Dreams do come true #14

Förra delen:
Nu plingade det på dörren. Jag öppnade. Där stod han, snyggare än vanligt. Jag kramade om han, och han viskade i mitt öra "I think i'm dying of your hottness" Jag fnissade. Nu kom mamma och pappa, dem såg chockade ut.



Jag viskade lite tyst till mamma och pappa på svenska, att dem måste prata på engelska. Och att dem skulle behandla Justin som vilken annan kille som helst. Dem nickade till svars.
- Well come in come in! Sa mamma och log. Hon sträckte fram handen till Justin. Justin tog den och skakade,
- Hi, i'm Justin! Sa han glatt och log.
- Hi Justin, very nice to meet you. I'm Maria. Log mamma tillbaka. Sedan hälsade alla på alla. Pappa verkade gilla Justin. Jag var lättad. Sen hälsade mamma på Justin's mamma.
- Hello! I'm Maria. Sa mamma och log stort.
- Hi Maria, nice to see you. I'm Pattie. Sa Pattie och skrattade.
Pattie och mamma gick in till köket för att fixa det sista med maten. Pappa dukade bordet, så jag tog Justin i handen och drog med han upp.
- Come on, I wanna show you my room!
- Okey my beautiful.
Jag rodnade lite. Men jag tror inte han märkte det. Jag drog med han till mitt rum och han tittade sig om kring.
- I like it.
- Haha, you do? Sa jag glatt.
- Yeeeeah man! Sa han och slängde sig i sängen och började hoppa i den.
Jag fnissade och hoppad upp jag med. Vi busade runt ett tag, och han började kittla mig.
Tillslut orkade vi inte mer, och precis då ropade mamma att maten var klar.
- Finally! I'm starving. Utbrast jag tacksamt.
- ME TOO. Nästan skrek Justin.
Jag skrattade, hur söt kan man vara egentligen?!
Mamma hade lagat en god middag bestående av: Potatisgratäng och oxfilé. Min favoriträtt! Mums.
- This looks very good Maria! Sa Justin till min mamma.
- You are so sweet. Then i'll just hope it's good too.
- I'm sure it is! Sa Pattie.
Mamma log. Jag med! Jag satte mig ner där jag brukade sitta, och Justin satte sig bredvid mig.
- Who want's to take the grace? (Grace = Bordsbön) Undrade min mamma.
- I can! Sa pattie.
- Okay.
Vi tog varandras händer och Pattie bad. Vi avslutade alla samtidigt med:
"Amen."
- Let's start eat! Sa min mamma entusiastiskt.
Alla högg in, och vi åt under tystnad. För alla såg ut att ha fullt i munnen med mat. Det var så gott!
Och jag var så lycklig att mamma och pappa gillade Pattie och Justin. Men framförallt Justin, nu skulle de låta mig spendera mycket tid med han när han var här tills på söndag! När vi var färdiga berömde jag mamma.
- Mamma! Maten var underbar. Det var hur gott som helst! Utbrast jag och pussade henne på kinden.
- Vad bra att du gillade det min gullunge.
Jag vände mig mot Justin och Pattie, de såg oförstående på oss. Jag började fnissa.
- I guess you didn't understood what i said.. Sa jag ironiskt och skrattade lite.
- No... Sa dem båda samtidigt.
- What did you say? Undrade Justin.
- Oh i just thanked mum for the dinner, and i said i loved it.
- Ooooh! Okay. Well me too! Thank you for the food Maria, it was really really good!
- I'm glad you liked it Justin. Sa mamma och log.
- Can we go now? Undrade jag och tittade på mamma.
- Of course.
Jag tittade på Justin. Han reste sig upp.
- What do you wanna do now? Undrade jag.
- Hm.. I don't know. Maybe when can just watch a movie, and cuddle a little?
- Sounds awesome! Sa jag. Sedan pekade jag på filmhyllan. Och sa till han att han kunde välja film.
- I Just need to go to the bathroom. Sa jag och han nickade.
När jag kom in i badrummet bättrade jag på sminket lite. Och sedan kissade jag. När jag kom ut igen hade han redan satt sig tillrätta i min säng och satt på filmen.
- Which movie did you choose? Undrade jag nyfiket.
- You'll see.
Jag satte mig tillrätta bredvid han, och tryckte på play.
- Oh no! You choosed The Children.. Ja jag förskräckt.
- Oh yeah.
- But it's so scary!
- That's good, because then i can hold you tight. Sa han flirtigt.
- Aw, but that you can anyway.
- I know. But anyway. Let's watch it..
- Okey then.. guess i have no choice.
- Nope. Konstaterade han.
Jag var ganska inne i filmen. Men det var hemskt. Jag gömde mig i Justins armar flera gånger. Och hans ena öra blev nog dövt.. Men det var mysigt.
När filmen var slut låg vi och bara myste. Jag la mig ovanpå honom, och la huvudet mot hans bröst och lyssnade på hans hjärta, samtidigt som jag höll om honom. Han höll om mig också.
Jag önskade vi kunde ligga så förevigt, att man bara kunde stoppa tiden. Jag kysste han lätt på munnen. Sedan la jag tillbaka huvudet igen. Jag höll nästan på att somna, när Justin's mamma plötsligt ropade att de skulle tillbaka till hotellet. Vi suckade.
Jag följde Justin ner, kramade om han. Pattie tackade så mycket för maten, jag gav henne en kram också.
Jag suckade lyckligt. Just nu var livet ganska underbart ändå. Mamma avbröt mina tankar.
- Sarah..?
- Yes mum?
- Tomorrow, we have something very important to say to you.
- Cant you tell me now? Undrade jag förvånat.
- No, we're tired. Let's take it tomorrow.
- But..
- No sarah. Tomorrow.
- Okay mum. Thanks for today! And good night. I love you.
- Thank you too darling, i love you too. Good night.
När jag låg i sängen tänkte jag. Undra vad som kan vara så viktigt som dem ska berätta imorgon?

SÅDÄRJA! :D En riktigt lång del! Bra va? :D VAD TROR NI HENNES FÖRÄLDRAR KOMMER BERÄTTA?! Spännande va? ;)
Kommentera nu mycket. Vill också bara säga, att imorgon kommer Sofie uppdatera bloggen. Jag har ett stort och viktigt prov att plugga till! Kanske kan ge er en liten kortis, men ingt säkert. Därför skrev jag extra mycket nu! Hoppas ni förstår <3
G L Ö M  -  E J  -  K O M M E N T E R A !

Kommentarer
Postat av: amanda

Varför pratar hon och hennes mamma engelska :)?

2011-01-20 @ 08:33:33
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

såå bra, meraaa :D

2011-01-20 @ 08:59:13
Postat av: Anonym

Så j'vla braaaaaaaa <3

2011-01-20 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0