Lite information om kommande veckor + #5

Jag (emelia) är det som ska lägga ut nästa del! :) Jag har börjat skriva, och tänkte bara säga att #5 kommer klockan åtta! Så kika in då. Och så vill jag bara säga, att nu så börjar skolan för mig och Sofie. Den börjar imon. :( Jättetråkigt, jag vet! Men så är det. Och nationella proven börjar för oss också eftersom vi går sista terminen i 9:an, och då har vi jättemycket plugg. Så uppdateringen kan bli något dålig. Vi ska göra allt vi kan för att ni ska få så många delar som möjligt, men det blir svårt. Vi kommer väl tidsinställa så några kommer på dagen ibland, men för det mesta kommer det komma på kvällen runt 8/9 eftersom vi kommer plugga hela eftermiddagarna. Nu har vi suttit och skrivit delar hela natten, så att ni ska få mycket! Men kan tyvärr inte bli så nu.. I hope you understand? <3
Men jag lägger ju upp #5 Nu då! Så ska jag prata med Sofie och se om hon eller jag ska göra #6, för isåfall tidsinställer vi den delen så den kommer imon på morgonen, så ni har nåt att läsa när ni kommer hem från skolan.
Eller om ni fortfarande har lov. Ha det bra beliebers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0