den och göra, och det fanns några söta bilder på The Biebs här i så dem satt jag och glodde på i flera minuter. Gubben som satt brevid mig snarkade hela tiden och jag blev lite irriterad på honom så jag villa vara elak och väcka honom, haha typiskt mig. Men jag måste ha en anledning.. hmm.. jag kanske är lite kissinödig tänkte jag och gav mig en highfive för hur smart jag var ibland. Jag började putta på honom och han vaknade och såg inte klok ut, haha gud va ful han var. Han såg så konstig ut att jag nästan böjade skratta lite när jag skulle fråga honom om han kunde flytta på sig.
- Haha förlåt mig men skulle du kunna akta på dig för, haha, jag måste gå på toaletten. Sa jag och antog att han var svensk eftersom vi skulle till Göteborg.
- Oj javisst. Sa han och log. Trevlig men ful gubbe, haha så sjukt tråkig är jag. Nu var jag ju tvungen att gå på toa eftersom jag sagt det så jag ställde mig i kön och några minuter senare gick jag in. Jag behövde inte alls gå på toa så jag speglade mig lite istället, och märkte att lite mascara hade runnit från mina ögon. Jag torkade bort det, fixade håret och gick sen ut, då jag möttes av en tjejs skrik.
- OMG DÄR ÄR SARAH, MAMMA TITTA DÄR ÄR JUSTINS TJEJ!!! Skrek hon och jag blev faktiskt glad av att höra det, det var ju faktiskt jag som var hans tjej, jag gick fram till henne.
- Hej vännen. Sa jag och log mot henne.
- H-h-heej. Har d-duu rört Justin med den h-handen? Frågade hon och man märkte hon glad hon var, stammade till och med. Hon förde sig hand mot min och jag skrattade åt den konstiga frågan.
- Haha ja det kanske jag har, är det ett stort fan eller?
- J-jaa verkligen! Meen ni är jättesöta tillsammans och jag kan inte förstå alla haters du har!
- Aww tack det var verkligen snällt sagt, vill du att jag ska hälsa honom någonting? Sa jag och log. Hennes ansikte sprack upp och hon började hoppa i sin stol, hennes mamma fick säga till henne att lugna ner sig, haha.
- JAAA! Jag hörde att han var här i L.A. men vi såg honom aldrig, fast det var inte därför vi åkte hit men strunt samma. Kan du ge honom den här bilden? Frågade hon och jag såg att hon fick tårar i ögonen. Det var en jättefin bild på Justin som hon hade skrivit massa fina saker på, på baksidan var det en bild på henne och hennes mobilnummer, det ska jag se till att han ringer tänkte jag.
- Oj vad fint det var, jag ska flytta till Atlanta där han bor om en vecka och då ska vi allt ringa till dig! När jag sa det tappade hon nästan hakan... och det gjorde nästan hennes mamma också. Hon hörde nog biebertjatet hela tiden, haha.
- S-s-ska jaag får prata med J-justin Biebe-er? Sa hon och hon såg lika dan ut fortfarande.
- Haha självklart, du vet ju vad han vill, kunna prata med alla beliebers i hela världen men det går ju förståss inte. Men dig kan vi allt ringa upp, never say ever, remember? Sa jag och log mot henne, hon slängde mig i sin famn och kramade mig allt hon kunde, jag var väl hennes ängel just nu, haha.
- ÅÅH tack! Asså du fattar inte hur mycket det här betyder för mig, det är helt sjukt!  Jag älskar dig!!! haha ojj jag fattar inte att jag just sa det där... Sa hon och tittade generat ner.
- Haha det är lugnt tjejen, bara glad att jag kunde hjälpa till, vad heter du förresten? Sa jag och kramade tillbaka.
- Jag heter Olivia, men lovar du att ni ringer? Jag kommer inte komma sova på en hel vecka nu, haha!
- Fint namn, ja det är klart jag lovar, vi hörs om en vecka då, ha en underbar sommar! Sa jag och vinkade till henne och hennes mamma medans jag gick till min plats med ett leende. Hennes mamma vinkade tacksamt tillbaka och man såg hur lyckliga dem var.
-
Efter några timmar till hade jag mest sovit, lyssnat på musik och läst ut SOLO-tidningen. Jag ville bara vara hemma nu så jag kunde prata med Justin igen men det var hela fyra timmar kvar. Och klockan var nu fem. Jag började bli lite hungrig och vi skulle inte få middag förrän klockan sex - om en timme. Så jag köpte en chipspåse och en coca cola och samma gjorde det fula gubben bredvid mig. Vi satt och snackade ett tag och han var faktiskt väldigt snäll, och bättre att han var vaken än att han sov (snarkade), haha!
4 timmar senare:
- Så då är vi framme i Göteborg och planet ska nu börja gå ner så spänn fast säkerhetsbältena och stäng av alla elektriska saker så kan vi landa.. We are now i Gothenburg and.... Hördes det i högtalarna och klockan var nu nio, härligt då hinner jag träffa Bella och Cassie sen och berätta allting, men just nu vill jag bara slänga mig i mammas och pappas famn, galet vad jag hade saknat dem. När jag steg av planet följde jag strömmen, tog min resväska och gick ner för den stora trappan där jag såg mina föräldrar.
- MAMMA, PAPPA! Skrek jag och höll nästan på att ramla över mina egna väskor. Jag sprang mot dem och kramade om dem länge.
- Åh gumman vi har saknat dig så, hur har du haft det?! Sa dem båda och pussade på mig.
- Haha ta det lugnt, jag har bara varit borta i typ tre dar, men jag har saknat er med! Jag har haft det helt otroligt bra och det var verkligen en upplevelse att få åka till USA, jag kan inte fatta att jag bor där om en vecka! Åh jag är så lycklig just nu.
- Åh ja visst ska det bli underbart, kom så åker vi hem, du får berätta allt i bilen!
I bilen berättade jag allting, utom det där med tjejerna. Jag ville berätta för tjejerna först och se vad dom sa och så.. När jag kom hem så bytte jag om till mjukiskläder och sen satt vi tre och myste vid köksbordet med lite ost och kex och tända ljus och snackade om lite allt möjligt. Och sen kom vi in på mitt favoritämne:
- Så tjejjen nu fyller du ju år snart också.. vad önskar du dig nu då?
- Ååååh ja, jag önskar mig först... som jag gör varenda år.. men aldrig får..-
- En hund, en golden retriver. Avbröt mamma mig.
- Mmmm.. asså ni fattar inte hur mycket jag vill ha en. Jag såg en liten golden valp häromdagen och dom är så galet söta och roliga, och eftersom jag inte har ett syskon så vill jag ha en hund, jag lovar att jag ska ta hand om den väl och ni ska inte behöva gå ut med den!
- Vi vet att du kommer ta hand om den bra gumman, och jag och pappa har faktiskt disku-
- VA?! SÅ NI MENAR ATT JAG FÅR EN!?
- Haha ta det lugnt.. vi har bara diskuterat det, och vi har tittat på lite olika men OM det nu skulle hända, ja då förstår du nog att vi inte hinner ge dig en på din födelsedag eftersom du fyller år på fredagen samma vecka som vi flyttar.
-ASSÅ ÅÅH JAG KAN INTE ENS FATTA ATT VI SNACKAR OM DET HÄR JUST NU, JAG ÄR SÅ GLAD!!! Halvskrek jag och hoppade.
- Haha men vi får se gumman... men annars då, vad önskar du dig då? Frågade pappa.
- Asså detta kommer låta jätte bortskämt men jag pallar verkligen inte min mobil mer, som ni vet så går det sönder hela tiden och jag har ju haft den rätt länge nu så jag vill verkligen ha en ny mobil..
- Haha jag antar att min flicka sitter och tänker på en Iphone nu eller..?
- Kanske det, hehe.
- Ah men nu vet vi ju lite i alla fall, och som du vet har vi inga ekonomiska problem så sätt men jaja. Skulle du träffa tjejerna idag eller ska du lägga dig nu?
- Neeej jag vill träffa dem, pusssss hejdå älskar er! Sa jag och sprang ut ur dörren. På vägen dit ringde jag Bella som var med Cassie och berättade att jag var påväg. Innan jag kom fram ringde jag Justin.
______________________________________________________________________________________________
Sådäääääääääääär fick ni nästa :D
Haha det var så sjukt kul att skriva om Olivia på flygplanet, visst är hon söt? :D
Och tror ni hon får en hund eller..? :D
Svaret får ni efter 13 kommentarer! (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitbra! :)

2011-03-13 @ 09:33:08
Postat av: fia

aw vad gullig olivia va! ^^

sjukt bra, skriv meeeeer! :D

2011-03-13 @ 10:57:01
Postat av: .

jätte bra :) !

2011-03-13 @ 11:16:23
Postat av: Svarten97

272222222222! / braaaaaaaaaa!

:)

2011-03-13 @ 12:28:28
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Mooa

Skit bra ! x))

2011-03-13 @ 12:48:57
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Kenza

Bra den var

2011-03-13 @ 14:12:30
URL: http://kenzas.se
Postat av: Anonym

åh vad bra! ni är skit duktiga på att skriva! (:

2011-03-13 @ 15:37:19
Postat av: Anonym

Alltså ni är så j*vla awesome!

Ps:hoppas att ni skriver om olivia alltså att justin eller sarah ringer henne :-D

2011-03-13 @ 22:17:15
Postat av: Sara

En fråga bara: är Sarah bortskämd? För det känns

som hon får göra väldigt mycket och får mycket kläder och andra saker..? :P

annars, jätte bra! :)

2011-03-14 @ 17:19:41
Postat av: Anonym

Suuuuuperbra

2011-03-14 @ 19:30:14
Postat av: kissies

asså eran är ju jätte bra har aldrig läst en novell om justin bieber eftersom att jag inte är ett så stort fan av honom men eran bara äger hoppas ni skriver ett till ikväll så jag slipper vänta så länge till,snälla lägg in en till innan klockan nio för då måste jag gå och sova.taggar inför operationen imorgon.

PUssshejjss hejdå

2011-03-14 @ 19:55:15
URL: http://kissies.se
Postat av: Becca ❤

asbra! :D ❤❤❤ som alltid.. haha!

2011-03-14 @ 23:08:28
URL: http://itsbecca.blogg.se/
Postat av: fia

Sjukt bra!! :D

2011-03-15 @ 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0