Dreams do come true #18

Förra delen:
Nu var deet dags för den stora frågan, jag ville ju vara lite extra fin idag eftersom jag skulle träffa hela hans crew och vi skulle ha bowla och allt trevligt så jag valde ett par glansiga tight åtsittande byxor och min favorit överdel, det var ett linne från märktet odd molly och jag tyckte att det satt jättefint på mig, silvriga smycket gjorde saken inte sämre heller för den delen! När vi var klara så sa vi hejdå till min mamma och pappa och sen gick vi ut för att åka till hotellet han bodde på. På radion spelades I gotta feeling, that tonight gonna be a good night och det var precis så jag kände just nu med!

Det bara pirrade i hela min kropp.. ja, detta skulle nog bli en riktigt bra kväll! Men var lite nervös för att träffa hela hans crew också. När vi kom utanför bowlinghallen var ingen där än. Jag kollade på klockan, det var 1 minut kvar..
Det gick 3 minuter. Sedan blev det svart för mina ögon!
- Guess who! Hörde jag en välbekant röst.
- Hm.. Spongebob? Sa jag ironiskt.
- No stupid, it's me! Your handsome boyfriend.
Jag vände mig om och log.
- Ofcourse i know it's you retard! Han låtsades se chockad ut.
Jag kysste honom lätt. Då såg han glad ut igen.
- Thaaat's better! Jag bara skrattade åt honom. Sedan sa Justin att han ville presentera mig för hans crew.
Jag gick runt och hälsade på alla. Dem verkade riktigt sköna och roliga hela högen! Han hade verklige tur Justin.
- Shall we go inside now? Undrade Justin otåligt.
Alla nickade till svars och vi började gå in. Vi gick och hämtade skor och blev sedan visade till våran bana.
Bowling var faktiskt min favoritsport, så det ska bli riktigt kul att spela mot Justin & hans gäng, fast jag visste ju att dem också var riktigt bra.
- Shall we start!? Sa jag peppat.
- Ladies first. Sa dem till mig. Jag blev lite generad. Men bestämde mig för att få riktigt bra!
Jag slog ner alla utom en. Som jag sedan tog på andra försöket.
Dem "woooahde" och skrek: "oh, she's good man!" Jag skrattade åt dem, så töntiga dem var!
Men kul hade jag. Vi fortsatte i många timmar, till slut var jag så trött så jag la mig mer över hela bänken.
- Are you tired? Sa Justin och flinade brett.
- Uhm no.. i just, saw some intresting here. Förklarade jag mig.
- You are so cute! And mine... Sa han glatt.
Jag bara muttrade till svars.
- Should we quit now? undrade han sedan förstående och gav mig en blöt puss på näsan.
Jag nickade.
- Yes, please. I'm thirsty.
- Okey boys! Let's go buy something to drink. Ropade Justin till sitt crew.
Vi satte oss i den lilla baren, och jag beställde en cola & skulle precis ge bartendern en 20:a.
Men Justin hindrade mig.
- Uh oh, no Justin i pay for my self.
- Please, let me pay! Sa han bedjande.
- Why? Skrattade jag.
- Because i want to.. Sa han med de mest underbara hundögon jag någonsin sett.
- Fine... but it's not fair! You know i can't stand your wonderful eyes.
- Aaaw. Sa han och log belåtet.
- Do you wanna sleep at me tonight? Undrade jag. Ville ha han nära inatt
- Ofcourse my lovie. I just gonna call my mum later.
Jag kände hur ögonlocken nästan föll igen. I bilen gjorde dem nog det också. För nästa gång jag vaknade, låg jag i min säng. Och Justin var bredvid. Jag höll om han mer. Jag gillade han verkligen mycket.
Tyst tyst viskade jag "I Love you" För det gjorde jag verkligen nu.
Tyst hörde jag han viska tillbaka "I Love you too". Med det i tankarna, och med hans andetag i öronen, somnade jag tungt...

NAAAW! Underbart gulligt eller vad säger ni!? :)  Kort & Sen jag vet... förlåt. hoppas ni gillar det ändå <3
TACK TILL ER SOM KOMMENTERAR OCH FÖLJER, NI ÄR UNDERBARA! Vad tycker ni om denna delen? :)



Kommentarer
Postat av: B E C C A

Aaw :D <3

2011-01-27 @ 10:01:42
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Meeeer!!!!!!

2011-01-27 @ 12:59:05
URL: http://justinbiebernovell.bloggplatsen.se
Postat av: Mooa

Skit bra som vanligt :D

2011-01-27 @ 15:09:41
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Skitbra

2011-01-27 @ 15:15:24
Postat av: Jennie

sjukt bra! :D

2011-01-27 @ 15:27:06
Postat av: Anonym

bäst! :D

2011-01-27 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0