Dreams do come true #7

FÖRRA DELEN:

 

Okej.. nu vet jag inte vad jag ska ta mig till? Han vill alltså hitta på något med mig igen? Och han vill att det bara ska vara vi? Hjälp, tänk om det tjejerna sa var sant?

 

Hello there!

Ofc I want to but I think that me and the girls are going for a shopping-trip so after that? :)

/Sarah<3

 

Haha jag är verkligen inte bra på att skriva engelska, tänkte jag, mycket enklare att prata det för då kan man bara babbla på men han förstår nog vad jag skrev. Tjejerna hade redan somnat så vi smsade ett tag till, sen sa vi godnatt för andra gången och sedan somnade jag som en stock.

 

 

Denna morgonen vaknade för en gångs skull alla samtidigt, när klockan ringde. Vi skyndade oss upp och tog på oss kläder och sedan åt vi frukost i frukostsalen, min frukost bestod av det vanliga: Pannkakor med sylt & grädde, vattenmelon, apelsinjuice, varm choklad & en kanelbulle. Mitt när jag satt och åt, reste sig tjejerna plötsligt upp.

  • Ehm.. vi ska gå på toa! Vi kommer snart. Sa dem och sprang iväg.

Hm.. Jahopp tänkte jag snopet. Varför lämnade dem bara mig sådär? Aja.. Jag får väl fortsätta äta min frukost själv då, eftersom jag trodde inte att tjejerna skulle komma tillbaka. Varför skulle dem lämna tallrikarna till disken om de bara skulle på toa? Det var ju inte så schysst...

Jag stördes av mina dagtankar av någon som satte sig mittemot mig.

Jag skakade på huvudet och kollade upp, där satt ju Justin.

  • Oh hi! What are you doing here? Sa jag förvånat.

  • Hi beautiful, i live in this hotel too.. remember? Can i join you?

  • Oh haha.. stupid me. Again. Ofcourse you can, my friends just leaved me alone here so..

  • They did? Why? Undrade han.

  • I don't know.. they just disseapeard. Just like that.

  • Oh, that sucks! But now i'm here. Sa han med ett stooort bieber smile!

  • Haha, yes you are.

 

Vi fortsatte att äta lite. Sedan kom jag på att vi skulle träffas ikväll, vi hade ju inte bestämt var än, så jag skulle fråga det tänkte jag.

 

  • So, what are we gonna do tonight?

  • Good question, i just got an idea you know. What about just chill in my room, watch a movie, and things you know?

  • That sounds awesome! Sa jag

  • Cool, i look forward to it. Sa han lite generat.

  • Me too. Are you finished? Undrade jag, eftersom hans tallrik var tom.

  • Yes. Do you wanna go?

  • Yeah, maybe my friends are waiting for me.


Vi lämnade tillbaka tallrikarna, och han gav mig en kram.

  • See u later then!

Jag log, och gick sedan mot mitt håll. Det kändes verkligen som om det här skulle bli en bra dag. Helt pirrig i magen sprang jag upp till rummet. Jag öppnade dörren och skrek:

  • SKA VI SHOPPA NU TJEJER ELLER?!

  • Värst vad du är glad, hmm.. hände det något speciellt i matsalen eller?

Jag rodnade.

  • Äh, nej.

 

Gud vad jag längtade till ikväll!


 


Såå, sorry för en sen del :/ Och för att den var lite kort... men hade lite brist på idéer!

 

Vad tycker ni om denna delen? KOMMENTERA! :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

sjukt bra novell!

uppdatera gärna lite oftare då man vill fortsätta läsa och se vad som händer direkt :D

2011-01-11 @ 21:41:42
URL: http://ryttarteam.blogg.se/
Postat av: elin

fortsätt! :):)

2011-01-11 @ 21:48:26
Postat av: Ida

ni äger !! -detta är skit bra! :D

2011-01-11 @ 21:54:52
Postat av: Anonym

jätte bra, meraa nu :D längtar tills nästa :)

2011-01-12 @ 15:56:35
Postat av: Anonym

fortsätt, fortsätt!:) sjukt bra novell

2011-01-12 @ 19:58:19
Postat av: Anonym

sjuuuuuuukt Grynt bra , I love it !!! <3 sluta aldrig

2011-01-12 @ 20:26:37
Postat av: Anonym

sjuuuuuuukt Grynt bra , I love it !!! <3 sluta aldrig

2011-01-12 @ 20:28:15
Postat av: Malin

MERA!

2011-01-12 @ 20:46:05
Postat av: thhihi

NU ÄR DET 7!!!! :D

2011-01-12 @ 20:46:42
Postat av: rebecka

Har precis börjat med din novell och du är sjukt duktig.

Läs gärna min också :D

2011-04-24 @ 22:47:17
URL: http://jdbstoriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0